ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Google: Γιατί θα πληρώσει το ποσό-ρεκόρ των 391.000.000 δολαρίων;

Η γνώση της τοποθεσίας ενός χρήστη στην Google βοηθά τους διαφημιστές να στοχεύουν προϊόντα.

Google: Γιατί θα πληρώσει το ποσό-ρεκόρ των 391.000.000 δολαρίων;
Συντάκτης: Βαγγέλης Λάσκαρης Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Google: Θα πληρώσει 391.000.000 δολάρια, προκειμένου να διευθετήσει κατηγορίες σχετικά με τον τρόπο συλλογής δεδομένων από τους χρήστες στο Internet.

Ο τεχνολογικός γίγαντας παρακολούθησε την τοποθεσία των χρηστών που εξαιρούνταν από τις υπηρεσίες τοποθεσίας στις συσκευές τους, ανέφεραν 40 πολιτείες των ΗΠΑ.

Η Google έχει κληθεί να είναι διαφανής σχετικά με την παρακολούθηση τοποθεσίας στο μέλλον και να αναπτύξει μια ιστοσελίδα που να ενημερώνει τους χρήστες για τα δεδομένα που συλλέγει.

Είναι ο μεγαλύτερος πολυπολιτειακός οικισμός που σχετίζεται με την προστασία της ιδιωτικής ζωής στην ιστορία των ΗΠΑ.

Ένας αξιωματούχος της Google είπε: «Σύμφωνα με τις βελτιώσεις που κάναμε τα τελευταία χρόνια, διευθετήσαμε αυτήν την έρευνα, η οποία βασίστηκε σε ξεπερασμένες πολιτικές προϊόντων που αλλάξαμε πριν από χρόνια.”

Τον περασμένο μήνα, η Google συμφώνησε να πληρώσει στην Αριζόνα 85.000.000 δολάρια για παρόμοια θέματα σχετικά με τον τρόπο συλλογής δεδομένων τοποθεσίας.

Παραμένει μία εκκρεμής υπόθεση επί του θέματος στα δικαστήρια των ΗΠΑ, αφού το Τέξας, η Ιντιάνα, η Ουάσιγκτον και η Περιφέρεια της Κολούμπια έλαβαν νομικά μέτρα κατά της Gοοgle τον Ιανουάριο.

Η γνώση της τοποθεσίας ενός χρήστη βοηθά τους διαφημιστές να στοχεύουν προϊόντα.

Και οι υπηρεσίες τοποθεσίας βοηθούν την Gοοgle να δημιουργήσει 200 ​​δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια διαφημιστικά έσοδα.

Η Έλεν Ρόζενμπλουμ, η οποία ηγήθηκε της υπόθεσης, μαζί με τον Γενικό Εισαγγελέα της Νεμπράσκα, δήλωσε: «Επί χρόνια η Google έχει δώσει προτεραιότητα στο κέρδος έναντι του απορρήτου των χρηστών της. Ήταν πονηρό και απατηλό. Οι καταναλωτές νόμιζαν ότι είχαν απενεργοποιήσει τις λειτουργίες εντοπισμού τοποθεσίας στο Google, αλλά η εταιρεία συνέχισε να καταγράφει κρυφά τις κινήσεις τους και να χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες για τους διαφημιστές».

Δείτε ενδιαφέρον αφιέρωμα για τους υπαλλήλους της Google

Exit mobile version