MEDIA

Mega – Τηλεθέαση: Πώς πήγε η δεύτερη εβδομάδα λειτουργίας του

Πτώση κατέγραψε στη δεύτερη εβδομάδα του το Μega, σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen.

Mega - Τηλεθέαση: Πτώση τη δεύτερη εβδομάδα
Συντάκτης: Αλέξανδρος Κωτάκης Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό

Τηλεθέαση: Πτωτικά ήταν τα νούμερα για το Mega κατά τη δεύτερη εβδομάδα λειτουργία του, σύμφωνα με τις της Nielsen.

Συγκεκριμένα, ενώ την εβδομάδα 17-23/2 το «Mega-λο» κανάλι κατέγραψε ποσοστά τηλεθέασης 6,65% συνολικά και 8,2% στο δυναμικό κοινό (ηλικίες 18-54) την επόμενη (24/2-1/3) έπεσε στο 4,7% και το 5,6% αντιστοίχως.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τατιάνα Στεφανίδου: Ξεκίνησαν οι απολύσεις στην εκπομπή της

Εξάλλου, τα τηλεοπτικά κανάλια που κατέγραψαν αύξηση ήταν το Star αλλά και ο ΣΚΑΪ, που κέρδισε τουλάχιστον μία μονάδα, γι’ αυτό και παρέμεινε στη δεύτερη θέση της τηλεθέασης.

Την ίδια ώρα το Star ωστόσο πλησίασε στην κορυφή, καταγράφοντας μεγάλη αύξηση τόσο στο σύνολο του κοινού, όσο και στην εμπορική ομάδα του πληθυσμού, τις ηλικίες 18 – 54 ετών.

Δείτε αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης

24/2 – 1/3(ηλικία 18 – 54) 17 – 23/2(ηλικία 18 – 54)
ΑΝΤ1 15,8% (15,1) 15,7% (14,8)
ΣΚΑΪ 15,4% (11,7) 14,75 (10,7)
STAR 15,3% (18,4) 14,6% (18,1)
ALPHA 11,7% (11,6) 11,3% (9,6)
OPEN TV 6,8% ( 7,1) 6,85 (6,8)
MEGA 4,7% (5,6) 6,65 (8,2)
ΕΡΤ1 5,2% (2,9) 4,3% (1,8)
Μακεδονία TV 1,7% (2,3) 1,8% (2,3)
EΡΤ2 1,3% (0,7) 1,4% (0,4)
ΕΡΤ Sports 1,1% (0,9) 1,4% (1)
ΕΡΤ3 1,1% (1,2) 1,2% (1,3)
Exit mobile version