ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τσίπρας: Κατέθεσε στεφάνι στη Marfin – «Υποκρισία να ανοίγει ο φάκελος της υπόθεσης 10 χρόνια μετά»

«Υποκρισία να ανοίγει ο φάκελος της υπόθεσης δέκα χρόνια μετά», σημείωσε ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
Τσίπρας: Κατέθεσε στεφάνι στη Marfin – «Υποκρισία να ανοίγει ο φάκελος της υπόθεσης 10 χρόνια μετά»

Στεφάνι στο σημείο που θα στηθεί η πλακέτα μνήμης για τους νεκρούς της Marfin κατέθεσε σήμερα το πρωί ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, αποτίοντας φόρο τιμής στα θύματα.

«Τιμούμε και σήμερα, όπως και κάθε χρόνο εδώ και δέκα χρόνια, την μνήμη των συμπολιτών μας που έχασαν άδικα τη ζωή τους στο υποκατάστημα της τράπεζας Marfin. Με την ευκαιρία για άλλη μία φορά εκφράζουμε την καταδίκη μας απέναντι στη βία.

Καταδικάζουμε απερίφραστα τη βία, ιδίως τη βία εναντίον του πολυτιμότερου αγαθού και τη πολυτιμότερης αξίας που είναι η ανθρώπινη ζωή», ανέφερε σε δήλωσή του ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και έστεψε τα πυρά του κατά του πρωθυπουργού, κατηγορώντας τον για υποκρισία.

Υπενθυμίζεται πως στις 12:00 θα γίνει η τελετή για τον εντοιχισμό πλακέτας σε μνήμη των νεκρών. Μάλιστα ο πρωθυπουργός κάλεσε τους αρχηγούς των κομμάτων να δώσουν το «παρών», ωστόσο ο κ. Τσίπρας απάντησε αρνητικά.

Αναλυτικά οι δηλώσεις που έκανε ο Αλέξης Τσίπρας:

«Τιμούμε και σήμερα, όπως και κάθε χρόνο εδώ και δέκα χρόνια, την μνήμη των συμπολιτών μας που έχασαν άδικα τη ζωή τους στο υποκατάστημα της τράπεζας Marfin. Με την ευκαιρία για άλλη μία φορά εκφράζουμε την καταδίκη μας απέναντι στη βία. Καταδικάζουμε απερίφραστα τη βία, ιδίως τη βία εναντίον του πολυτιμότερου αγαθού και τη πολυτιμότερης αξίας που είναι η ανθρώπινη ζωή.

Ωστόσο σήμερα δυστυχώς είμαι υποχρεωμένος να καταδικάσω απερίφραστα τη βία αλλά και την υποκρισία. Την υποκρισία του κ. Μητσοτάκη, που αποφάσισε δέκα χρόνια μετά να ανοίξει το φάκελο για να διεξαχθεί έρευνα από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, από τους ίδιους ανθρώπους που δέκα χρόνια πριν στάθηκαν ανίκανοι να αναζητήσουν και να εντοπίσουν τους δράστες και να τους οδηγήσουν στη Δικαιοσύνη για να λογοδοτήσουν.

Καταδικάζω τη βία αλλά και την υποκρισία του κ. Μητσοτάκη που λίγους μήνες πριν αποφασίσει να μπει αυτή η πλακέτα εδώ, έδινε εντολή στα υπουργεία Προστασίας του Πολίτη και Εργασίας προκειμένου να ασκήσουν έφεση εναντίον της δικαστικής απόφασης που δικαίωνε τα θύματα, επιδικάζοντας αποζημιώσεις στις οικογένειές τους.

Ο αγώνας για τη ζωή είναι ένας αγώνας που αδιαμφισβήτητα είναι συνδεδεμένος με τον αγώνα για δικαιοσύνη και αλήθεια. Τιμούμε τους νεκρούς μας. Ευχόμαστε να μην υπάρξει ποτέ ξανά παρόμοιο περιστατικό. Αλλά τιμούμε και τους αγώνες του λαού μας για δικαιοσύνη και αλήθεια, διότι αυτοί είναι αγώνες για τη ζωή. Είναι αγώνες για μια καλύτερη ζωή».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κορονοϊός: Δύο «παλιά» εμβόλια προστατεύουν από τον ιό;

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Κοινωνία: Δημοσκόπηση Interview: Πάνδημη υποστήριξη στους αγρότες – Σχεδόν οι 8 στους 10 συμφωνούν με τα αιτήματά τους – Η πλειοψηφία συμφωνεί και με τα μπλόκα

Δημοσκόπηση Interview: Πάνδημη υποστήριξη στους αγρότες – Σχεδόν οι 8 στους 10 συμφωνούν με τα αιτήματά τους – Η πλειοψηφία συμφωνεί και με τα μπλόκα

To 76% των Ελλήνων απαντούν ότι οι αγρότες έχουν δίκιο - Ακόμα και για το ευαίσθητο θέμα των μπλόκων το 53% τα στηρίζει

