ENGINE POWER

Το μέλλον του Marc Marquez αποτελεί τίτλος τέλους

Θα μείνει ο Marc Marquez στη Honda; "Ή μπορεί απλώς να πηδήξει σε μια Ducati, KTM ή Aprilia και να κερδίσει τον παγκόσμιο τίτλο!"
Το μέλλον του Marc Marquez αποτελεί τίτλος τέλους

Το μοτίβο επαναλήφθηκε μια εβδομάδα αργότερα στο Assen, όταν ο Marquez αποχώρησε επίσης από τον αγώνα της Κυριακής, λόγω πόνου από το προηγούμενο κάταγμα της πλευράς. Μιλώντας στο 92ο και τελευταίο podcast του Crash.net MotoGP, ο πρώην αναβάτης Grand Prix και Βρετανός πρωταθλητής Keith Huewen είπε: Παρακολούθησα ολόκληρη την «παράσταση» του Sachsenring πίσω από τον καναπέ. Με πλήγωσε και μόνο που κοιτούσα την πολιτεία του Marc Marquez. «Ποτέ δεν έχω δει τέτοια δέσμευση και αφοσίωση στο να παίρνει από μια μοτοσικλέτα περισσότερα από όσα μπορεί – και να βγάζει από τον εαυτό του περισσότερα από όσα μπορεί αυτή τη στιγμή.  «Ο Marc Marquez για μένα είναι είτε τρελός είτε αχαλίνωτος ήρωας, αποφασίστε μόνοι σας.

«Επίσης, δεν έχετε δει ποτέ τέτοια συγκίνηση από αυτόν καθώς καθόταν στο προστατευτικό κιγκλίδωμα. Αυτό είναι γεγονός. «Υπήρχε μια εποχή που δεν θα έβλεπες ποτέ πόνο στο πρόσωπο του Marc Marquez. Προτιμούσε να κρυφτεί στο φορτηγό παρά να δείξει οποιαδήποτε αδυναμία. Όταν εξάρθρωσε τον ώμο του μια φορά, τον έβαλε ξανά στο δρόμο της επιστροφής στη μάντρα!»

Marc-Marqeuz-ektos-aposyrsi-motogp-ptosi-atychima-sigkrousi-Crash-honda-apogoiteusi-apotychia-aposirthike-grandprix-germanias-2023-xtipise-new-2

«Θα πετάξει ο Marc Marquez τη Honda

«Ο Marc Marquez είναι σε φρικτή θέση αυτή τη στιγμή. Θα πετάξει τη Honda; Αυτό πρέπει να είναι το κρίσιμο ερώτημα. Θα τον αφήσουν να πάει νωρίς και να βουτήξει για το 2024;

«Πρέπει να πω, νομίζω ότι όλοι χρειάζονται διαφορετική κατεύθυνση. Νομίζω ότι η Honda χρειάζεται διαφορετική κατεύθυνση. Νομίζω ότι θα τους έκανε καλό να χάσουν για λίγο τον Marc Marquez και να ξαναφτιάξουν από την αρχή.

«Δεν είναι ότι η Honda είναι μια άγνωστη εταιρεία που μπορεί ή όχι να τα καταφέρει στο μέλλον. Θα επιστρέψουν τεχνικά αν έχουν αρκετό χρόνο.

«Αλλά υπάρχει ένα ευρύτερο ερώτημα, θα δούμε τους Ιάπωνες να αποχωρούν από το MotoGP; Δεν νομίζω, αλλά η Suzuki έφυγε, η Yamaha εξακολουθεί να αποτυγχάνει και μετά υπάρχει η καταστροφή της Honda.

«Μπορείς να φανταστείς ότι είσαι τεχνικός της Honda και παίρνεις την εικονική αίσθηση που έρχεται με τους αναβάτες τους να τρέχουν ένα σασί Kalex; Είναι μια τρομακτική στιγμή».

«Η Honda απλά δεν μπορεί να βάλει το ένα πόδι μέσα στους κανόνες όπως είναι αυτή τη στιγμή», συνέχισε ο Huewen. «Οι κανόνες είναι περιορισμένοι. Δεν μπορείς να κάνεις αυτό που θέλεις ως μηχανικός. Δεν υπάρχει αρκετός χρόνος τον χειμώνα. Δεν επιτρέπονται αρκετές δοκιμές.

«Η Yamaha δεν έχει κάνει αισθητή βελτίωση σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό και τώρα η Honda βρίσκεται στην ίδια θέση. Βρίσκονται σε τρομερή κατάσταση. Ο μόνος άντρας που θα μπορούσε να το κάνει για αυτούς είναι ο Marc Marquez και δεν του λειτουργεί ούτε τώρα.

