ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σχολεία: Ο δεκάλογος του Χαρδαλιά για την επαναλειτουργία

Η Δεύτερα 11 Μαΐου είναι μια κρίσιμη ημέρα για την κυβέρνηση, καθώς πέρα από το άνοιγμα κι άλλων καταστημάτων του λιανικού εμπορίου, οι μαθητές της Γ’ λυκείου επιστρέφουν στα σχολεία.  Ο Νίκος Χαρδαλιάς στη σημερινή του ενημέρωση από την πλευρά της Πολιτικής Προστασίας έκανε ειδική αναφορά και αναφέρθηκε για το τι προβλέπεται για σχολεία. Περιορίζεται...
Σχολεία: Ο δεκάλογος του Χαρδαλιά για την επαναλειτουργία

Η Δεύτερα 11 Μαΐου είναι μια κρίσιμη ημέρα για την κυβέρνηση, καθώς πέρα από το άνοιγμα κι άλλων καταστημάτων του λιανικού εμπορίου, οι μαθητές της Γ’ λυκείου επιστρέφουν στα σχολεία. 

Ο Νίκος Χαρδαλιάς στη σημερινή του ενημέρωση από την πλευρά της Πολιτικής Προστασίας έκανε ειδική αναφορά και αναφέρθηκε για το τι προβλέπεται για σχολεία.

Περιορίζεται ο συνωστισμός στην προσέλευση και στην αποχώρηση από τη σχολική μονάδα,

Απαγορεύεται η συγκέντρωση των μαθητών πριν την έναρξη των προγραμμάτων,

Στις σχολικές αίθουσες, προβλέπεται η αναλογία ενός μαθητή ανά θρανίο και μέγιστος αριθμός μαθητών σε αίθουσα τα 15 παιδιά,

Προβλέπονται υποτμήματα ίσης δυναμικής,

Εφόσον σε κάποια σχολική μονάδα πλεονάζουν οι αίθουσες διδασκαλίας, αυτές χωρίζονται σε υποτμήματα,

Προβλέπεται απόσταση μαθητών ανά 1,5 μέτρο,

Καθίσταται υποχρεωτικός ο διαχωρισμός των μαθητών και στα διαλείμματα σταδιακά, ενώ η έξοδος στο προαύλιο γίνεται με σειρά,

Είναι υποχρεωτικός ο αερισμός των αιθουσών στο διάλειμμα,

Απαγορεύεται η ενασχόληση με παιχνίδια στο διάλειμμα,

Συστήνεται η αποσυμφόρηση του γραφείου καθηγητών.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Σχολεία: Ο δεκάλογος του Χαρδαλιά για την επαναλειτουργία», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Sportime Team

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.