ENGINE POWER

WRC Rally Acropolis : Ο Ogier εξηγεί την έξοδο του στο ράλι Ακρόπολις

WRC Rally Acropolis : Ο Ogier εξηγεί την έξοδο του στο ράλι Ακρόπολις στην τελευταία 12η ειδική στο ελευθεροχώρι για την ήμερα του Σαββάτου
WRC Rally Acropolis : Ο Ogier εξηγεί την έξοδο του στο ράλι Ακρόπολις

WRC Rally Acropolis : Ο Sébastien Ogier εξήγησε τη σειρά των γεγονότων που τον οδήγησαν στην αποχώρησή του από το Ράλι Ακρόπολις Ελλάδας μετά τον τελικό του Σαββάτου.

Ο οδηγός της Toyota πήρε το προβάδισμα της διοργάνωσης όταν ο Thierry Neuville αποσύρθηκε με σπασμένη ανάρτηση στο πρώτο στάδιο του απογεύματος, και ο Ogier είχε τότε ένα υπερασπίσιμο περιθώριο έναντι του συμπαίκτη και του παγκόσμιου πρωταθλητή Kalle Rovanperä.

Προχωρώντας στο τεστ Ελευθεροχωρίου που τελείωσε την ημέρα, ο Ogier ήταν 12,4 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Rovanperä, ο οποίος φαινόταν ικανοποιημένος να κατακτήσει τη δεύτερη θέση έχοντας κατά νου τον τίτλο.

Αλλά το SS12 αποδείχθηκε καταστροφικό για τον Ogier που έχασε τέσσερα λεπτά με δύο πίσω τρυπήματα και σπασμένη πίσω δεξιά ανάρτηση.

Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν σχολίασε στον ρεπόρτερ της σκηνής για το τι είχε συμβεί, αλλά μόλις επέστρεψε (αργά) στο σέρβις παρκ άνοιξε στα μέσα ενημέρωσης και αποκάλυψε ότι η ίδια τρύπα που έβαλε στο περιθώριο ήταν ο Neuville. απογευματάκι πρώτα ξετυλίγεται.

«Όλο το απόγευμα ήταν στην πραγματικότητα αρκετά γεμάτο γεγονότα», είπε ο Ogier.

“Ξεκίνησε στην πραγματικότητα, νομίζω ότι η ίδια γωνία είχε το πρόβλημα του Thierry, είχα επίσης αντίκτυπο σε αυτό το μέρος γιατί είναι πολύ δύσκολο να αποφύγω αυτήν την τρύπα και το μπροστινό-δεξιό ψαλιδάκι μου ήταν επίσης λίγο κατεστραμμένο.

«Αλλά προφανώς ήταν ακόμα οδηγήσιμο και κατάφερα να το φτιάξω και ακόμα κατάφερνα να έχω καλό ρυθμό σε αυτή τη σκηνή αλλά και στην επόμενη.

«Δυστυχώς μετά το να έρθουμε στο regroup, όταν ξεκινήσαμε ξανά από το regroup, δεν υπήρχε πλέον υβρίδιο, είναι επίσης θαύμα που λειτουργεί συνεχώς.

 

Ogier-exodos-wrc-rally-acropolis-2023-toyota

WRC Rally Acropolis : «Ο τύπος από το Compact Dynamics ερχόταν με τον υπολογιστή του, έλεγξε ότι ήταν όλα εντάξει και έκανε επανεκκίνηση και έφυγε. Νομίζω ότι κάνουν πολύ καλή δουλειά… και μετά ναι προφανώς ήξερα ότι θα χάσω λίγο χρόνο σε αυτή τη σκηνή χωρίς υβριδικά, αλλά αυτό δεν ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα που είχαμε στο τέλος γιατί μετά από μερικά χιλιόμετρα αρχίσαμε να κάντε ένα τρύπημα στο πίσω μέρος και σχεδόν αμέσως μετά εμφανίστηκε το δεύτερο, οπότε είχαμε διπλή παρακέντηση στο πίσω μέρος.

«Και μετά αποφάσισα να συνεχίσω αργά και είχα δύο λεπτά για να χάσω και να παραμείνω στη δεύτερη θέση, οπότε υποτίθεται ότι ήταν εντάξει.

«Αλλά δυστυχώς η έξοδος μιας φουρκέτας, δεν ξέρω [αν] μοιάζει με μια από τις πιο ομαλές αυτού του σταδίου που ήταν πολύ τραχύ, μια πολύ μικρή όχθη που χτύπησα στο πίσω μέρος και η όρθια θέση μου έσπασε. Έτσι από εκείνη τη στιγμή ήταν πολύ δύσκολο να συνεχιστεί».

