ENGINE POWER

WRC: Έχουμε Ράλλυ Εσθονίας

WRC: ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ Ράλλυ Εσθονίας : ΔΙΑΔΡΟΜΗ,ΧΑΡΤΕΣ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
WRC: Έχουμε Ράλλυ Εσθονίας

Έχουμε Ράλλυ Εσθονίας και εδώ θα βρεις όσα χρειάζεται να ξέρεις για τον αγώνα του WRC

Είκοσι τέσσερις εθνικότητες εκπροσωπούνται στην εντυπωσιακή λίστα συμμετοχών για το Ράλλυ Εσθονίας που δημοσιεύτηκε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα.

Από τις σαβάνες του Σαφάρι Ράλι Κένυα, η εστίαση στρέφεται πλέον στους σούπερ γρήγορους δρόμους της Εσθονίας, που φιλοξενεί τον έβδομο γύρο του πρωταθλήματος από τις 20 έως τις 23 Ιουλίου. Πενήντα τρία πληρώματα περιλαμβάνονται στη λίστα συμμετοχών της οποίας επικεφαλής δεν είναι άλλος από τον Kalle Rovanperä.

Ο Φινλανδός, ο οποίος οδηγεί στο πρωτάθλημα με 41 βαθμούς, έχει κερδίσει τις δύο προηγούμενες εκδόσεις του Ράλλυ Εσθονίας. Με τον Sébastien Ogier να κάνει ένα διάλειμμα που κέρδισε καλά, οδηγεί ένα GR Yaris σε μια ομάδα τριών δυνατών Toyota μαζί με τον Elfyn Evans και τον Ιάπωνα Takamoto Katsuta.  

RALLY-ESTONIAS-AGONAS-WRC-LISTES-SYMETOCHON-MAPS-NEWS-ADRENALINE-2023

Ο Rovanperä μπορεί να είναι η πιο καυτή ιδιοκτησία του WRC αυτή τη στιγμή, αλλά δεν είναι αυτός που οι ορδές των γηπεδούχων οπαδών πιθανότατα θα βγουν να δουν. Οι τοπικές ελπίδες στηρίζονται στους ώμους του τέσσερις φορές νικητή Ott Tänak, ο οποίος, μαζί με τον Pierre-Louis Loubet, κάνει καμπάνια με ένα M-Sport Ford Puma.

Υπάρχει αλλαγή στη Hyundai καθώς ο Teemu Suninen κάνει το ντεμπούτο του στο i20 N Rally1. Η Esapekka Lappi προσθέτει περαιτέρω φινλανδική γεύση στην ομάδα, ενώ συμμετέχει και ο Thierry Neuville, ο οποίος κατάγεται από το Βέλγιο.

Ράλλυ Εσθονίας 2023

Ο Oliver Solberg βρίσκεται στην κορυφή του WRC2, το οποίο διαθέτει 23 αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2. Ο Σουηδός οδηγεί το μοντέλο Fabia RS της Skoda μαζί με άλλα αστέρια όπως οι Sami Pajari, Andreas Mikkelsen, Marco Bulacia και Egon Kaur.

RALLY-ESTONIAS-AGONAS-WRC-LISTES-SYMETOCHON-MAPS-NEWS-ADRENALINE-2023

Ο Emil Lindholm, πηδώντας πλοίο από μια Škoda, κάνει το ντεμπούτο του με ένα Hyundai i20 N που υποστηρίζεται από έργα, ενώ ο Robert Virves (Ford Fiesta) και ο Alejandro Cachón (Citroën C3) είναι επίσης αυτοί που πρέπει να παρακολουθήσουν.

Η διοργάνωση φιλοξενεί επίσης τον τέταρτο γύρο του FIA Junior WRC, για τον οποίο περιλαμβάνονται οκτώ M-Sport Poland Ford Fiesta Rally3. Το WRC3, το οποίο χρησιμοποιεί παρόμοια αυτοκίνητα, μπορεί να υπερηφανεύεται για 11 συμμετοχές.

ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ Ράλλυ Εσθονίας: ΔΙΑΔΡΟΜΗ + ΧΑΡΤΕΣ

Ετοιμαστείτε για μια συναρπαστική βόλτα αυτή την εβδομάδα (20 – 23 Ιουλίου), καθώς οι αστραπιαίοι χωματόδρομοι του Ράλλυ Εσθονίας και τα εντυπωσιακά άλματα φιλοξενούν τον όγδοο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA.

Με έδρα το Tartu, τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας, το Ράλλυ Εσθονίας μπορεί να υπερηφανεύεται για μια γεμάτη δράση διαδρομή με 21 ειδικές διαδρομές που θα ωθήσουν τις μέσες ταχύτητες σε πρωτοφανή ύψη αυτή τη σεζόν. Ενώ η συνολική διαδρομή παραμένει παρόμοια με την περσινή έκδοση, μια σειρά από ενημερώσεις και εκπλήξεις έχουν ενσωματωθεί για να κρατήσουν τις ομάδες στη θέση τους.

