Είπε όχι σε μια πρόταση που κανένας δε θα γύρναγε την πλάτη. Ήταν ίσως η πιο σοφή κίνηση που έκανε ποτέ
Όταν η Yahoo! προσέφερε 1 δισεκατομμύριο δολάρια για το Facebook το 2006, ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε "όχι"
Το 2006, ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ιδρυτής του Facebook, βρέθηκε μπροστά σε μια πρόταση που θα έκανε πολλούς να διστάσουν. Η Yahoo! προσέφερε 1 δισεκατομμύριο δολάρια για την εξαγορά της ανερχόμενης τότε πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης. Για έναν 22χρονο επιχειρηματία, μια τέτοια προσφορά θα μπορούσε να θεωρηθεί κορυφαία επιτυχία. Ωστόσο, ο Ζάκερμπεργκ αρνήθηκε, επιδεικνύοντας μια διορατικότητα που λίγοι διαθέτουν σε τόσο νεαρή ηλικία.
Η απόφασή του αυτή δεν ήταν απλώς μια πράξη τόλμης, αλλά βασίστηκε στην πεποίθησή του για το μέλλον του Facebook. Πίστευε ακράδαντα ότι η πλατφόρμα είχε τη δυναμική να εξελιχθεί σε κάτι πολύ μεγαλύτερο από μια απλή ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης. Η φιλοδοξία του ήταν να δημιουργήσει έναν παγκόσμιο ιστό κοινωνικών συνδέσεων, όπου οι άνθρωποι θα μπορούσαν να μοιράζονται στιγμές της ζωής τους, να επικοινωνούν και να συνδέονται με τρόπους που μέχρι τότε δεν ήταν εφικτοί.
Μετά την απόρριψη της προσφοράς, το Facebook συνέχισε την ανοδική του πορεία. Η εταιρεία μετακόμισε στο Πάλο Άλτο της Καλιφόρνια, μια περιοχή γνωστή ως η καρδιά της τεχνολογικής καινοτομίας. Εκεί, η ομάδα του Facebook εργάστηκε ακούραστα για να βελτιώσει την πλατφόρμα, προσθέτοντας νέες λειτουργίες και επεκτείνοντας την εμβέλειά της. Η στρατηγική αυτή απέδωσε καρπούς, καθώς η βάση χρηστών αυξανόταν με ραγδαίους ρυθμούς.
Μέχρι τον Ιούλιο του 2010, το Facebook είχε ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια χρήστες, καθιστώντας το μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως. Η ανάπτυξη δεν σταμάτησε εκεί. Σήμερα, το Facebook αριθμεί πάνω από 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες, επηρεάζοντας την καθημερινή ζωή ανθρώπων σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Η εταιρεία έχει εξελιχθεί σε έναν τεχνολογικό γίγαντα, με αξία που ξεπερνά τα 500 δισεκατομμύρια δολάρια.