ENGINE POWER

MotoGP Καταλονίας : Marc Marquez και η 17η πτώση

 MotoGP Καταλονίας :  Marc Marquez 19ος με ακόμη μια πτώση για το 2023 "Δεν κοιτάζω τα αποτελέσματα" για να αποφύγω "μια μεγάλη απογοήτευση"

marc-marquez-crash-sygkrousi-ptosi-apogoiteysi-traymatistike-17i-fora-ptosi-sovaro-xtypima-motogp-katalonias-2023
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

MotoGP Καταλονίας : Ανησυχία καθώς ο Marc Marquez ελέγχει τον αντίχειρα που είχε τραυματιστεί προηγουμένως μετά από το 17ο ατύχημα

Ο Marc Marquez έκανε ένα καταστροφικό ξεκίνημα στο Καταλανικό MotoGP μετά από ένα ατύχημα στον FP1.

Ο Marquez αρχικά έσπασε το πρώτο μετακάρπιο του αντίχειρα στο δεξί του χέρι κατά την έναρξη της σεζόν στο Portimao μετά από σύγκρουση με τον Miguel Oliveira.

Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής αναγκάστηκε να χάσει τους επόμενους τρεις γύρους πριν κάνει την επιστροφή του στο γαλλικό γκραν πρι στο Λε Μαν.

Αλλά οι φόβοι ότι θα μπορούσε να είχε επιδεινώσει τον τραυματισμό προέκυψαν τώρα μετά τη συντριβή του Marquez στο FP1 σήμερα το πρωί.

Κάτω στην 21η θέση προχωρώντας στα τελικά στάδια, ο Marquez έπεσε στην πέμπτη στροφή που ανέβασε τον απολογισμό του για τη χρονιά στο 17.

MotoGP Καταλονίας :  Ο Marc Marquez ήταν ο κορυφαίος αναβάτης της Honda την Παρασκευή στην Καταλονία, αλλά και με τα τέσσερα RCV στο κάτω μέρος των φύλλων χρόνου, τα δεινά του εργοστασίου στο MotoGP αποκαλύφθηκαν σε όλους.

Αγωνιζόμενος μπροστά στους οπαδούς του, ήταν ίσως το μεγαλύτερο τεστ μέχρι στιγμής της «νέας προσέγγισης» του Marquez, από το Sachsenring, να προσπαθεί να μην παρακάμψει τη μοτοσυκλέτα και να κινδυνεύσει περαιτέρω τραυματισμούς.

«Ήταν μια δύσκολη μέρα, όπως βλέπουμε, τα τέσσερα τελευταία ποδήλατα είναι από το [εργοστάσιο] μας», είπε ο Marquez.

Πώς το αντιμετωπίζει;

«Προσπαθήστε απλώς να καθίσετε στο γκαράζ, μην κοιτάτε τα αποτελέσματα… μην ελέγχετε τη θέση», είπε ο Marquez. «Αυτός είναι ο μόνος τρόπος να οδηγείς τώρα και να μην έχεις μεγάλη απογοήτευση.

«Είναι αυτό που κάνω και, μιλώντας προσωπικά, η αίσθηση μου στη μοτοσυκλέτα ήταν καλή. Μπόρεσα να παίξω με το ποδήλατο και είναι εκεί που αύριο θα συνεχίσω.

«Αλλά το αποτέλεσμα θα είναι λίγο πολύ το ίδιο».

Αγωνιζόμενος μπροστά στους οπαδούς του, ήταν ίσως το μεγαλύτερο τεστ μέχρι στιγμής της «νέας προσέγγισης» του Marquez, από το Sachsenring, να προσπαθεί να μην παρακάμψει τη μοτοσυκλέτα και να κινδυνεύσει περαιτέρω τραυματισμούς.

«Ήταν μια δύσκολη μέρα, όπως βλέπουμε, τα τέσσερα τελευταία ποδήλατα είναι από το [εργοστάσιο] μας», είπε ο Marquez.

Πώς το αντιμετωπίζει;

«Προσπαθήστε απλώς να καθίσετε στο γκαράζ, μην κοιτάτε τα αποτελέσματα… μην ελέγχετε τη θέση», είπε ο Marquez. «Αυτός είναι ο μόνος τρόπος να οδηγείς τώρα και να μην έχεις μεγάλη απογοήτευση.

