ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ένωση Άθεων: M. Παρασκευή κάνουν «φανερό δείπνο» κρεατοφαγίας – Νομίζουν πως κάνουν «επανάσταση» θεοποιώντας τις κοιλιές τους!

Προκλητική και γραφική για άλλη μια χρονιά η Ένωση Άθεων, έχει μπερδέψει την «επανάσταση» με την καλοπέραση του στομαχιού.
Ένωση Άθεων: M. Παρασκευή κάνουν «φανερό δείπνο» κρεατοφαγίας – Νομίζουν πως κάνουν «επανάσταση» θεοποιώντας τις κοιλιές τους!

Σε έναν ακόμα «φανερό δείπνο» εξαχρείωσης και ηθικής κατάπτωσης προσκαλεί (και προκαλεί) τον κόσμο η Ένωση Άθεων, που εν μέσω αυστηρής νηστείας της Μεγάλης Εβδομάδας, τη Μεγάλη Παρασκευή οργανώνει «πάρτι» κρεατοφαγίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Η δράση της Ένωσης Άθεων με την γραφικότητα που την διακρίνει, πλέον έχει γίνει περίγελος ακόμα και για σοβαρά σκεπτόμενους άθεους και αγνωστικιστές, που αντιμετωπίζουν αυτή τη φαρσοκωμωδία με θυμηδία.

Για ακόμη μια χρονιά τα μέλη της Ένωσης Άθεων αυτογελιοποιούνται, αφού προβαίνουν σε πράξεις μιας ανώριμης και ηλίθιας κόντρας με τα ήθη των αγίων ημερών. Μια συμπεριφορά που δεν συμβαδίζει όχι μόνο με ώριμους ανθρώπους, άλλα ούτε και με σχολιαρόπαιδα του δημοτικού.

Τα πρώτα 2 – 3 χρόνια που ξεκίνησαν αυτή τη βλακώδη μόδα ίσως έκαναν λίγο ντόρο (γιατί αυτό ακριβώς επιθυμούν να πετύχουν) άλλα πλέον έχει καταντήσει μια ξεχειλωμένη γελοιότητα, που περισσότερο ζημιά κάνει στο αθεϊστικό ρεύμα (που υποτίθεται πως πρεσβεύουν), παρά επιτυγχάνει το οτιδήποτε απέναντι στην Ορθοδοξία.

Δεν είναι υπερβολή να πει κανείς πως τέτοια εμπάθεια, τέτοια ψύχωση και τέτοιος κομπλεξισμός ενάντια στον Χριστιανισμό, χρήζει άμεσης ψυχιατρικής παρακολούθησης. Πρέπει να είμαστε η μοναδική ορθόδοξη χώρα (ή μια από τις ελάχιστες) όπου υφίσταται ένα τόσο προκλητικό έθιμο, που κάνει εθιμοτυπική την ύβρη και τον εμπαιγμό της Αγίας Εβδομάδος.

Λες και η Ορθοδοξία επέβαλλε ποτέ στην Ένωση Άθεων να νηστέψει με το ζόρι ή λες και βρίσκει κανείς το οποιοδήποτε «επαναστατικό» νόημα, σε μια μάζωξη καμιάς δεκαριάς σκανδαλοποιών άθεων που συγκεντρώνονται για να λατρέψουν τη γαστέρα τους.

Το να μην σέβεσαι τις θρησκευτικές πεποιθήσεις του συνανθρώπου σου, δεν σε υποβιβάζει απλά ως δηλωμένο άθεο, άλλα και ως άνθρωπο. Κανένας δεν απαγορεύει σε κανέναν να φάει έναν… σκασμό από κρέας, ακόμα και τη Μεγάλη Παρασκευή αν αυτό επιθυμεί. Το θέμα είναι να σεβαστείς τους ανθρώπους που αγωνίζονται πνευματικά και νηστεύουν – είτε πιστεύεις πως αυτό έχει νόημα – είτε όχι.

Αν δεν πιστεύεις σε Θεό, τουλάχιστον οφείλεις να λειτουργήσεις σύμφωνα με τον ηθικό σου κώδικα (αν υπάρχει τέτοιος μέσα σου) και να συμπεριφερθείς ως κομμάτι ενός πολιτισμένου συνόλου. Και όχι να προκαλείς, να χλευάζεις και να λειτουργείς ως ένα τσούρμο από «εξυπνάκηδες» που νομίζουν ότι κατάφεραν κάτι σπουδαίο, επειδή παραγέμισαν τις κοιλιές τους.

Παντελής Λαμψιώτης

Μέλος της συντακτικής ομάδας του Sportime.GR.

