ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Μουντιάλ 2022: Η τραγωδία της πλατίνας και η αποθέωση του θράσους

Μουντιάλ 2022: Η Βραζιλία που αποδείχθηκε... λαγός, η σοφή «χελώνα» Μόντριτς που θα συνεχίσει για τουλάχιστον ένα ακόμα ματς και ο GOAT των πέναλτι σε Μουντιάλ Λιβάκοβιτς
Μουντιάλ 2022: Η τραγωδία της πλατίνας και η αποθέωση του θράσους

Μουντιάλ 2022: Με τι μετριέται ένας ποδοσφαιριστής; Πάντως όχι με βάση το χρώμα των μαλλιών του ή την επιρροή του στο Instagram.

Η Βραζιλία των Νεϊμάρ, Βινίσιους, Καζεμίρο και Ρισάρλισον τα έβαψε… πλατινέ. Ίσως γιατί το πλατινέ χρώμα είναι το νέο μαύρο. Διότι εδώ και λίγη ώρα, ένα έθνος 200 και πλέον εκατομμυρίων κατοίκων με πλούσια παράδοση στο ποδόσφαιρο δέχθηκε το απόλυτο σοκ από ένα άλλο που δεν ξεπερνά τα 4 εκατ. πληθυσμό.

Ο Λούκα Μόντριτς δεν θα αποχαιρετήσει ακόμα την αγαπημένη του Κροατία, διότι πολύ απλά, αυτό που συνέβη στον πρώτο προημιτελικό του FIFA World Cup του Κατάρ, ήταν η αποθέωση του θράσους, αλλά και η μοντέρνα εκδοχή του «λαγού και της χελώνας».

Μουντιάλ 2022: Ο λαγός πήγε σπίτι του, η χελώνα συνεχίζει

Μάλιστα. Η «σελεσάο» του Τίτε ήταν ο λαγός της ιστορίας. Με εμφανίσεις που φάνηκαν να πείθουν στους ομίλους και ένα ημίχρονο – θύελλα απέναντι στη Ν. Κορέα νόμισε ότι θα πάει σφαίρα μέχρι το τέλος και ότι θα κόψει πρώτη τη γραμμή τερματισμού στο 22ο Παγκόσμιο Κύπελλο. Φευ!

Το κατά γενικήν ομολογίαν πανέμορφο γκολ του Νεϊμάρ, στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου της παράτασης έμοιαζε με κροσέ για νοκ-άουτ στην αξιόμαχη, αλλά ακίνδυνη επιθετικά μέχρι εκείνο το σημείο «χρβάτσκα».

Κάπου εκεί, άπαντες θεώρησαν ότι η Κροατία, η οποία πέρασε τα γκρουπ διότι ο Λουκάκου είπε να το παίξει… σέντερ φορ με μυωπία σπαταλώντας κλασικές ευκαιρίες και την Ιαπωνία στους 16 χάρη στον επικό Λιβάκοβιτς, θα έγραφε στον επίλογό της στην διοργάνωση.

Κι όμως, η αντίδραση των παικτών του Ντάλιτς και δη του φορ, Πέτκοβιτς ήταν η αποθέωση του ποδοσφαιρικού θράσους.

Ο φορ της Κροατίας ακούμπησε κανονικά την μπάλα δύο φορές σε 120. Τη δεύτερη, σκόραρε, με το μοναδικό του σουτ εντός εστίας. Είναι και να σε θέλει.

Από τη στιγμή που μπήκε, ο θεός του ποδοσφαίρου ήξερε ποια ομάδα να επιβραβεύσει. Εκείνη του μοναδικού παίκτη στον αγωνιστικό χώρο με χρυσή μπάλα. Την παρέα του Λούκα Μόντριτς. Η… χελώνα έστειλε σπίτι του τον αλαζόνα λαγό.







 

Λούκα Μόντριτς: Retire another day

Ο 37χρονος μαέστρος, σαν άλλος James Bond, φτάνει στα τελευταία δύο ματς με το σκεπτικό ότι θα είναι το τελευταίο του με την εθνική του ομάδα. Τι να του πει κανείς, που ακόμα και τώρα οδηγεί ένα έθνος σε δεύτερο σερί ημιτελικό.

Ποτέ στην ιστορία μια τόσο μικρή χώρα δεν έφτασε σε δύο σερί ημιτελικούς Παγκοσμίου Κυπέλλου. Κι όμως, έγινε από τον Μόντριτς, ο οποίος ή θα παίξει ένα τελευταίο ματς στον ημιτελικό με τον νικητή του Αργεντινή – Ολλανδία ή δύο ακόμα, αν η ομάδα του αψηφήσει ξανά τη λογική και τις πιθανότητες και παίξει τελικό.

Σε κάθε περίπτωση, μόνο και μόνο γι’αυτόν τον άνθρωπο, οι Κροάτες αξίζουν να ονειρεύονται και πλέον ουδείς μπορεί να τους υποτιμήσει.

Μουντιάλ 2022: Ποιος Ταφαρέλ και ποιος Καν; Ο Λιβάκοβιτς!

Φυσικά, ειδικής μνείας αξίζει και στον 27χρονο πορτιέρε της Κροατίας, Ντόμινικ Λιβάκοβιτς. Το παλικάρι έχει φτάσει σε μια εκπληκτική επίδοση ξεπερνώντας τον Σούμπασιτς.

Σε δύο διαδικασίες πέναλτι, έχει βρεθεί αντιμέτωπος με επτά εκτελέσεις. Έχει δεχθεί δύο γκολ. Τέσσερις αποκρούσεις και ένα δοκάρι συνοψίζουν μια επίδοση που τον βάζει ήδη στους θρύλους της διοργάνωσης.

Ταφαρέλ, Μπουφόν, Καν, Κασίγιας, Νόιερ. Ολοι οι παραπάνω κύριοι δεν έχουν κάνει την επίδοση του Ντόμινικ. Και αν συνεχίσουν έτσι οι Κροάτες, μπορεί ο τερματοφύλακας της Ντινάμο Ζάγκρεμπ να σταματήσει κι άλλα πέναλτι.

Αφήστε που πλέον, όλες οι μεγάλες ομάδες θα αρχίσουν να σφάζονται στην ποδιά του.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Μουντιάλ 2022: Η τραγωδία της πλατίνας και η αποθέωση του θράσους», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Σπύρος Γιαννόπουλος

H μανία για καταγραφή και περιγραφή των γεγονότων στον κόσμο του αθλητισμού με οδήγησε αρχικά στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου και στη συνέχεια στο Pompeu Fabra της Βαρκελώνης για εξειδίκευση στην αθλητική δημοσιογραφία. Τα πρώτα επαγγελματικά βήματα για λογαριασμό της Mundo Deportivo και της Groupo MediaPro, ενώ το 2017 οι δρόμοι μου συναντήθηκαν με την εφημερίδα Sportime και από το 2018 το sportime.gr. Η διεθνής αθλητική ειδησεογραφία και οι παντός καιρού συνεντεύξεις είναι το πάθος μου, ενώ το ρεπορτάζ του ελληνικού ποδοσφαίρου το guilty pleasure μου.