ENGINE POWER

WEC: Στατιστική επίθεση! Κορυφαία στοιχεία και στοιχεία για το WEC 6 Hours of Fuji

Ο έκτος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA 2023 – το WEC 6 Hours of Fuji – απέχει μόλις τρεις εβδομάδες (8-10 Σεπτεμβρίου).
WEC: Στατιστική επίθεση! Κορυφαία στοιχεία και στοιχεία για το WEC 6 Hours of Fuji

Πραγματοποιήθηκε στο εμβληματικό Fuji International Speedway στους πρόποδες του όρους Fuji, παρακάτω 12 ενδιαφέροντα στοιχεία για τον ιαπωνικό αγώνα του WEC 6 Hours of Fuji.

1. Η Toyota βρίσκεται σε πέντε νίκες σερί αγώνων στον εντός έδρας γύρο της Fuji, και έχει κερδίσει οκτώ από τους εννέα συνολικά αγώνες, νικώντας μόνο μία φορά από την Porsche το 2015.

2. Καμία μάρκα GTE δεν έχει πετύχει περισσότερες νίκες στο Fuji από την Aston Martin, με τον Βρετανό κατασκευαστή να κερδίζει δύο φορές στο GTE Pro και πέντε φορές στο GTE Am.

3. Η Fuji φιλοξενούσε την πρώτη pole position #WEC της Corvette, από τη Larbre Competition το 2012. Η ομάδα GTE Am θα περίμενε σχεδόν πέντε χρόνια για ένα δευτερόλεπτο, που θα ερχόταν στο Le Mans το 2017. Η Corvette πέτυχε δύο ακόμη pole position το 2023, στο Portimao και στο Le Mans.

FIA-World-Endurance-Championship-wec-fugi-6hours-agonas-antochis-supercars

4. Το Fuji είναι μία από τις τρεις πίστες WEC στις οποίες η Corvette, η Ferrari, η Porsche και η Aston Martin έχουν κερδίσει στο GTE Am, μαζί με το Le Mans και τη Σαγκάη

5. Στους τέσσερις τελευταίους αγώνες Fuji έχουν αποκλειστεί συνολικά τέσσερα αυτοκίνητα – Rebellion το 2017, και οι δύο Dempsey Proton Porsche το 2018 και JOTA το 2019

6. Μόνο ένας προηγούμενος νικητής LMP2 στο Fuji αγωνίζεται στον τελευταίο αγώνα της κατηγορίας στην Ιαπωνία – το WRT, το οποίο κυριάρχησε στον αγώνα το 2022

7. Η Toyota #8 προηγήθηκε στους 232 από τους 232 γύρους στο Fuji 2019, και έγινε το πρώτο αυτοκίνητο που κέρδισε συνολικά έναν αγώνα αφού προηγήθηκε 100%.

FIA-World-Endurance-Championship-wec-fugi-6hours-agonas-antochis-supercars

Κορυφαία στοιχεία και στοιχεία για το WEC 6 Hours of Fuji

8. Κανένας από τους κατόχους ρεκόρ γύρου στο Fuji δεν αγωνίζεται στη διοργάνωση του 2023 – ο Mark Webber κατέχει τον συνολικό καλύτερο γύρο (1:22.639, 2015), ο Ant Davidson στο LMP2 (1:28.011, 2018), ο Nicki Thiim στο GTE Pro ( 1:35.884, 2018) και ο Matt Campbell στο GTE Am (1:36.992, 2018)

9. Το 2022 γνώρισε την εντός έδρας επιτυχία για τέσσερις Ιάπωνες οδηγούς. Ο Ryo Hirakawa οδήγησε τον συμπαίκτη του στην Toyota Kamui Kobayashi με 1-2, ενώ ο Satoshi Hoshino και ο Tomonobu Fujii τερμάτισαν 3οι στο GTE Am για την ομάδα D’Station Racing με έδρα το Fuji.

10. Τα 13 βάθρα της Toyota στο σπίτι είναι όσα η Audi (πέντε), η Porsche (πέντε) και η Rebellion (τρία) πέτυχαν μαζί

11. Η Ford, η οποία φαίνεται έτοιμη να επιστρέψει το WEC το 2024, πέτυχε την πρώτη της νίκη σε όλη τη σεζόν στο Fuji. Το #67 GT των Harry Tincknell και Andy Priaulx τερμάτισε 15,5 δευτερόλεπτα μπροστά από την αδελφή #66 το 2016

12. Τέσσερα αυτοκίνητα έχουν κερδίσει από την pole position στο Fuji στο LMP1/Hypercar, στο LMP2 και στο GTE Am, με ποσοστό 44,4% ανά κατηγορία

FIA-World-Endurance-Championship-wec-fugi-6hours-agonas-antochis-supercars

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «WEC: Στατιστική επίθεση! Κορυφαία στοιχεία και στοιχεία για το WEC 6 Hours of Fuji», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!