ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Click inside: Ποιες οι διαφορές με το Click Away – Τι επιτρέπεται και τι όχι (vid)

Ποιες είναι οι βασικές διαφορές του Click inside (ή αλλιώς Click in shop) με το click away και πότε θα ληφθούν οι τελικές αποφάσεις για το λιανεμπόριο.

Click inside: Ποιες οι διαφορές με το Click Away - Τι επιτρέπεται και τι όχι (vid)
Συντάκτης: Αλέξανδρος Κωτάκης Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Click inside: Μετά το Click Away η Κυβέρνηση θα εφαρμόσει μια νέα μέθοδο προκειμένου να τονώσει την αγορά και τα καταστήματα. 

Ποιες είναι οι βασικές διαφορές του Click inside (ή αλλιώς Click in shop) με το click away και πότε θα ληφθούν οι τελικές αποφάσεις για το λιανεμπόριο.

Τι ακριβώς θα ισχύσει; Ουσιαστικά θα επιτραπεί στα καταστήματα να υποδέχονται έναν ιδιαίτερο μικρό αριθμό καταναλωτών στο εσωτερικό τους, ο οποίος και πάλι θα εξαρτάται απ’ τα τετραγωνικά μέτρα του καταστήματος.

Για να διασφαλιστεί μάλιστα ότι ο αριθμός των επισκεπτών θα είναι μικρός θα χρησιμοποιηθεί η εμπειρία του «click away». Εν ολίγοις ο καταναλωτής είτε τηλεφωνικά είτε διαδικτυακά θα κλείνει ραντεβού με το κατάστημα σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα. Ραντεβού το οποίο θα πιστοποιείται και πάλι με sms.

Το μέτρο – «γέφυρα» προς την επαναλειτουργία της αγοράς θεωρείται από τα στελέχη του υπ. Ανάπτυξης ότι θα μπορούσε να βοηθήσει εκείνο το τμήμα της αγοράς, όπως πχ τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης που έχουν μειονέκτημα με τη διαδικασία του click away αφού ο καταναλωτής χρειάζεται να δοκιμάσει για να αγοράσει.

Μάλιστα η σκέψη είναι click away και click inside να λειτουργήσουν παράλληλα ώστε να μπορεί κάποιο κατάστημα να είναι σε θέση να εξυπηρετεί περισσότερους καταναλωτές. Εφόσον κάποιος καταναλωτής ξέρει τι θέλει να αγοράσει και το παραγγείλει ή το προπληρώσει ηλεκτρονικά θα μπορεί να παραλαμβάνει έξω απ’ το κατάστημα, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα σε κάποιον άλλο αναποφάσιστο καταναλωτή να είναι εντός του καταστήματος.

Η σημαντική αλλαγή με το click inside σε σχέση με το click away είναι ότι θα επιτρέπεται η δοκιμή του προϊόντος όπως ρούχα και παπούτσια κάτι που δεν ισχύει στην παρούσα φάση.

Η αναβαθμισμένη πλατφόρμα e-katanalotis της ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή θα μπορεί να υποστηρίξει και τη μέθοδο του click inside παρέχοντας στους επαγγελματίες τα εργαλεία για την κοινοποίηση χωρίς κόστος των ραντεβού στον καταναλωτή. Κάτι το οποίο κάνει το τελευταίο διάστημα και για το click away

Σε κάθε περίπτωση η έναρξη ισχύος του «click inside» φαίνεται πως αργεί ακόμα, και όπως έλεγε ο υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνις Γεωργιάδης όλα θα κριθούν απ’ την εξέλιξη της πανδημίας. Η πρόταση προς την Επιτροπή των Λοιμωξιολόγων αναμένεται να κατατεθεί στις αρχές του επόμενου μήνα, όταν θα επιχειρηθεί μία επαναξιολόγηση της κατάστασης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το ρεβεγιόν της Πρωτοχρονιάς με 13033, τα σχολεία και το click in shop (vid)

Exit mobile version