ENGINE POWER

PARC FERME: Μόνο η κάπνα και οι καθρέπτες της Red Bull έχουν μείνει

PARC FERME:  Προσωπικά, νομίζω ότι το Πρωτάθλημα Formula 1 του 2023 είχε ήδη τελειώσει μετά τη Μελβούρνη. Με δώδεκα αγώνες στο bounce για τη Red Bull, εκ των οποίων οι εννέα ανήκουν στον Max, νομίζω ότι είχα δίκιο. 
PARC FERME: Μόνο η κάπνα και οι καθρέπτες της Red Bull έχουν μείνει

PARC FERME: Το Grand Prix της Ουγγαρίας περιέγραψε με λίγα λόγια το παρελθόν και το μέλλον της σεζόν του 2023. Έχουμε νανουριστεί με την αίσθηση ότι το πλέγμα πλησιάζει στον Max Verstappen πριν από τον αγώνα, και μετά φουντώνει, τα φώτα σβήνουν και σε τρεις στροφές, η πραγματικότητα δαγκώνει.

PARC FERME:  Προσωπικά, νομίζω ότι το Πρωτάθλημα Formula 1 του 2023 είχε ήδη τελειώσει μετά τη Μελβούρνη. Με δώδεκα αγώνες στο bounce για τη Red Bull, εκ των οποίων οι εννέα ανήκουν στον Max, νομίζω ότι είχα δίκιο. Δεν χρειαζόμαστε πλέον μαθηματικά για να επιβεβαιώσουμε το κατάφωρα προφανές. Μπορούν φυσικά να χτυπηθούν, αλλά η Red bull δίνει φτερά , έτσι δεν είναι;

Δεν είναι η πρώτη φορά που μια ομάδα και ένας οδηγός κυριαρχούν με αυτόν τον τρόπο, αλλά παρά τις καλύτερες προσπάθειες της Red Bull να μας πείσει για το αντίθετο, δεν φαίνεται να υπάρχει τέλος. Μην ξεγελαστείτε ούτε από την αναγέννηση της McLaren, σίγουρα, ξεπέρασαν το υπόλοιπο grid, αλλά όπως η Mercedes, δεν είναι πουθενά κοντά στους “Τους Ταύρους” στον αγώνα.

PARC FERME: Ανώτατη διοίκηση

Πρέπει να συγχαρώ τον Christian Horner κ.ά. Η διατήρηση του επιπέδου ορμής και απόδοσης μιας Ομάδας όταν έχεις ένα τόσο ανώτερο αυτοκίνητο δεν είναι τόσο εύκολο. Ο πειρασμός για τους ανθρώπους να βγάλουν το πόδι τους από το γκάζι πρέπει να είναι τεράστιος όταν βρίσκονται σε τόσο άνετη θέση. Ο χρόνος pit-stop 1,98 δευτερολέπτων για τον Sergio Perez το περασμένο Σαββατοκύριακο μαρτυρά ότι είναι όλοι επικεντρωμένοι στο ξυράφι.

Πίσω σου

Πρέπει επίσης να χαιρετίσω τις δεξιότητες διαχείρισης σκηνής του Χόρνερ. Έχετε ένα αυτοκίνητο που είναι τόσο πιο μπροστά από οποιοδήποτε άλλο στο grid, πώς θα αποφύγετε να μην πέσετε θύμα της δικής σας επιτυχίας;

Θυμηθείτε το Williams FW14B! Απλό, το κάνετε να φαίνεται ότι η ταχύτητα προέρχεται κυρίως από το νούμερο ένα πρόγραμμα οδήγησης σας. Το κάνετε αυτό δείχνοντας τον νούμερο δύο συμπαίκτη που αρχίζει να αγωνίζεται για να παράγει το ίδιο αποτέλεσμα με το ίδιο υλικό. Αυτό υποδηλώνει ότι το πλέγμα πλησιάζει στο μηχανολογικό πλεονέκτημα του αυτοκινήτου και ότι το μεγαλύτερο μέρος του ρυθμού προέρχεται από τον νούμερο ένα οδηγό σας.

