ENGINE POWER

WRC Ράλι Ιαπωνίας 2023, μια ήδη κλασική διαδρομή

WRC Ράλι Ιαπωνίας 2023 : Όπως και πέρυσι, ο τελευταίος γύρος της σεζόν (15-19 Νοεμβρίου) θα έχει έδρα στην Toyota City στα νοτιοανατολικά προάστια της πόλης Nagoya.
WRC Ράλι Ιαπωνίας 2023, μια ήδη κλασική διαδρομή

WRC Ράλι Ιαπωνίας 2023 : Για τη δεύτερη συνεχόμενη συμμετοχή τους στο πρωτάθλημα μετά την επιστροφή τους στο WRC, οι διοργανωτές του ράλι στην Ιαπωνία δεν επιδίωξαν να πρωτοτυπήσουν. Η διαίρεση είναι επομένως πολύ κοντά σε αυτήν που έχει ήδη προταθεί.

Όπως και πέρυσι, ο τελευταίος γύρος της σεζόν (15-19 Νοεμβρίου) θα έχει έδρα στην Toyota City το WRC Ράλι Ιαπωνίας θα διεξαχθεί στα νοτιοανατολικά προάστια της πόλης Nagoya. Αυτή η περιοχή βρίσκεται στην επαρχία Aichi, 4 ώρες οδικώς δυτικά του Τόκιο. Κατά την ανάγνωση του επιλεγμένου προγράμματος, οι διοργανωτές επέλεξαν σαφώς τη συνέχεια, καθώς τα στάδια είναι σχεδόν όλα τα ίδια. Το ράλι που είχε εκπλήξει από τη δυσκολία του μπορεί να προσεγγιστεί λίγο πιο ήρεμα από όσους το έχουν ήδη τρέξει. Υπήρχαν 327 χλμ. χρονομετρημένα πέρυσι, αλλά 43,22 χλμ είχαν ακυρωθεί για λόγους ασφαλείας. Θα υπάρχουν 304.66 αυτή τη σεζόν, χωρισμένοι σε 22 ES (19 προηγουμένως).

wrc-japan-2023-neuville-rally-rali-seson-teleytaios-agonas-ralli-iaponias-epic-championship

Πέρα από τα χιλιόμετρα που προστίθενται ή αφαιρούνται που και που, η μεγαλύτερη καινοτομία αφορά την εισαγωγή ενός super special 2,10 km στο Toyota Stadium. Το τελευταίο είχε γεμίσει καλά τον Νοέμβριο κατά τη διάρκεια των τελετών εκκίνησης και τερματισμού και θα έχει ακόμα την ευκαιρία να δονείται αφού οι αγωνιζόμενοι θα περάσουν εκεί 3 φορές, κάτι που είναι υπερβολικό δεδομένου του ενδιαφέροντος της άσκησης. Είναι, όμως, από τις λίγες ευκαιρίες που δίνονται στο κοινό να δει τα αυτοκίνητα σε δράση, καθώς τα υπόλοιπα τμήματα απαγορεύονται.

wrc-japan-2023-neuville-rally-rali-seson-teleytaios-agonas-ralli-iaponias-epic-championship

Εκεί θα είναι και αυτό που λαμβάνει χώρα στην κοίτη του ποταμού στην καρδιά της πόλης Okazaki, ελπίζοντας ότι η οργάνωσή του θα είναι καλύτερη. Το 2022, η απουσία δυτών που έπρεπε να βρεθούν στο νερό είχε προκαλέσει τεράστια καθυστέρηση. Στη συνέχεια έφτασαν για να συνειδητοποιήσουν τελικά ότι το επίπεδο ήταν πολύ χαμηλό για να επιπλεύσει το φουσκωτό σκάφος τους…

Γενικά οι Ιάπωνες ξέρουν ότι θα τους παρακολουθούν στενά. Η επιστροφή τους στο WRC ήταν χαοτική με έναν μεμονωμένο να οδηγεί σε ένα ειδικό ειδικά ενάντια στη ροή των αυτοκινήτων. Η σήραγγα Isegami (SS2/5) εξακολουθεί να βρίσκεται στη διαδρομή των ανταγωνιστών. Το ότι παραμένει στοιχειωμένο δεν είναι το κύριο μέλημά τους. Πάνω απ ‘όλα, ελπίζουν ότι θα έχει λιώσει ή θα έχει υποστεί πίσσα για να αποφευχθεί η τεράστια και επικίνδυνη σκόνη του 2022. Εάν οι διοργανωτές θέλουν να παραμείνουν στο ημερολόγιο τα επόμενα χρόνια, έχουν κάθε συμφέρον να επιστρέψουν ένα τέλειο αντίγραφο.

wrc-japan-2023-neuville-rally-rali-seson-teleytaios-agonas-ralli-iaponias-epic-championship

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «WRC Ράλι Ιαπωνίας 2023, μια ήδη κλασική διαδρομή», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!