MEDIA

Twitter: Μια υπέρκομψη μήνυση από την Μαρέβα θα γίνει delivery μέσω efood στον Βαξεβάνη

Άλλο η απλή μήνυση κι άλλο η υπέρκομψη μήνυση! Η Μαρέβα Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη αποφάσισε να κάνει κλικ στο efood για ένα delivery στον Κώστα Βαξεβάνη. Το Twitter σε ρόλο ακροατηρίου ή ενόρκων; Διαλέξτε

Μαρέβα εναντίον Βαξεβάνη (Vol συν άπειρο).
Συντάκτης: Δανάη Τριανταφυλλίδου Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Τα όργανα από την υπόθεση efood ήχησαν και στο Twitter και μάλιστα με πολιτικές αλλά και νομικές προεκτάσεις! Μαρέβα εναντίον Βαξεβάνη (Vol συν άπειρο).

H Μαρέβα Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη,δεν είναι απλώς η υπέρκομψη του Twitter. Ο χαρακτηρισμός είναι αποτέλεσμα των αποθεωτικών (τουλάχιστον) σχολίων και των στυλιστικών εκφράσεων ορισμένων Media προς το πρόσωπο της συζύγου του πρωθυπουργού. Η γυναίκα μια χαρά είναι εμφανισιακά, αλίμονο… Το ότι ορισμένα Media θέλουν να χτυπήσουν ένα εννιάρι στην κλίμακα- Χλαπάτσα είναι διαφορετικό θέμα.

Το θέμα είναι ότι η σύζυγος του πρωθυπουργού ξεκαθάρισε ότι σύντομα θα φτάσει μια υπέρκομψη μήνυση στον εκδότη του Documento, Κώστα Βαξεβάνη.

Η αλήθεια είναι ότι με τις μηνύσεις δεν έχει πρόβλημα ο Κώστας Βαξεβάνης. Με τις υπέρκομψες μηνύσεις, όμως, θα υπάρξει ζήτημα. Μάλιστα κάποιοι απάντησαν στη σύζυγο του πρωθυπουργού ότι ο δημοσιογράφος δεν μπλέκει την ίδια αλλά ένα συνεργάτη της με την efood.

Και ο Βαξεβάνης της απάντησε με το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας Documento.

H αλήθεια είναι ότι με το θέμα της efood έγινε ο κακός χαμός! Το θέμα κυριαρχούσε στις τάσεις στο Twitter με το hashtag #cancel_efood!

Μάλιστα ξαφνικά στην εφαρμογή εμφανίστηκε μια κατηφόρα άνευ προηγουμένου στις αξιoλογήσεις. Σε λιγότερο από 24 ώρες από το 4,7 (με άριστα τα 5 αστεράκια) έπεσε στο 1,1!!!

Είναι ξεκάθαρο ότι ο Θεός συγχωρεί, τα social media ποτέ. Ο κοινωνικός αγώνας που στήθηκε μέσω Twitter οδήγησε και την εταιρεία σε αναδίπλωση. «Μα δεν είναι αυτό που νομίζετε» ήταν η ανακοίνωση της εταιρείας που έμεινε στην ιστορία: Η πρώτη ανακοίνωση εταιρείας που διαψεύδει την προηγούμενη ανακοίνωσή της!

Προφανώς δε μιλιούνται μεταξύ τους εκεί μέσα.

Από το Twitter λοιπόν έγινε μια αρχή. Αν θα συνεχιστεί; Για να δούμε… Τα ίδια έκαναν και με την Τούνη που έχανε followers. Αλλά μόλις η Τουνάρα έκανε ρελάνς προσφέροντας iphones έτρεξαν ξανά να κάνουν follow αρκετοί…

Αδέρφια, επανάσταση με iphone δώρο δεν έκανε κανείς.

Πάντως για να κλείσουμε το θέμα του efood θα πρέπει να επισημάνουμε ότι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο είναι ο Άδωνις Γεωργιάδης. Με τόσο σάλο που προκλήθηκε βγήκε στον Γιώργο Αυτιά να πει ότι όλα ήταν fake news!

Καλό ε;

 

Exit mobile version