Κοινωνία
Ελευθέριος Ανδρώνης: Ζάκυνθος: Ένα δίχρονο παιδάκι νεκρό από πίτμπουλ – Χάσαμε το μέτρο απέναντι στη φύση και το πληρώνουμε με αίμα;

Ζάκυνθος: Ένα δίχρονο παιδάκι νεκρό από πίτμπουλ – Χάσαμε το μέτρο απέναντι στη φύση και το πληρώνουμε με αίμα;

Η φύση δεν εκδικείται αλλά ενίοτε μας θυμίζει με τραγικούς τρόπους ότι δεν χωρά στα καλούπια της υποκειμενικής «φιλοζωίας» μας

Ελευθέριος Ανδρώνης
Κοινωνία: Γεώργιος Αποστολάκης – Το αγροτικό ζήτημα σήμερα: Η Ελλάδα μπροστά σε μια ιστορική σύγκρουση

Γεώργιος Αποστολάκης – Το αγροτικό ζήτημα σήμερα: Η Ελλάδα μπροστά σε μια ιστορική σύγκρουση

Ο κ. Γεώργιος Αποστολάκης γράφει για τις πρόσφατες κινητοποιήσεις των αγροτών. Το αγροτικό ζήτημα σήμερα: Η Ελλάδα μπροστά σε μια ιστορική σύγκρουση.

Κοινωνία
Κοινωνία: Καραμανλής – Σαμαράς: Στενό μαρκάρισμα στην κυβέρνηση για το αγροτικό – «Χωρίς αγρότες δεν υπάρχει χώρα!»

Καραμανλής – Σαμαράς: Στενό μαρκάρισμα στην κυβέρνηση για το αγροτικό – «Χωρίς αγρότες δεν υπάρχει χώρα!»

Σαμαράς: «Οι αγρότες διαμαρτύρονται για το μέλλον των παιδιών τους» - Καραμανλής: «Μείζονα εθνική απειλή η ερήμωση της υπαίθρου»

Κοινωνία
Κοινωνία: Κυριάκος Μητσοτάκης: Με «διαίρει και βασίλευε» προσπαθεί να στρέψει τον λαό κατά των αγροτών

Κυριάκος Μητσοτάκης: Με «διαίρει και βασίλευε» προσπαθεί να στρέψει τον λαό κατά των αγροτών

Χαρακτήρισε «ακραίες» και «τυφλές» τις κινητοποιήσεις, ενώ έφτασε ακόμα και να υπενθυμίσει στον λαό ότι έρχονται... Χριστούγεννα

Κοινωνία
Τεχνολογία: Ο Αόρατος Ψηφιακός Πόλεμος του 21ου Αιώνα: Πώς οι Κυβερνοεπιθέσεις Απειλούν την Οικονομική Αντοχή  και Αποδεκατίζουν τις Επιχειρήσεις

Ο Αόρατος Ψηφιακός Πόλεμος του 21ου Αιώνα: Πώς οι Κυβερνοεπιθέσεις Απειλούν την Οικονομική Αντοχή  και Αποδεκατίζουν τις Επιχειρήσεις

Σε μια εποχή όπου η αβεβαιότητα έχει γίνει η νέα κανονικότητα, η επιχειρησιακή ανθεκτικότητα (business resilience) δεν αποτελεί πλέον πολυτέλεια αλλά βασική προϋπόθεση επιβίωσης.

Τεχνολογία
Ελευθέριος Ανδρώνης: Δάκρυσε όλη η Ελλάδα με τον απαρηγόρητο τσοπάνη – Σκοτώνουμε τα πρόβατά μας για να μας ταΐσουν «πολτό» πολυεθνικών

Δάκρυσε όλη η Ελλάδα με τον απαρηγόρητο τσοπάνη – Σκοτώνουμε τα πρόβατά μας για να μας ταΐσουν «πολτό» πολυεθνικών

Το ελληνικό κράτος αφανίζει με αδίστακτο τρόπο το ζωικό κεφάλαιο της χώρας - «Είναι σαν να μας σκοτώνουν τα παιδιά μας ένα - ένα...»

Ελευθέριος Ανδρώνης
Κοινωνία: Στρατηγική έκθεση – βόμβα από Τραμπ: Η ΕΕ αυτοκτονεί διαγράφοντας τον πολιτισμό της – Σε 20 χρόνια θα αφανιστεί αν συνεχίσει έτσι

Στρατηγική έκθεση – βόμβα από Τραμπ: Η ΕΕ αυτοκτονεί διαγράφοντας τον πολιτισμό της – Σε 20 χρόνια θα αφανιστεί αν συνεχίσει έτσι

Κάλεσμα προς τα πατριωτικά κόμματα πραγματοποιούν οι ΗΠΑ, αλλιώς «σε λίγες δεκαετίες οι ευρωπαίοι θα γίνουν μειοψηφία στις χώρες τους»

Κοινωνία
Κοινωνία: Ποια Ελλάδα θέλουμε;

Ποια Ελλάδα θέλουμε;

Θέλουμε έναν πολίτη που ελέγχει την τεχνολογία ή μια τεχνολογία που ελέγχει τον πολίτη;

Κοινωνία