ENGINE POWER

Ο Marquez για το 2024 αποκλείει το gap year ως επιλογή

Ο Marc Marquez έχει «ένα σχέδιο Α, ένα σχέδιο Β και ένα σχέδιο Γ» Ωστόσο, ο αναβάτης της Honda αποκλείει να μείνει στο περιθώριο το 2024 ή ακόμα και να αφήσει το MotoGP
Ο Marquez για το 2024 αποκλείει το gap year ως επιλογή

Marc Marquez 2024: Εάν το μέλλον του στο MotoGP παραμένει ασαφές, ο Marc Marquez διαβεβαιώνει ωστόσο ότι θα είναι παρών στο grid το 2024.

Marc Marquez 2024: Στην αρχή της εβδομάδας πραγματοποιήθηκε το Misano Official Test, μια συνεδρία οδήγησης καθοριστική για το μέλλον του Marc Marquez, ο οποίος δοκίμασε την πρώτη έκδοση του μελλοντικού Honda. Ωστόσο, με το μηχάνημα να αποτυγχάνει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες του Ισπανού, ο Marquez άφησε να εννοηθεί ότι θα μπορούσε να εγκαταλείψει την ιαπωνική μάρκα στο τέλος της σεζόν.

Λίγες μέρες αργότερα, η συζήτηση άλλαξε λίγο και ο πολλαπλός παγκόσμιος πρωταθλητής βρήκε πιθανές δικαιολογίες για την κακή απόδοση της μοτοσυκλέτας του στην Ιταλία.

 «Το νέο πρωτότυπο του 2024 δεν λειτούργησε όπως αναμενόταν. Στην πράξη, ήταν χειρότερα, αλλά είναι μια νέα μοτοσυκλέτα που πρέπει να μελετηθεί σε μεγαλύτερο βάθος, σχολιάζει σε σχόλια που συγκέντρωσε το Motociclismo . Δεν είμαι απογοητευμένος, γιατί ήταν κάτι που περιμέναμε ήδη. 

Είχε τον ίδιο κινητήρα με φέτος. Αυτό είναι το πρόβλημα; Ίσως ναι, ίσως όχι, αλλά δεν λύνω το πρόβλημα γιατί δεν είμαι ο μηχανικός. Το καλό είναι ότι όλοι παραπονιόμαστε για το ίδιο πράγμα. »

Ο Marquez το 2024 έχει «ένα σχέδιο Α, ένα σχέδιο Β και ένα σχέδιο Γ»

Marc Marquez 2024: Αυτή τη Δευτέρα, ο Ισπανός ανέφερε επίσης «τα σχέδια Α, Β και Γ», τα οποία αντιστοιχούν στις τρεις επιλογές που έχει στη διάθεσή του για το μέλλον του, απόφαση για την οποία ο Μάρκες θα επικοινωνήσει το αργότερο μεταξύ Ινδίας (24 Σεπτεμβρίου) και Ιαπωνίας (1 Οκτωβρίου). ), λιγότερο από δύο εβδομάδες.

Ωστόσο, ο αναβάτης της Honda αποκλείει να μείνει στο περιθώριο το 2024 ή ακόμα και να αφήσει το MotoGP για να δοκιμάσει άλλους κλάδους.

«Θα ήταν το plan D και δεν το σκέφτομαι, γιατί νιώθω κίνητρο, ανυπόμονος, με επίπεδο και σε καλή φυσική κατάσταση», υποστηρίζει. Το σκεφτόμουν όταν ήμουν σωματικά άρρωστος, γιατί πονούσα και δεν το απολάμβανα, αλλά τώρα νιώθω καλά ακόμα κι αν δεν ακολουθήσουν τα αποτελέσματα. Λατρεύω το πάθος μου, που είναι οι μοτοσυκλέτες.

Κατά τα λοιπά, μόνο ο Φερνάντο Αλόνσο μπορεί να επανεκπαιδευτεί με επιτυχία σε άλλες κατηγορίες, έχει απάνθρωπο ταλέντο, λέει πάλι το νούμερο 93. Όταν βρισκόμαστε σε μια κρίσιμη κατάσταση, οι άνθρωποι αναζητούν λύσεις. Υπάρχει ένα σχέδιο Α, ένα σχέδιο Β και ένα σχέδιο Γ. Ποιο είναι ποιο; Δεν υπάρχει τάξη, αλλά είμαι ήρεμος και το πιο σημαντικό είναι ότι όλες αυτές οι φήμες δεν με επηρεάζουν αθλητικά. »

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ο Marquez για το 2024 αποκλείει το gap year ως επιλογή», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!