Ο Ogier και ο συνοδηγός Vincent Landais βγήκαν από το Toyota Yaris Rally1 για να επιθεωρήσουν τη ζημιά, αρχικά περιμένοντας απλώς να αλλάξουν ένα τρύπημα. Αλλά μόλις είδαν τον πίσω δεξιό τροχό να κάθεται σε μια αστεία γωνία, κατάλαβαν ότι το πρόβλημα ήταν πιο σοβαρό.

Μόλις καθάρισαν τη σκηνή, οι δύο Γάλλοι προσπάθησαν να επισκευάσουν το μονοθέσιο ώστε να μπορέσουν να το επιστρέψουν στο σέρβις και να εξασφαλίσουν την τέταρτη θέση στη γενική.

Αλλά τελικά έπρεπε να παραδεχτούν την ήττα και να αποσυρθούν.

Ο Ogier είπε: «Ξέρεις ότι πάντα προσπαθώ να φέρω το μονοθέσιο και να κάνω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την ομάδα, και ακόμα κι αν δυστυχώς δεν ήταν αυτό που ήθελα, δεν παλεύω πια για ένα βάθρο, το έκανα. Το καλύτερο μου είναι να προσπαθήσω να το διορθώσω ακόμα κι αν ήταν πολύ δύσκολο.

«Όταν σπάσει ένας ορθοστάτης, είναι πολύ δύσκολο να φέρεις το αυτοκίνητο πίσω, αλλά δοκίμασα ό,τι μπορούσα με μερικά κλειδιά και καταφέραμε να κάνουμε μερικά χιλιόμετρα, αλλά μετά ήταν μόνο 12 χιλιόμετρα για να πάμε από το σέρβις, θα μπορούσαμε να είχαμε σχεδόν κάνει αλλά μετά άρχισε να μην είναι αξιοπρεπές να συνεχίσουμε γιατί χάναμε πολλά κομμάτια.

«Ο τροχός γυρνούσε ακόμα, ήταν ακόμα εντός των κανόνων, αλλά ήταν πάρα πολύ. Έκανε εξαιρετικά ζέστη και κάποια στιγμή άναψε λίγη φωτιά στη γωνία γιατί έτριβε τα πάντα. Προσπάθησα όσο μπορούσα αλλά κάποια στιγμή έπρεπε να σταματήσω».

Η αποχώρηση του Ogier τον ρίχνει στην ένατη θέση γενικής, σε περίπτωση επανεκκίνησης, και σκοπεύει να επιστρέψει για τα τρία ετάπ της Κυριακής.

Φυσικά θα συνεχίσουμε αύριο», είπε.

«Υπάρχει ακόμα ένα powerstage όπου ίσως μπορέσουμε να πάρουμε μερικούς βαθμούς για την ομάδα, οπότε δεν θέλαμε να κάνουμε αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά νομίζω ότι πριν από τον αγώνα σε όλες τις συνεντεύξεις όλοι με ρώτησαν τι χρειάζεσαι για να κερδίσεις εδώ;

«Λέω με βεβαιότητα ότι το μόνο πράγμα που χρειάζεσαι πολύ εδώ είναι η τύχη, και δυστυχώς με το γεμάτο περιπέτειες που είχα, φαίνεται ότι η τύχη δεν ήταν πραγματικά με το μέρος μου.

«Κάπως, αφού δεν κάνω πια πρωταθλητισμό, νομίζω ότι η τύχη με έχει χάσει λίγο και ίσως αυτό είναι το τίμημα που πρέπει να πληρώσεις όταν δεν κάνεις τη σεζόν πλήρους απασχόλησης!» Ο Ogier γέλασε.

«Αλλά σίγουρα δεν είναι ποτέ ωραίο. Από την άλλη, υπάρχουν ακόμα δύο μονοθέσια από την ομάδα στο βάθρο, ο Kalle έκανε πολύ καλή δουλειά έτσι κι αλλιώς δεν είναι… δεν μπορούμε να πούμε ότι έκλεψε αυτή τη νίκη.

«Από την πρώτη φορά που βρισκόταν στο δρόμο χθες, έκανε ό,τι μπορούσε, οπότε δεν έχω να πω τίποτα για αυτό, αλλά φυσικά θα μου άρεσε να συνεχίσω να παλεύω μαζί του μέχρι το τέλος».

Ogier-exodos-wrc-rally-acropolis-2023-toyota

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «WRC Rally Acropolis : Ο Ogier εξηγεί την έξοδο του στο ράλι Ακρόπολις», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!