Το τραγούδι του μπήκε σε διαφήμιση στην Ιταλία και έγινε τόσο επιτυχία που του έβγαλαν best-of μόνο για τους Ιταλούς
Χωρίς να ξέρουν καν τι λέει, οι Ιταλοί το αγάπησαν. Ένα τραγούδι του Μαζωνάκη έγινε επιτυχία από διαφήμιση και του έβγαλαν best-of ειδικά για την Ιταλία.
Στην Ελλάδα, όλοι ήξεραν το «Μου λείπεις». Αλλά στην Ιταλία, το έμαθαν από μια διαφήμιση αυτοκινήτου. Χωρίς να καταλαβαίνουν ούτε λέξη από τους στίχους, κάτι στον ρυθμό και στη φωνή τους άγγιξε. Το τραγούδι έγινε ξαφνικά επιτυχία, σάουντρακ σε καθημερινά ιταλικά βράδια, και ο Γιώργος Μαζωνάκης βρέθηκε στα charts μιας χώρας που δεν είχε ποτέ στοχεύσει.
Ήταν από αυτές τις σπάνιες περιπτώσεις που δεν χρειάζεται μετάφραση. Οι Ιταλοί δεν ήξεραν ποιος είναι. Δεν τον είχαν δει ποτέ σε πίστα, δεν είχαν ζήσει το στιλ του. Άκουγαν μόνο μια βραχνή, δραματική φωνή να λέει “μου λείπεις”, και τους έφτανε. Η διαφήμιση έπαιζε ξανά και ξανά στην τηλεόραση. Το κομμάτι άρχισε να αναζητείται.
Οι δισκογραφικές έπιασαν το σήμα. Το όνομα «Giorgos Mazonakis» κυκλοφόρησε σε playlist με ιταλικά και ξένα κομμάτια. Και τότε έγινε το απίστευτο: κυκλοφόρησε best-of άλμπουμ μόνο για την Ιταλία. Ένα compilation με τις μεγάλες του επιτυχίες, ραμμένο πάνω στη γεύση του ιταλικού κοινού. Όχι απλώς μετάφραση. Ήταν νέο packaging, νέα εξώφυλλα, καινούρια στρατηγική.
Ήταν η εποχή που ο Μαζωνάκης είχε ήδη αφήσει πίσω του τις απλές μπουζουκοκαταστάσεις. Πειραματιζόταν, άλλαζε ύφος, σκηνική παρουσία, συνεργαζόταν με τον Κραουνάκη και τη Λίντα, εμφανιζόταν με φούστες και κοστούμια. Και μέσα σε όλα, χωρίς να το περιμένει, βρέθηκε να τον ακούν στην Ιταλία. Όχι με προώθηση, όχι με κλιπάκια – αλλά μέσα από ένα spot αυτοκινήτου.
Αυτό που συνέβη με το «Μου λείπεις» θυμίζει μια παλιά αλήθεια: πως η μουσική, όταν είναι αληθινή, δεν έχει ανάγκη από γλώσσα, ούτε από after office συσκέψεις marketing. Μόνο από αυτιά που νιώθουν.
ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ! ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΗ ΜΠΗΚΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΔΩΡΑ*!