ENGINE POWER

O Ricciardo φοβάται την αποτυχία και στην AlphaTauri

Ο Ricciardo πάλεψε για δύο χρόνια για να βρει τα μονοθέσια της McLaren που του έθεταν στη διάθεσή του και απέτυχε παταγωδώς να το κάνει και ως εκ τούτου αποδεσμεύτηκε από το συμβόλαιό του ένα χρόνο νωρίτερα από τη λήξη του.
O Ricciardo φοβάται την αποτυχία και στην AlphaTauri

Ο RICCIARDO ΔΕΝ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ MCLAREN ΣΤΟ ALPHATAURI

Ο Daniel Ricciardo επιμένει ότι δεν θα προσεγγίσει τη νέα του δουλειά στην AlphaTauri με τον ίδιο τρόπο που έκανε στη McLaren όταν προσπάθησε να προσαρμοστεί στα μηχανήματα της Formula 1 που παράγονται στο Woking.

Ο Ricciardo πάλεψε για δύο χρόνια για να βρει τα μονοθέσια της McLaren που του έθεταν στη διάθεσή του και απέτυχε παταγωδώς να το κάνει και ως εκ τούτου αποδεσμεύτηκε από το συμβόλαιό του ένα χρόνο νωρίτερα από τη λήξη του.

Η πρώην ομάδα του Red Bull τον πήρε ως εφεδρικό οδηγό και του έδωσε άλλη μια ευκαιρία δίνοντάς τον δανεικό στην AlphaTauri για να αντικαταστήσει τον Nyck de Vries που δεν είχε απόδοση.

Το αφεντικό της Red Bull, Christian Horner, είπε ότι ο Ricciardo είχε πάρει μερικές πολύ κακές συνήθειες από την οδήγηση στη McLaren, αποκαλύπτοντας ότι η ομάδα ήταν σοκαρισμένη με τον Αυστραλό .

Τώρα που ακολουθεί τον δεύτερο αγώνα του με την AlphaTauri, και καθώς εργάζεται για να συνηθίσει στο νέο του περιβάλλον και το αυτοκίνητό του, ο Ricciardo φαινόταν να έχει μάθει το μάθημά του.

Μιλώντας στο Motorsport.com , ο Ricciardo ρωτήθηκε για την προσέγγισή του στο AlphaTauri, αν θα έπρεπε να εργαστεί σκληρά για να συνηθίσει το AT04 της ομάδας.

«Δεν θέλω να μπω σε αυτή τη λεπτομέρεια ποτέ ξανά», είπε ο Ricciardo. «Νομίζω ότι ακόμη και κατά τη διάρκεια της πρώτης χρονιάς στη McLaren, στο καλοκαιρινό διάλειμμα έμαθα ότι πιθανότατα πάμε σε πάρα πολλά. Έπρεπε να αλλάξουμε λίγο την προσέγγιση.

Ricciardo-alphatauri-f1-mclaren-formula-one-gp-grand-prix-2023

 

Εκ των υστέρων, ο Ricciardo προσπάθησε πολύ σκληρά στη McLaren

«Όλα ήταν προς το συμφέρον όλων προσπαθώντας να το κάνουμε να λειτουργήσει, αλλά ένιωσα ότι συνειδητοποίησα ότι δεν με λειτουργούσε. Εξακολουθούμε να κάναμε πάρα πολλά εκ των υστέρων, αλλά ίσως αυτό λειτουργεί για έναν άλλο οδηγό, οπότε είναι αυτό που είναι», εξήγησε.

Το AT04 της AlphaTauri είναι αναμφισβήτητα το πιο αργό μονοθέσιο στο grid της F1 του 2023, αλλά ο Ricciardo φαίνεται να το καταφέρνει, παρά τις αδυναμίες του.

Είπε: «Ένιωσα λίγο περισσότερο από αυτό. Στον πρώτο γύρο ένιωθα ήδη ότι έπαιρνα το είδος της ανατροφοδότησης που ίσως θα περίμενα ή θα μου άρεσε, οπότε αυτό ήταν σημαντικό.

«Ίσως βρω πράγματα πάνω στα οποία πρέπει να δουλέψω και τα οποία δεν σχετίζονται με τα συναισθήματά μου, οπότε περιμένω κάποιες ίσως προκλήσεις στην πορεία.

«Αλλά η πρώτη εντύπωση ήταν ότι μου έδωσε λίγο περισσότερο ένα οικείο συναίσθημα. Αυτό ήταν επίσης σημαντικό γιατί ήλπιζα να νιώσω κάτι τέτοιο», κατέληξε ο οκτώ φορές νικητής του αγώνα.

Ο Ricciardo ξεπέρασε τις προϋποθέσεις και ξεπέρασε τον Yuki Tsunoda στον πρώτο τους αγώνα μαζί ως συμπαίκτες στην Ουγγαρία, ήταν πιο ομοιόμορφοι στο Σαββατοκύριακο του Grand Prix του Βελγίου , ο Αυστραλός καλύτερος στο Sprint, ο Ιάπωνας καλύτερος στον αγώνα.

Ricciardo-alphatauri-f1-mclaren-formula-one-gp-grand-prix-2023

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «O Ricciardo φοβάται την αποτυχία και στην AlphaTauri», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!