ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Προσοχή στις αγορές αυτοκινήτων μέσα από το Facebook Marketplace – Τι έχει συμβεί

Ένας νέος κανόνας στο Facebook Marketplace θα μπορούσε να καταστήσει πιο δύσκολη την εύρεση νόμιμων καταχωρήσεων αυτοκινήτων

Το Facebook Marketplace δεν θα επιτρέπει πλέον στις αντιπροσωπείες να δημοσιεύουν καταχωρίσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από τη σελίδα τους.
Συντάκτης: Αλέξανδρος Κωτάκης Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Το Facebook δεν θα επιτρέπει πλέον στις αντιπροσωπείες να δημοσιεύουν καταχωρίσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από τη σελίδα της επιχείρησής τους. Έτσι, άθελά του, αφήνει χώρο για καταχωρίσεις (Facebook Marketplace) που δημοσιεύονται από ψεύτικους προσωπικούς λογαριασμούς.

Λες και η αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου δεν είναι αρκετά δύσκολη, οι παραπλανητικές λίστες αντιπροσωπειών που γεμίζουν πλατφόρμες πωλήσεων όπως το Facebook Marketplace και το OfferUp, κάνουν τα πράγματα ακόμη πιο δύσκολα για τους καταναλωτές.

Στο Reddit, η Meta ανακοίνωσε ότι περιορίζει τη δυνατότητα των αντιπροσωπειών να καταχωρούν αυτοκίνητα στο Marketplace, αλλά αυτό πιθανότατα δεν σημαίνει ότι αυτές οι ενοχλητικές καταχωρίσεις θα εξαφανιστούν οριστικά.

Εάν έχετε αγοράσει ποτέ για ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο στο διαδίκτυο, πιθανότατα γνωρίζετε τα είδη των καταχωρίσεων αντιπροσωπείας για τα οποία. Συχνά εμφανίζουν μόνο την απαιτούμενη προκαταβολή ενός αυτοκινήτου ή  -ακόμα πιο ύποπτο- αναφέρουν οχήματα με 1 $ σε μια προσπάθεια να τραβήξουν την προσοχή σας.

Όπως αναφέρει η σελίδα «theverge.gr»

Ωστόσο, από τις 30 Ιανουαρίου 2023, οι αντιπροσωπείες θα αντιμετωπίσουν εμπόδια όταν θα επιχειρήσουν να καταχωρήσουν ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο προς πώληση στο Facebook Marketplace: δεν θα μπορούν πλέον να καταχωρούν αυτοκίνητα από τη σελίδα της επιχείρησής τους.

Αυτός υποτίθεται ότι είναι ο τρόπος του Facebook να ωθήσει τις αντιπροσωπείες να αγοράσουν διαφημίσεις στο Marketplace , αλλά αυτό που πιθανότατα θα κάνει είναι να δημιουργήσει μια ακόμη μεγαλύτερη «εισροή» αντιπροσώπων που αναρτούν δωρεάν καταχωρίσεις από ένα προσωπικό – κι ενδεχομένως ψεύτικο- προφίλ στο Facebook.

Αυτό θα μπορούσε να καταστήσει ακόμη πιο δύσκολη τη διάκριση των νόμιμων καταχωρίσεων που δημοσιεύονται από κάποια φερέγγυα αντιπροσωπεία, έναντι των καταχωρίσεων που υποστηρίζονται από δήθεν επίσημους αντιπροσώπους που συχνά είναι πολύ καλές για να είναι αληθινές…

Επιπλέον, η σελίδα υποστήριξης επιχειρήσεων της Meta δεν αποθαρρύνει ρητά τη χρήση προσωπικών προφίλ για αντιπροσωπείες.

Υπάρχουν ήδη χιλιάδες αντιπροσωπείες που παρουσιάζονται ως πραγματικό (ή ψεύτικο) άτομο όταν δημοσιεύουν μια καταχώριση στο Facebook Marketplace. Και παρόλο που αυτές οι καταχωρίσεις υποτίθεται ότι έχουν μια ετικέτα “αντιπροσωπείας” κάτω από τη φωτογραφία της καταχώρισης, αυτή η ετικέτα συχνά λείπει.

Ο νέος κανόνας Marketplace της Meta ισχύει για πωλητές σε πολλές χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Καναδά, της Γαλλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, του Μεξικού, της Βραζιλίας, της Ινδονησίας, της Γερμανίας και της Αυστραλίας. Η εταιρεία επεκτείνει επίσης τον κανόνα σε πωλητές που δημοσιεύουν καταχωρήσεις ακινήτων και ενοικιάσεων, αλλά μόνο στις ΗΠΑ.

Exit mobile version