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Κοινωνία: Δημοσκόπηση Interview: Πάνδημη υποστήριξη στους αγρότες – Σχεδόν οι 8 στους 10 συμφωνούν με τα αιτήματά τους – Η πλειοψηφία συμφωνεί και με τα μπλόκα

Δημοσκόπηση Interview: Πάνδημη υποστήριξη στους αγρότες – Σχεδόν οι 8 στους 10 συμφωνούν με τα αιτήματά τους – Η πλειοψηφία συμφωνεί και με τα μπλόκα

To 76% των Ελλήνων απαντούν ότι οι αγρότες έχουν δίκιο - Ακόμα και για το ευαίσθητο θέμα των μπλόκων το 53% τα στηρίζει

Κοινωνία
Ελευθέριος Ανδρώνης: Ζάκυνθος: Ένα δίχρονο παιδάκι νεκρό από πίτμπουλ – Χάσαμε το μέτρο απέναντι στη φύση και το πληρώνουμε με αίμα;

Ζάκυνθος: Ένα δίχρονο παιδάκι νεκρό από πίτμπουλ – Χάσαμε το μέτρο απέναντι στη φύση και το πληρώνουμε με αίμα;

Η φύση δεν εκδικείται αλλά ενίοτε μας θυμίζει με τραγικούς τρόπους ότι δεν χωρά στα καλούπια της υποκειμενικής «φιλοζωίας» μας

Ελευθέριος Ανδρώνης
Κοινωνία: Γεώργιος Αποστολάκης – Το αγροτικό ζήτημα σήμερα: Η Ελλάδα μπροστά σε μια ιστορική σύγκρουση

Γεώργιος Αποστολάκης – Το αγροτικό ζήτημα σήμερα: Η Ελλάδα μπροστά σε μια ιστορική σύγκρουση

Ο κ. Γεώργιος Αποστολάκης γράφει για τις πρόσφατες κινητοποιήσεις των αγροτών. Το αγροτικό ζήτημα σήμερα: Η Ελλάδα μπροστά σε μια ιστορική σύγκρουση.

Κοινωνία
Κοινωνία: Καραμανλής – Σαμαράς: Στενό μαρκάρισμα στην κυβέρνηση για το αγροτικό – «Χωρίς αγρότες δεν υπάρχει χώρα!»

Καραμανλής – Σαμαράς: Στενό μαρκάρισμα στην κυβέρνηση για το αγροτικό – «Χωρίς αγρότες δεν υπάρχει χώρα!»

Σαμαράς: «Οι αγρότες διαμαρτύρονται για το μέλλον των παιδιών τους» - Καραμανλής: «Μείζονα εθνική απειλή η ερήμωση της υπαίθρου»

Κοινωνία
Κοινωνία: Κυριάκος Μητσοτάκης: Με «διαίρει και βασίλευε» προσπαθεί να στρέψει τον λαό κατά των αγροτών

Κυριάκος Μητσοτάκης: Με «διαίρει και βασίλευε» προσπαθεί να στρέψει τον λαό κατά των αγροτών

Χαρακτήρισε «ακραίες» και «τυφλές» τις κινητοποιήσεις, ενώ έφτασε ακόμα και να υπενθυμίσει στον λαό ότι έρχονται... Χριστούγεννα

Κοινωνία
Τεχνολογία: Ο Αόρατος Ψηφιακός Πόλεμος του 21ου Αιώνα: Πώς οι Κυβερνοεπιθέσεις Απειλούν την Οικονομική Αντοχή  και Αποδεκατίζουν τις Επιχειρήσεις

Ο Αόρατος Ψηφιακός Πόλεμος του 21ου Αιώνα: Πώς οι Κυβερνοεπιθέσεις Απειλούν την Οικονομική Αντοχή  και Αποδεκατίζουν τις Επιχειρήσεις

Σε μια εποχή όπου η αβεβαιότητα έχει γίνει η νέα κανονικότητα, η επιχειρησιακή ανθεκτικότητα (business resilience) δεν αποτελεί πλέον πολυτέλεια αλλά βασική προϋπόθεση επιβίωσης.

Τεχνολογία
Ελευθέριος Ανδρώνης: Δάκρυσε όλη η Ελλάδα με τον απαρηγόρητο τσοπάνη – Σκοτώνουμε τα πρόβατά μας για να μας ταΐσουν «πολτό» πολυεθνικών

Δάκρυσε όλη η Ελλάδα με τον απαρηγόρητο τσοπάνη – Σκοτώνουμε τα πρόβατά μας για να μας ταΐσουν «πολτό» πολυεθνικών

Το ελληνικό κράτος αφανίζει με αδίστακτο τρόπο το ζωικό κεφάλαιο της χώρας - «Είναι σαν να μας σκοτώνουν τα παιδιά μας ένα - ένα...»

Ελευθέριος Ανδρώνης
Κοινωνία: Στρατηγική έκθεση – βόμβα από Τραμπ: Η ΕΕ αυτοκτονεί διαγράφοντας τον πολιτισμό της – Σε 20 χρόνια θα αφανιστεί αν συνεχίσει έτσι

Στρατηγική έκθεση – βόμβα από Τραμπ: Η ΕΕ αυτοκτονεί διαγράφοντας τον πολιτισμό της – Σε 20 χρόνια θα αφανιστεί αν συνεχίσει έτσι

Κάλεσμα προς τα πατριωτικά κόμματα πραγματοποιούν οι ΗΠΑ, αλλιώς «σε λίγες δεκαετίες οι ευρωπαίοι θα γίνουν μειοψηφία στις χώρες τους»

Κοινωνία
Κοινωνία: Ποια Ελλάδα θέλουμε;

Ποια Ελλάδα θέλουμε;

Θέλουμε έναν πολίτη που ελέγχει την τεχνολογία ή μια τεχνολογία που ελέγχει τον πολίτη;

Κοινωνία