«Είναι αυτό που κάνω και, μιλώντας προσωπικά, η αίσθηση μου στη μοτοσυκλέτα ήταν καλή. Μπόρεσα να παίξω με το ποδήλατο και είναι εκεί που αύριο θα συνεχίσω.

«Αλλά το αποτέλεσμα θα είναι λίγο πολύ το ίδιο».

Ενώ οι αναβάτες της Yamaha, ακριβώς μπροστά από τα Honda, μάχονταν με την πρόσφυση στο πίσω μέρος, ο Marquez εξήγησε ότι η Honda υποφέρει συγκεκριμένα στις μεγάλες στροφές.

«Περισσότερο από το κράτημα της πίστας είναι η διάταξη», είπε. «Επειδή η διάταξη είναι όλες οι μεγάλες γωνίες και οι μεγάλες γωνίες είναι εκεί που χάνουμε.

«Αν μπορούμε να σταματήσουμε και να φύγουμε. Εάν μπορούμε να κάνουμε μια γρήγορη παραλαβή, εκεί είναι αποδεκτό. Μπορείτε να διαχειριστείτε λίγο τα προβλήματα και μπορείτε να φρενάρετε αργότερα.

«Αλλά όταν είναι μεγάλη γωνία όπως στον τομέα 2, χάνουμε 0,6 μόνο σε τρεις στροφές.

«Αυτές οι στροφές δεν είναι τόσο δύσκολες για τον αναβάτη, είναι απλά φαρδύ, κρατήστε το γκάζι και περιμένετε μέχρι να έχετε το κράτημα. Χάνουμε όμως μόνο 0,6 σε τρία κόρνερ.

«Στο υπόλοιπο σιρκουί χάνουμε αποδεκτά πράγματα. Αλλά είναι εκεί που περιμέναμε να υποφέρουμε και υποφέρουμε. Και ακόμη και για το στυλ ιππασίας μου δεν είναι η καλύτερη πίστα, άρα πολλαπλασιάζεται.

https://www.youtube.com/watch?v=Ta3ShClYaw4

«Παίζω με το ποδήλατο και νιώθω το ποδήλατο. Αλλά η απόδοση δεν είναι εκεί και το αποτέλεσμα δεν υπάρχει. Ο χρόνος του γύρου δεν φτάνει ποτέ, οπότε είναι δύσκολο.

«Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε, γιατί αύριο η κατάσταση δεν θα αλλάξει, αλλά σίγουρα πρέπει να συνεχίσουμε γιατί παραμένουν πολλοί αγώνες πριν από το 2024.

«Αλλά είναι αλήθεια ότι στο Misano θα δοκιμάσουμε τη νέα μοτοσυκλέτα [στη δοκιμή], οπότε θα δούμε αν είναι μια επιπλέον ώθηση για το μέλλον».

Ο Marquez υπέστη το 17ο φθινόπωρο του έτους το πρωί, για άλλη μια φορά ως συνέπεια της εναλλαγής μεταξύ των δύο πακέτα αεροσκαφών Honda.

«Έκανα το ίδιο λάθος με την Αυστρία [αφού] άλλαξα την αεροδυναμική», είπε. «Είναι μια μεγάλη αλλαγή και αλλάζει πολλά στο στυλ οδήγησης. Και ακριβώς όπως στην Αυστρία, πηδάω ξανά στο μεγάλο και σε εκείνη την αλλαγή κατεύθυνσης μεταξύ 4 και 5 ήμουν πολύ αργός – γιατί πρέπει να πιέσετε περισσότερο τη μοτοσυκλέτα – και μετά έφυγα φαρδιά. Δεν πίεζα πολύ. Αλλά παίρνω ένα χτύπημα και χάνω το μπροστινό μέρος.

«Ήμουν η μόνη Honda που δοκίμασε το [aero] back-to-back. Αλλά είναι σημαντικό να γίνει. Πιστεύουμε στο γκαράζ μας, στην ομάδα που είναι σημαντικό να κάνουμε, αλλά το απόγευμα συγκεντρώθηκα μόνο στο μεγάλο και ήταν πολύ πιο εύκολο για μένα».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version