ΠΑΟΚ

Αντελίνο Βιεϊρίνια: Ο πιο αγαπητός παίκτης όλων των εποχών!

«Σπάει» τα ρεκόρ πωλήσεων ο Πορτογάλος και πλησιάζει τον Πάμπλο Γκαρσία
Αντελίνο Βιεϊρίνια: Ο πιο αγαπητός παίκτης όλων των εποχών!

Ο Αντελίνο Βιεϊρίνια, είναι ο απόλυτος ηγέτης της ομάδας, η πιο σημαντική προσωπικότητα των πρωταθλητών Ελλάδας αλλά και ο πιο εμπορικός παίκτης. Ο Πορτογάλος, οδεύει στο να γίνει ο πιο αγαπητός ποδοσφαιριστής των φιλάθλων του ΠΑΟΚ όλων των εποχών!

Καθημερινά αρκετοί φίλοι, των ασπρόμαυρων αγοράζουν φανέλες με το όνομα του στην πλάτη, από τις δύο μπουτίκ της ΠΑΕ, στο γήπεδο της Τούμπας και στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Ο Βιεϊρίνια πουλάει, τόσο σε μεγαλύτερους σε ηλικία φιλάθλους όσο και σε νεότερους και αυτό λόγω του γεγονότος, ότι μετράει δύο παρουσίες στην ομάδα σε διαφορετικές εποχές και οι δύο απόλυτα πετυχημένες για τον ίδιο. Μέσα στο 2019 λοιπόν, ο Βιεϊρίνια ήταν ο ποδοσφαιριστής που πούλησε τις περισσότερες φανέλες από οποιονδήποτε άλλον παίκτη των Θεσσαλονικέων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο Λουτσέσκου θέλει τον Βιεϊρίνια στην Αλ Χιλάλ!

Στις αρχές του χρόνου, την… κορυφή μοιράζονταν ο έμπειρος εξτρέμ μαζί με τον Αλεξάνταρ Πρίγιοβιτς ο οποίος πουλούσε φανέλες ακόμη και μετά τη φυγή του αλλά στη συνέχεια ο 33χρονος δεν είχε αντίπαλο.

Το ρεκόρ πωλήσεων το κατέχει βέβαια ο Πάμπλο Γκαρσία ο οποίος ακόμη και τώρα, αρκετά χρόνια μετά το τέλος της ποδοσφαιρικής του καριέρας, «πουλάει» φανέλες με το όνομα του.

Ωστόσο και εφόσον ο Αντελίνο Βιεϊρίνια παραμείνει στους νταμπλούχους και τις επόμενες σεζόν, θεωρείται σίγουρο ότι θα ξεπεράσει τον Ουρουγουανό και πως θα γίνει και με επίσημα νούμερα, ο πιο αγαπητός παίκτης του ΠΑΟΚ όλων των εποχών. Δεύτερος σε σειρά προτιμήσεων είναι ο Δημήτρης Πέλκας και τρίτος ο Τσούμπα Άκπομ.

Είναι σημαντικό να αναφερθεί, πως οι πωλήσεις είναι εξαρτημένες πολύ από την εικόνα των παικτών στο γήπεδο. Απόδειξη των παραπάνω, είναι ότι τις τελευταίες εβδομάδες αρκετοί οπαδοί του ΠΑΟΚ, «χτυπούν» στην φανέλα που αγοράζουν, το όνομα του Ίνγκι Ίνγκασον, παίκτη ο οποίος τις τελευταίες αγωνιστικές, είναι εξαιρετικός και μάλιστα πετυχαίνει και γκολ.

Λατρεμένη ριγέ φανέλα

Η κλασική ριγέ φανέλα είναι αυτή που προτιμούν οι φίλοι του Δικεφάλου και αυτοί που πουλάει παραδοσιακά και πάντα ,περισσότερο από κάθε άλλη. Φέτος βέβαια πήγε πολύ καλά και η δεύτερη εμφάνιση, η εντυπωσιακή στολή που σχεδίασε η Macron.

Για την τρίτη μπλε τα σχόλια είναι αρκετά θετικά αλλά η ομάδα ακόμη δεν την έχει χρησιμοποιήσει με αποτέλεσμα να μην είναι εμπορική.

Η αλήθεια είναι πως από τότε που ο ΠΑΟΚ συμφώνησε με την ιταλική Μacron έχει εντυπωσιακή πρόοδο αφού υπάρχει ελευθερία σχεδιασμού και πρωτοτυπίας.

Όμως δεν πουλούν μόνο οι φανέλες καθώς μέσα στο 2019 αρκετά καλά πήγανε και άλλα προϊόντα με το μάρκετινγκ του Δικεφάλου να «τρίβει τα χέρια του» από ικανοποίηση.

Το σκουφί του Λουσκέσκου

Η κατάκτηση του πρώτου νταμπλ στην ιστορία και του πρωταθλήματος ύστερα από 34 χρόνια ήταν λογικό να εκτοξεύσει τις πωλήσεις στην μπουτίκ.

Έτσι το ειδικό μπλουζάκι για το πρωτάθλημα ήταν το ελκυστικότερο προϊόν για τους φίλους του ΠΑΟΚ που το εξαφάνισαν μέσα σε λίγες ημέρες.

Πολύ καλά νούμερα είχαν και οι ζακέτες παρουσίασης ενώ το δικό του ξεχωριστό ρεκόρ έκανε το σκουφάκι του… Λουτσέσκου που πουλούσε στην μπουτίκ η ΠΑΕ λίγες εβδομάδες πριν εξασφαλίσει και μαθηματικά τον τίτλο ο ΠΑΟΚ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Στη λίστα των δισεκατομμυριούχων του Forbes ο Ιβάν Σαββίδης 

Κάντε follow στο Sportime

Κάντε like στην σελίδα του Sportime στο Facebook

Ακολουθήστε το Sportime στο Instagram

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Αντελίνο Βιεϊρίνια: Ο πιο αγαπητός παίκτης όλων των εποχών!», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Νίκος Τοσκίτσης

Ο Νίκος Τοσκίτσης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 12/8/1980. Πρώτος του σταθμός ήταν στα 18 του τα "ΣΠΟΡ του Βορρά". Έχει εργαστεί σχεδόν σε όλες τις αθλητικές εφημερίδες της πόλης ενώ έχει δουλέψει μεταξύ άλλων στο ΑΠΕ, την sportday, της Πράσινη, το sport42 και στο sdna. Με το ρεπορτάζ του ΠΑΟΚ ασχολείται από το 2006. Ήταν ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας inpaok. Παραμένει εξωτερικός συνεργάτης της γερμανικής εφημερίδας Bild.