ENGINE POWER

WRC: Jari-Matti Latvala βάζει σε δεύτερη μοίρα το Ράλλυ Ακρόπολης

WRC: Η Toyota δεν θα μπορεί να υπολογίζει στην κύρια ομάδα της Jari-Matti Latvala κατά τη διάρκεια του Ράλλυ Ακρόπολης γιατί θα είναι απασχολημένος αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα από το ελληνικό έδαφος
WRC: Jari-Matti Latvala βάζει σε δεύτερη μοίρα το Ράλλυ Ακρόπολης

WRC: Ο Jari-Matti Latvala θα απουσιάζει από την Ελλάδα και το Ράλλυ Ακρόπολης… για να οδηγήσει στην Ιαπωνία

Η Toyota δεν θα μπορεί να υπολογίζει στην κύρια ομάδα της Jari-Matti Latvala κατά τη διάρκεια του Ράλλυ Ακρόπολης γιατί θα είναι απασχολημένος αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα από το ελληνικό έδαφος.

Ο Jari-Matti Latvala είναι σίγουρα πολύ δραστήριος. Αφού συμμετείχε στο Ράλι Φινλανδίας σε ένα Ράλι 1 και κέρδισε το ιστορικό Ράλι Λάχτι αυτό το Σαββατοκύριακο, ο επικεφαλής της ομάδας της Toyota έχει ακόμη περιορίσει τη δουλειά του.

Αν και «συνταξιούχος» από το τέλος της σεζόν του 2019, στον «Ζαν-Μαρί» αρέσει να φοράει κατά καιρούς τα παλιά του αγωνιστικά ρούχα. Μερικές φορές είναι απλώς για διασκέδαση, άλλες για επαγγελματικές υποχρεώσεις. Για τον ίδιο λόγο ο Φινλανδός δεν θα μπορεί να παρακολουθήσει τα στρατεύματά του κατά τη διάρκεια του Ράλλυ Ελλάδας (7-10 Σεπτεμβρίου), 10ο γύρο της σεζόν 2023, ή τουλάχιστον να είναι στο πλευρό τους.

Πράγματι, ο Jari-Matti Latvala θα απέχει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα από την Ακρόπολη. Θα βρεθεί στο Χοκάιντο, ένα νησί που βρίσκεται στα βόρεια του ιαπωνικού αρχιπελάγους, για να αγωνιστεί σε μια διοργάνωση χαλίκι του εθνικού πρωταθλήματος (8-10 Σεπτεμβρίου). Η Toyota σκοπεύει να χρησιμοποιήσει αυτόν τον γύρο για να δοκιμάσει το νέο Yaris Rally2 , που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη φάση ανάπτυξης και αναμένεται να ανταγωνιστεί από το 2024.

 

jari-matti-latvala-wrc-rally-acropolis-iaponia-ralli-rali-2023-racing-toyota-yaris-gr

LATVALA Jari-Matti (FIN), Portrait, during the 2023 WRC World Rally Car Championship Photo Jean-Marie Farina / DPPI

WRC: Ως εκ τούτου, ο πρώην επίσημος πιλότος του οίκου θα είναι υπεύθυνος για την καθοδήγηση του ιαπωνικού βουνού σε όλη τη διάρκεια των 117,22 χιλιομέτρων που περιλαμβάνει τη δοκιμή προκειμένου να συλλέξει τα μέγιστα δεδομένα. Επί τόπου, θα μπορεί κυρίως να διασταυρωθεί με τον συμπατριώτη του Heikki Kovalainen, έναν πρώην οδηγό της F1 που έχει ζήσει στην Ιαπωνία για αρκετά χρόνια και έχει μετατραπεί σε ράλι.

«  Πάντα μου άρεσε αυτό το γεγονός », λέει ο Jari-Matti Latvala. Είναι το ίδιο με τις πρώτες μας επισκέψεις στην Ιαπωνία για το WRC , στο Obihiro. Οι δρόμοι είναι πολύ ωραίοι και θα είναι καλό να βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι του Yaris Rally2 (…) Είμαι πολύ ευγνώμων στην Toyoda-san και σε όλη την ομάδα για την ευκαιρία να οδηγήσω στη Φινλανδία, αλλά πρέπει επίσης να αναλάβω την δουλειά !  Αυτό θα περιμένει το Ράλι Χιλής στα τέλη Σεπτεμβρίου (28-1 Οκτωβρίου ) .

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «WRC: Jari-Matti Latvala βάζει σε δεύτερη μοίρα το Ράλλυ Ακρόπολης», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!