MEDIA

Νielsen τηλεθέαση : Στη real time εποχή περιμένουμε το επόμενο πρωί για να δούμε τα νούμερα;

Ένα από τα παράδοξα της μέτρησης της τηλεθέασης από τη Nielsen είναι η καθυστέρηση της δημοσιοποίησης των νούμερων στη real time εποχή.
Νielsen τηλεθέαση : Στη real time εποχή περιμένουμε το επόμενο πρωί για να δούμε τα νούμερα;

Nielsen τηλεθέαση, αλλά … αύριο το πρωί! Διότι, τα νούμερα τηλεθέασης δεν μπορούν να είναι άμεσα. Τι κι αν ζούμε στη real time εποχή; Σε μια εποχή που τα ηλεκτρονικά μέσα ξέρουν ανά πάσα ώρα και στιγμή πόσοι διαβάζουν ένα άρθρο, για παράδειγμα…

Το Sportime άνοιξε και θα συνεχίσει να αναπτύσσει το θέμα με την τηλεθέαση. Συγκεκριμένα, το κατά πόσο η Nielsen έχει αξιόπιστους δείκτες μέτρησης και δεν είναι τα αποτελέσματα που διαβάζουμε άκυρα.

Η Nielsen Technology, ένας μονοπώλιο στον χώρο των τηλεθεάσεων στην Ελλάδα, φαίνεται να υστερεί στην προσαρμογή του στις σύγχρονες απαιτήσεις της ελληνικής αγοράς. Με την ανάπτυξη τεχνολογιών που προσφέρουν πραγματικού χρόνου δεδομένα, η παράδοση μετρήσεων από την Nielsen την επόμενη ημέρα φαίνεται πλέον ξεπερασμένη.

Σε μια εποχή όπου οι επιχειρηματίες στην Ελλάδα χρειάζονται γρήγορες και έξυπνες αποφάσεις, η καθυστέρηση στην παροχή δεδομένων από την Nielsen αποτελεί σημαντικό εμπόδιο. Η ανάγκη για άμεση πρόσβαση σε στατιστικά στοιχεία γίνεται ολοένα και επιτακτικότερη σε ένα περιβάλλον που αλλάζει με γοργούς ρυθμούς.

Νielsen τηλεθέαση : Πρόβλημα το μονοπώλιο…

Οι εταιρείες στην Ελλάδα που επενδύουν σε τεχνολογίες πραγματικού χρόνου αναμένεται να έχουν το προβάδισμα στον ανταγωνισμό. Η ικανότητά τους να προσαρμόζονται άμεσα στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της ελληνικής αγοράς θα τους επιτρέψει να λαμβάνουν έγκαιρες και αποτελεσματικές αποφάσεις.

Εν τω μεταξύ, η Nielsen στην Ελλάδα εξακολουθεί να διατηρεί το μονοπώλιο της στον κλάδο, αλλά η αντίθετη κατεύθυνση προς την πραγματική ροή της αγοράς θα μπορούσε να την βάλει σε δυσχέρεια. Η ανάγκη για εξελιγμένες λύσεις που προσφέρουν άμεσα και ακριβή δεδομένα είναι πλέον αναγκαία για την αποτελεσματική λειτουργία των επιχειρήσεων στην Ελλάδα.

Ήδη κάναμε αναφορά για τη Samba TV που θα μπορούσε να είναι άμεσος ανταγωνιστής στην Ελλάδα

Γενικότερα, Nielsen τηλεθέαση στην πράξη, στην ουσία του πράγματος, απλά δεν υπάρχει!

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Media: Departure: Μυστήριο στον αέρα – Το Netflix επενδύει σε αεροπορικό θρίλερ

Departure: Μυστήριο στον αέρα – Το Netflix επενδύει σε αεροπορικό θρίλερ

Η σειρά Departure είναι ένα καναδικό θρίλερ μυστηρίου που κέρδισε πρόσφατα το ενδιαφέρον του κοινού μέσω του Netflix

Media
Media: Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων για την Τρίτη 8 Ιουλίου 2025

Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων για την Τρίτη 8 Ιουλίου 2025

Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων για την Τρίτη 8 Ιουλίου 2025. Δείτε αναλυτικά τι αναφέρουν...

Media
Media: Ginny & Georgia: Γιατί η τρίτη σεζόν είναι η πιο ώριμη ως τώρα

Ginny & Georgia: Γιατί η τρίτη σεζόν είναι η πιο ώριμη ως τώρα

Η τρίτη σεζόν του «Ginny & Georgia» αποτελεί την πιο ώριμη και συναισθηματικά φορτισμένη

Media
Media: Dragons’ Den Greece: Ρεκόρ επενδύσεων και τηλεθέασης στον 3ο κύκλο!

Dragons’ Den Greece: Ρεκόρ επενδύσεων και τηλεθέασης στον 3ο κύκλο!

Ο τρίτος κύκλος του Dragons’ Den Greece ρίχνει αυλαία με επενδύσεις 3.031.000€, σχεδόν 1,4 εκατομμύρια τηλεθεατές, σπουδαία deals και viral buzz στα social media. Ο πιο επιτυχημένος κύκλος μέχρι σήμερα – και όλα δείχνουν πως… μόλις ξεκινάει!

Media
Media: ΣΚΑΙ: Αυτούς θέλει δίπλα του ο Τσουρός για να σαρώσει

ΣΚΑΙ: Αυτούς θέλει δίπλα του ο Τσουρός για να σαρώσει

Η νέα εκπομπή του Κώστα Τσουρού στον ΣΚΑΪ βρίσκεται σε φάση προετοιμασίας και τα πρόσωπα που θα τον πλαισιώσουν αρχίζουν να αποκαλύπτονται. Ποιος «κλείδωσε» και ποιος παίζει σε δύο ταμπλό;

Media
Media: Alpha: Έκανε ΜΠΑΜ η Ναταλία Γερμανού

Alpha: Έκανε ΜΠΑΜ η Ναταλία Γερμανού

Η Ναταλία Γερμανού επιβεβαίωσε για άλλη μία χρονιά πως όταν λέμε «Σαββατοκύριακο στον Alpha», εννοούμε «Καλύτερα δε γίνεται»!

Media
Media: Αυτό το τηλεπαιχνίδι τα σάρωσε όλα στην τηλεόραση το 2025!

Αυτό το τηλεπαιχνίδι τα σάρωσε όλα στην τηλεόραση το 2025!

Τα σάρωσε όλα. Το καλύτερο τηλεπαιχνίδι με διαφορά από το δεύτερο...

Media
Media: Ποιος θέλει να γίνει Εκατομμυριούχος : Πως πήγε η σεζόν για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου

Ποιος θέλει να γίνει Εκατομμυριούχος : Πως πήγε η σεζόν για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου

Μεγάλος νικητής της σεζόν αναδείχθηκε το «Ποιος θέλει να γίνει Εκατομμυριούχος;» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, καταγράφοντας πρωτιά στη ζώνη του και υψηλά ποσοστά παντού.

Media
Media: FUBAR Season 2: Schwarzenegger σε νέες περιπέτειες – Αξίζει ή όχι;

FUBAR Season 2: Schwarzenegger σε νέες περιπέτειες – Αξίζει ή όχι;

Η δεύτερη σεζόν του FUBAR με πρωταγωνιστή τον Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ έκανε πρεμιέρα στο Netflix. Ωστόσο, οι κριτικές είναι ανάμεικτες, με θετικά και αρνητικά σχόλια.

Media