«Και μπορεί κάλλιστα να τον χάσουν.

“Το έχω ξαναπεί, όταν ο Alex Marquez πήγε στη Ducati, η πόρτα ήταν μισάνοιχτη. Και αν ο Marc Marquez θέλει πραγματικά κάτι τέτοιο, πρέπει να στοιχηματίσεις σε κάποιον να του το δώσει.”

Ερωτηθείς από τον παρουσιαστή του podcast Harry Benjamin σχετικά με το αν ο Marquez θα μπορούσε να αποφασίσει να το καλέσει μια μέρα, ο Huewen είπε:

«Λοιπόν, υπάρχει η άλλη ερώτηση. Ο παππούς του ήθελε να το μαζέψει για πότε ο Θεός ξέρει, έτσι δεν είναι;

«Ξέρεις πότε έχεις χορτάσει και δεν θέλεις να το κάνεις πια σε αυτό το επίπεδο. Μερικοί αναβάτες έκαναν το λάθος να συνεχίσουν. Μερικοί αναβάτες χρειάζονται τα χρήματα, κάποιοι αναβάτες χρειάζονται τη βιασύνη που παίρνετε από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες.

«Αλλά μπορώ να μιλήσω από πρώτο χέρι για αυτό – είναι πολύ αστείο όταν ακούς σχολιαστές να μιλούν για πράγματα που δεν ξέρουν, εκτός κι αν ήταν αγωνιστής μοτοσικλετών – δεν είναι ποτέ έξω από το σύστημά σου.

«Ήμουν 31 όταν τελείωσα τους αγώνες, ένα χρόνο μεγαλύτερος από τον Marc, και ακόμα και τώρα ξυπνάω ακόμα το πρωί σκεπτόμενος σχέσεις μετάδοσης και τζετ!»

 

Marc-Marqeuz-ektos-aposyrsi-motogp-ptosi-atychima-sigkrousi-Crash-honda-apogoiteusi-apotychia-aposirthike-grandprix-germanias-2023-xtipise-new-2

MotoGP Pete McLaren δήλωσε: «Ο Marc Marquez έχει πέσει 14 φορές φέτος, περισσότερες από κάθε άλλο αναβάτη, παρόλο που έχει χάσει τρεις γύρους. Δεν λείπει λοιπόν η δέσμευση. «Αλλά νομίζω ότι η πραγματικότητα της κατάστασης τον χτύπησε τόσο σκληρά όσο το τελευταίο highside στο Sachsenring.

«Το 2023 θα είναι η τέταρτη συνεχόμενη χρονιά του Marquez χωρίς να κατακτήσει τον τίτλο. Κανένας αναβάτης δεν κέρδισε ξανά τον τίτλο των 500 ή MotoGP μετά από ένα κενό άνω των τριών ετών, το οποίο ήταν από τον Casey Stoner το 2007 και στη συνέχεια το 2011. «Νομίζω ότι τα γεγονότα των Σαββατοκύριακων του Sachsenring και του Assen απλώς υπογράμμισαν μια αυξανόμενη αίσθηση απογοήτευσης και ότι η ώρα της κρίσης πλησιάζει για τον Marquez και τη Honda. Έχει ξεπεράσει όλους αυτούς τους τραυματισμούς και τις χειρουργικές επεμβάσεις. Ήταν έτοιμος φυσικά, αλλά το ποδήλατο δεν είναι ακόμα και φαίνεται τόσο μακριά όσο ποτέ.

«Ο Marc Marquez θα πρέπει να πάρει μια απόφαση αργά ή γρήγορα. μείνε πιστός ή πήγαινε κάπου αλλού». «Αν θέλεις τη γνώμη μου για αυτό, τα πετάς αμέσως», απάντησε ο Huewen. «Η ισορροπία ανατρέπεται. “Ο ενθουσιασμός του Marc Marquez και η μαγεία που είχε – αυτός ο τύπος μπορούσε να κάνει πράγματα με μια μοτοσικλέτα που κανένας άλλος δεν μπορούσε να κάνει. Αλλά ίσως η μαγεία να έχει φύγει…

“Ή μπορεί απλώς να πηδήξει σε μια Ducati, KTM ή Aprilia και να κερδίσει τον παγκόσμιο τίτλο!”

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Το μέλλον του Marc Marquez αποτελεί τίτλος τέλους», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!