Ο ενθουσιασμός ξεκινά το βράδυ της Πέμπτης με μια μεγαλειώδη τελετή εκκίνησης στην πλατεία του Δημαρχείου, ανοίγοντας το δρόμο για τη συναρπαστική σκηνή Tartu vald (3,35 χλμ.). Τοποθετημένο σε απόσταση αναπνοής από το service park, το ανοιχτήρι έχει επεκταθεί κατά σχεδόν δύο χιλιόμετρα για το 2023 και ενσωματώνει τμήματα από το Wolf Power Stage του προηγούμενου έτους.

Η Παρασκευή φιλοξενεί τη μεγαλύτερη μέρα της διοργάνωσης και περιλαμβάνει επτά στάδια υψηλής ταχύτητας συνολικής απόστασης 133,38 χιλιομέτρων. Οι Peipsääre (24,35km), Mustvee (17,09km) και Raanitsa (21,45km) αντιμετωπίζονται δύο φορές πριν και μετά το σέρβις, ενώ το Neeruti (7,60km) ολοκληρώνει τη δράση.

Το Σάββατο φέρνει ένα μπαράζ δοκιμών ταχύτητας ταχείας πυρκαγιάς, ξεκινώντας με δύο δοκιμές φωλιασμένες γύρω από την Otepää, την αγαπημένη χειμερινή πρωτεύουσα της Εσθονίας.

Οι διπλές διαδρομές των Mäeküla (10,27km) και Otepää (11,15km) ακολουθούνται από ένα σταμάτημα σέρβις πριν συνεχιστεί η δράση με τους Elva (11,73km) και Kanepi (16,48km), και οι δύο οδηγούνται δύο φορές πριν από ένα συναρπαστικό encore του Tartu ανόητο στάδιο.

Ράλλυ Εσθονίας 2023

Τέσσερα στάδια συνθέτουν τον μεγάλο τελικό της Κυριακής, ξεκινώντας με τη νέα πρόκληση του Karaski (12,04km) – ολοκαίνουργιο για φέτος. Η Kambja (18,50km) είναι η επόμενη προτού επαναληφθούν και τα δύο στάδια, με το τελευταίο να λειτουργεί ως το Wolf Power Stage που πληρώνει πόντους μπόνους.

Τα 21 στάδια καλύπτουν 300,42 χλμ σε συνολική διαδρομή 1366,66 χλμ.

ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ Ράλλυ Εσθονίας

Είναι ώρα. Το πραγματικό φεστιβάλ ταχύτητας πρόκειται να ξεκινήσει. Και, για άλλη μια φορά, είναι διπλό, με τους απίστευτα γρήγορους δρόμους της Εσθονίας και της Φινλανδίας να προκαλούν τα ταχύτερα αυτοκίνητα ράλι και τους οδηγούς του κόσμου τις επόμενες δυόμισι εβδομάδες.

Θα είναι ταραχώδης. Πάντα είναι. Τίποτα στην εποχή δεν συγκρίνεται με την καλοκαιρινή ταχύτητα. Με 530 ίππους διαθέσιμους μέσω πλήρους υβριδικής ώθησης, η τρέχουσα απόδοση των αυτοκινήτων Rally1 καθορίζει τη γενιά.

Ενώ η μείωση της τεχνολογίας μετάδοσης και της αεροδυναμικής δύναμης έχει περιορίσει την ταχύτητα των στροφών κατά ένα χιλιόμετρο την ώρα ή δύο από τους προκατόχους τους, η απόλυτη ισχύς και η ροπή αυτών των πραγμάτων εξακολουθούν να τα καθιστούν τα πιο θεαματικά μηχανήματα που κοσμούν τις σκηνές.

Τίποτα δεν θα μοιάζει με την προσμονή που δημιουργείται όταν περιμένεις γύρω από το Tartu αυτή την εβδομάδα, περιμένοντας τον παγκόσμιο πρωταθλητή Kalle Rovanperä και τους συναδέλφους του.

Σε πιο αργά χαλίκια ράλι, ο θόρυβος είναι αρκετά διαφορετικός. Ακολουθεί η άνοδος και η πτώση των στροφών, η φλυαρία των πολυβόλων για anti-lag και, φυσικά, ο κρότος των πετρών στα μαρσπιέ καθώς το χαλίκι ψεκάζεται κάθε φορά.

Στην Εσθονία αυτή την εβδομάδα, για πολλούς ανθρώπους, ο θόρυβος θα αποτελείται από τέσσερις ρωγμές καθώς τραβιούνται πέντε ταχύτητες, ακολουθούμενο από τον ένδοξο ήχο που συνοδεύει ένα αυτοκίνητο ράλι στον περιοριστή στροφών. Το χτύπημα είναι σχεδόν ανύπαρκτο μέχρι να πέσει η άγκυρα και να μειωθεί η ταχύτητα προς όφελος μιας αλλαγής κατεύθυνσης.

Το καλύτερο κομμάτι; Απλό, είναι να στέκεσαι με ασφάλεια σε μια γωνία και να δημιουργείς μια εικόνα για το πόσο γρήγορα θα έρθουν αυτά τα αυτοκίνητα – και στη συνέχεια να έχεις το μυαλό σου στο πόσο μακριά θα μπορούσες να είσαι.

Αυτά είναι τα καλύτερα από τα καλύτερα. Αυτή την εβδομάδα, κάνουν πράγματα λίγο πιο γρήγορα.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «WRC: Έχουμε Ράλλυ Εσθονίας», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!