ΑΕΚ

MARCA: “Ο Αραούχο δεν πωλείται”

Η ισπανική ιστοσελίδα αναφέρει ότι η Λας Πάλμας θέλει τον "Τσίνο" ως ακρογωνιαίο λίθο για την άνοδο στην Πριμέρα
MARCA: “Ο Αραούχο δεν πωλείται”

Το μέλλον του Σέρχιο Αραούχο συνεχίζει να απασχολεί τα ισπανικά ΜΜΕ. Μια από τις μεγαλύτερες ιστοσελίδες της χώρας ανέφερε χαρακτηριστικά τη διάθεση της Λας Πάλμας να κρατήσει τον “Τσίνο” στο δυναμικό της.

Όπως αποκαλύπτει η “MARCA”  σε σημερινό της δημοσίευμα (11/6), “η στάση της “Ουνιόν” για τον Αργεντίνο είναι σαφής: Δεν πωλείται”. Μάλιστα τονίζεται πως “η πιθανότητα δανεισμού του παίκτη έχει αποκλειστεί και δεν σκέφτεται να τον πουλήσει, εκτός κι αν το κλαμπ λάβει μια προσφορά που δεν είναι δυνατόν να αρνηθεί”.

Το άθρο αναφέρει επίσης το ρόλο που έχει η ΑΕΚ στην υπόθεση. “H AEK έχει ρωτήσει για τον Αργεντίνο, αλλά από την ομάδα των Κανάριων Νησιών έχουν γνωστοποιήσει ότι ο ποδοσφαιριστής δεν πωλείται, γι αυτό και ο ελληνικός σύλλογος θα πρέπει να ξεχάσει τον Αραούχο και να επικεντρωθεί σε άλλον επιθετικό”.

Τέλος, ο Μανόλο Χιμένεθ και η μεταξύ τους συνεργασία στην “Ένωση”, αποτελεί σύμφωνα πάντα με το ισπανικό ΜΜΕ, έναν ακόμα λόγο για παραμονή του “Τσίνο” στα Κανάρια, ο οποίος πλαισιώνει τον οικογενειακό παράγοντα, καθώς “ο Αραούχο θέλει να μείνει εκεί για να βρίσκεται κοντά στην οικογένειά του”.

MOTOGP WORLD & SPORTIME μαζί από τις 17 Ιουνίου

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «MARCA: “Ο Αραούχο δεν πωλείται”», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Σπύρος Γιαννόπουλος

H μανία για καταγραφή και περιγραφή των γεγονότων στον κόσμο του αθλητισμού με οδήγησε αρχικά στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου και στη συνέχεια στο Pompeu Fabra της Βαρκελώνης για εξειδίκευση στην αθλητική δημοσιογραφία. Τα πρώτα επαγγελματικά βήματα για λογαριασμό της Mundo Deportivo και της Groupo MediaPro, ενώ το 2017 οι δρόμοι μου συναντήθηκαν με την εφημερίδα Sportime και από το 2018 το sportime.gr. Η διεθνής αθλητική ειδησεογραφία και οι παντός καιρού συνεντεύξεις είναι το πάθος μου, ενώ το ρεπορτάζ του ελληνικού ποδοσφαίρου το guilty pleasure μου.