Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί το σπέρμα (vid)

Το φαινόμενο του θερμοκηπίου βλάπτει το σπέρμα και μπορεί να οδηγήσει σε στειρότητα
Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί το σπέρμα (vid)

Τα κύματα θερμότητας  φαίνεται πως «τηγανίζουν» το σπέρμα των εντόμων και ενδέχεται αυτό να οδηγήσει σε στειρότητα, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Τα ευρήματα, που δημοσιεύθηκαν την Τρίτη στο περιοδικό Nature Communications, θα μπορούσαν να εξηγήσουν γιατί η βιοποικιλότητα συνεχίζει να μειώνεται καθώς θερμαίνεται ο πλανήτης.

Τα φυτά και τα ζώα μπορούν να προσαρμοστούν στις περιβαλλοντικές αλλαγές, αλλά μελέτες υποδηλώνουν ότι οι γρήγορες αλλαγές στη θερμοκρασία μπορούν να προκαλέσουν ξαφνικές αφανίσεις ζώων.

Για να κατανοήσουν τις επιπτώσεις της θέρμανσης στη γονιμότητα, οι επιστήμονες εξέθεσαν κόκκινα σκαθάρια , Tribolium castaneum, σε προσομοιωμένες συνθήκες καύσωνα. Τα εργαστηριακά πειράματα έγιναν σε συνθήκες  καύσωνα, με θερμοκρασία 5 έως 7 βαθμούς Κελσίου πάνω από το θερμικό βέλτιστο φορτίο, κόβοντας τον αριθμό των απογόνων σκαθαριών στο μισό. Όταν τα σκαθάρια εκτέθηκαν σε ένα δεύτερο κύμα καύσωνα, τα αρσενικά έμειναν σχεδόν στείρα.

«Όταν τα αρσενικά εκτέθηκαν σε υψηλές συνθήκες θερμότητας σε απόσταση 10 ημερών, η παραγωγή των απογόνων τους ήταν λιγότερο από το 1% »δήλωσε ο Kirs Sales, ερευνητής.

«Τα έντομα στη φύση είναι πιθανό να αντιμετωπίσουν πολλαπλούς καύσωνες, που θα μπορούσαν να αποτελέσουν πρόβλημα για την παραγωγικότητα του πληθυσμού αν η αρσενική αναπαραγωγή δεν μπορεί να προσαρμοστεί ή να ανακάμψει».

Ανακαλύφθηκε γαλαξίας «φάντασμα» πίσω από τον δικό μας (vid)

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί το σπέρμα (vid)», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Sportime Team