ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ζητείται SEO με εμπειρία σε αποφράξεις τουαλετών και συντήρηση αποχετεύσεων

«Θέλω να χτυπάει ο άλλος αποφράξεις και να βγαίνω πρώτος». Ο κρυφός πόθος κάθε επαγγελματία

αποφράξεις
Συντάκτης: Γρηγόρης Κεντητός Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

Το internet είναι το σπουδαιότερο εργαλείο που γνωρίσαμε τα τελευταία 50 χρόνια. Ολη η γνώση της ανθρωπότητας έχει εδώ και κάποιες δεκαετίες γίνει προσβάσιμη στην πλειοψηφία του πληθυσμού του πλανήτη. Εργαλείο της δημοκρατίας, της αλήθειας, της δικαιοσύνης, μια πραγματική επανάσταση που ανεβάζει και ρίχνει κυβερνήσεις και εξουσίες. Όλα αυτά τα ξεχνάς όμως αν σου βουλώσει η τουαλέτα. Εάν ένα καπάκι, μια πετσέτα, ένα παιχνιδάκι του παιδιού σου πέσει μέσα στην τουαλέτα και βουλώσει τότε έρχεσαι αντιμέτωπος με την αδίστακτη μεριά του internet. Αυτή που πανω από την αλήθεια μπαίνει ο SEO και πάνω από τη δικαιοσύνη το διαφημιστικό budget της κάθε εταιρείας αποχετεύσεων.

Με αφορμή – προφανώς – μια προσωπική εμπειρία κατάλαβα για άλλη μια φορά πόσο πολύτιμη είναι η από στόμα σε στόμα πληροφορία και πόσο μου έχει λείψει το κουτάκι με τις επαγγελματικές κάρτες υδραυλικών, ηλεκτρολόγων, τεχνητών κλπ. Αν αντί για αυτούς, τους παλιούς αλλά δοκιμασμένους τρόπους, ο μόνος σου τρόπος για να βρεις έναν από τους παραπάνω είναι το google search, τότε είναι πολύ πιθανό να την πατήσεις. Υπάρχει εξήγηση για αυτό.

Θυμάσαι πότε ήταν η πρώτη φορά που έψαξες για έναν π.χ. υδραυλικό στο internet; Όταν ο γνωστός του γνωστού σου, ο δοκιμασμένος, ο συστημένος, δεν είχε καθόλου χρόνο γιατι “πνιγόταν”. Γιατί πνιγόταν; Γιατί είναι πολύ καλός στη δουλειά του πιθανότατα. Ο υδραυλικός αυτός δεν έχει καμία ανάγκη να διαφημιστεί στο internet, ούτε καν να φτιάξει μια απλή σελίδα στο internet, ετσι απλά για να υπάρχει. Μάλλον δε θα το κάνει ποτέ του. Η ανάγκη για διαφήμιση οποιασδήποτε μορφής συνήθως ξεκινάει όταν αρχίζουν τα προβλήματα, να μειώνονται οι δουλειές κλπ. Σε αυτά τα επαγγέλματα όμως που η δουλειά δε σταματάει πότε, η λογική λέει πως η μείωση αρχίζει όταν οι πελάτες δεν είναι και τόσο ευχαριστημένοι μαζί σου.

«Θέλω να χτυπάει ο άλλος αποφράξεις και να βγαίνω πρώτος»

Ο κρυφός πόθος κάθε επαγγελματία. Να είναι το πρωτο αποτέλεσμα στις αναζητήσεις των υποψήφιων πελατών του. Αυτό με 2 τρόπους μπορεί κάποιος να το καταφέρει. Είτε πληρώνοντας τη Google για να εμφανιστεί πάνω πάνω σα διαφήμιση είτε πληρώνοντας έναν SEO ώστε να του φτιάξει το site έτσι ώστε να το εμφανίζει η Google στις πρώτες θέσεις. Οπως βλέπεις σε καμία από τα δυο περιπτώσεις δεν παίζει ρόλο το να είναι κάποιος καλός στη δουλειά του. Ακόμα και στις κριτικές που μπορεί να αφήσουν πελάτες πχ στο Google για μια επιχείρηση είναι πολύ πιθανό να διαβάσετε ψεύτικα reviews. Προσωπικά έχω γράψει κριτική για σχολή μπαλέτου, για χώρο μασάζ, για μαγαζιά στην επαρχία κλπ που δεν έχω επισκεφτεί ποτέ μου. Απλά έκανα τη χάρη σε γνωστούς και φίλους που ήθελαν πολλά αστεράκια για να φαίνονται πιο legit

ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ 15 ΕΥΡΩ

Όταν θα σου πέσει το πλαστικό στην τουαλέτα δε θα σκεφτείς τίποτα από τα παραπάνω δυστυχώς. Θα googlάρεις απλά «αποφράξεις Δάφνη», «αποφράξεις Υμηττός», «αποφράξεις Παγκράτι» θα δεις τα πρώτα αποτελέσματα (αυτά δηλαδή που πλήρωσαν είτε τη Google είτε έναν καλό SEO) και όποιο σου τραβήξει την προσοχή. Στην περίπτωση μου την προσοχή την τράβηξε ένα αποτέλεσμα με τίτλο Αποφράξεις 15 ευρώ που στο τηλέφωνο μου εξήγησαν ότι πρόκειται για πρόγραμμα 15 ευρώ μηνιαίως για να έχεις μια απόφραξη το μήνα. Κάτι σαν το Netflix δηλαδή. Μόνο που στο αποτέλεσμα στη Google δεν έλεγαν «από 15» αλλά «15». Ας είναι, σκέφτηκα, πάμε παρακάτω, να λύσουμε το πρόβλημά μας.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ

Παρά την άκρως αναλυτική περιγραφή του περιστατικού κανένας υπεύθυνος στο τηλέφωνο δε μπορούσε να μου πει το κόστος για να αποφράξουν την τουαλέτα. Έπρεπε να το δουν από κοντά. Ψαρωτικό θα έλεγα, φαντάζεσαι ότι θα έρθουν 10 ειδικοί με μικροσκόπια, τηλεσκόπια, ενδοσκόπια κλπ και θα αποφανθούν για τον τρόπο επέμβασης στην βουλωμένη τουαλέτα. «Δε λένε τιμή από το τηλέφωνο για να μην ψάξεις φτηνότερο» θα μπορούσε να σκεφτεί κάποιος πιο καχύποπτος. Με βουλωμένη την τουαλέτα όμως απλά τους λες «κάντε όσο πιο γρήγορα μπορείτε». Και μετά έρχεται ο ειδικός…

ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΗ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ, ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥΛΙ ΟΧΙ

Πριν λίγες μέρες η NASA άλλαξε την πορεία του αστεροειδή «Δίμορφος» προσκρούοντας ένα σκάφος στην επιφάνεια του. Μια αντίστοιχη προσέγγιση θεωρούσα ότι χρειαζόταν για την περίπτωση της τουαλέτας μου. Σίγουρα οι ειδικοί της εταιρείας με τους SEO experts και τους Google ads experts θα τα κατάφερναν. Παρά τις προσδοκίες μου όμως ο τεχνικός που ήρθε από την εταιρεία δεν ήταν προετοιμασμένος για επιχείρηση Armageddon. Κατέβαλε αρκετή προσπάθεια να ξεβουλώσει την τουαλέτα, με ένα εργαλείο που ήταν σα να βάζεις το καλώδιο του ντους σε ένα black & decker. Ένα εργαλείο που για το συγκεκριμένο περιστατικό ήταν από άχρηστο έως ακατάλληλο αφού θα μπορούσε να σπρώξει ακόμα πιο μέσα το πλαστικό και να είναι ακόμα πιο δύσκολη μετά η επισκευή. Ο τεχνικός έκανε αυτό που μπορούσε να κάνει. Η εταιρεία που επένδυσε ένα σκασμό χρήματα σε SEO και ads φαίνεται ξέχασε να επενδύσει σε πιο σύγχρονες λύσεις που θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημά το δικό μου αλλά πιθανώς και δεκάδων άλλων.

Για την αποτυχημένη αυτή επίσκεψη στο σπίτι μου χρεώθηκα 60 ευρώ. Δε ξέρω σε περίπτωση που βγάζαμε το πλαστικό αν τελικά θα πλήρωνα και bonus επιτυχούς απόφραξης. Πλέον χρειάζομαι υδραυλικό και πολύ πιθανό αν το black and decker-ντουζιέρα έκανε ζημιά, να πρέπει να ξηλώσω ολόκληρη τη λεκάνη. Αν έχεις φτάσει μέχρι αυτή τη γραμμή και αν η περιπέτεια μου σε άγγιξε έστω και λίγο ξέρεις τι πρέπει να κάνεις. Πρότεινε μου έναν καλό υδραυλικό στα σχόλια. Αλλιώς θα αναγκαστώ να ψάξω πάλι στο Google και ποιος ξέρει τι θα γράψω στο επόμενο μου post.

Exit mobile version