Στη συνέχεια, φουντώνεις τις φλόγες της λανθασμένης κατεύθυνσης με μερικά «Ποιος θα αντικαταστήσει τον αριθμό δύο, δεν παίζει;» υπονοούμενα. Τέλος, αρχίζετε να φαίνεστε άβολοι στις Ελεύθερες Προπόνηση και, τελικά, κερδίζετε pole στις κατατακτήριες.

Παγωμένος

Ανεξάρτητα από το πόσο κοντά φαινόταν να είναι όλοι σε προκριματικό ρυθμό, μόλις ξεκινούσε ο αγώνας, ο Max αναπόφευκτα προχωρούσε όλο και πιο μακριά στην απόσταση.

Δυστυχώς, οι δεξιότητές του στις θεσπίδες δεν ταιριάζουν με αυτές της οδήγησής του. Προσπαθεί να πει ότι δυσκολεύεται λίγο με το κράτημα του ραδιοφώνου, αλλά μετά βάζει έναν γύρο με παλιά ελαστικά που είναι ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από οποιονδήποτε άλλο!

Το τελευταίο του σχόλιο για τον αγώνα πριν το τέλος ήταν χρυσό. «Γεια σου Μαξ, όλα εντάξει, δεν έχουμε νέα σου για λίγο;». Η απάντησή του «Ναι… (χασμουρητό)… όλα καλά εδώ».

Αυτό ήταν το λεκτικό ισοδύναμο του να κλωτσάς τα μπροστινά λάστιχα και να δίνεις μπράβο. Το στοιχείο είναι στον τόνο της φωνής του, ακούγεται σαν να προσπαθεί σκληρά να μην γελάσει. Για αυτόν, με την ικανότητά του, η εξασφάλιση της νίκης έναντι των άλλων οδηγών με το RB19 είναι σαν να αγωνίζεται σε έναν αγώνα F2 με ένα μονοθέσιο της F1.

Καλά, όλα ταυτόχρονα, παντού

Ακούμε συχνά τις διαφορετικές ομάδες της F1 να μιλούν για πίστες που είναι καλές ή κακές για το μονοθέσιό τους. Αυτό είναι κάτι που δεν παίρνουμε από τη Red Bull. Δεν φαίνεται να έχει σημασία σε ποιον τύπο πίστας βρίσκονται ή τις συνθήκες, είναι πιο γρήγορο από οποιονδήποτε άλλο.

Χωρίς αμφιβολία, μέχρι στιγμής αυτή τη σεζόν, δεν έχουμε δει ποτέ τον πραγματικό ρυθμό του RB19 να εμφανίζεται με συνέπεια. Ο Max σπάνια χρειάζεται να το οδηγήσει στα εννέα δέκατα, και τις περισσότερες φορές στον αγώνα, μετά τον τρίτο γύρο, νομίζω ότι είναι περίπου στα οκτώ δέκατα, μαζί με τη ρύθμιση Power Unit.

Ελπίζει η άνοιξη να είναι… Ξηρή

Είναι Spa αυτό το Σαββατοκύριακο και είτε βρέχει είτε λάμπει, όσο το RB19 δεν χαλάσει, ο Max θα είναι στο πρώτο σκαλί στο τέλος του αγώνα. Ένας φίλος μου έκανε τη διόλου παράλογη παρατήρηση ότι τα τρόπαια του αγώνα στην Ουγγαρία έμοιαζαν με νεκρικές λίστες. Εχει δικιο πιστεύω.

Περιείχαν τις συλλογικές στάχτες της όποιας «ελπίδας» είχε το υπόλοιπο πλέγμα για να κερδίσει το Πρωτάθλημα Οδηγών ή Κατασκευαστών F1 φέτος!

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «PARC FERME: Μόνο η κάπνα και οι καθρέπτες της Red Bull έχουν μείνει», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!