ΠΑΟΚ

PAOK TV: Έτσι αλλάζει το ελληνικό ποδόσφαιρο!

Πρωτοπόρος ο Δικέφαλος γυρίζει σελίδα το τηλεοπτικό τοπίο
PAOK TV: Έτσι αλλάζει το ελληνικό ποδόσφαιρο!

Το εγχείρημα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ με την διαδικτυακή της πλατφόρμα του PAOK TV ήταν εξ αρχής πολύ δύσκολο και πολύ λίγοι εκτός της ομάδας πίστευα ότι μπορεί να πετύχει. Ωστόσο, διαψεύστηκαν.

Η πρεμιέρα του PAOK TV στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία την Κυριακή το βράδυ αφού περίπου 45.000 συνδρομητές παρακολούθησαν την αναμέτρηση του ΠΑΟΚ με τον Παναιτωλικό για την πρώτη αγωνιστική της Super League από το κανάλι του Δικεφάλου.

Μετάδοση υψηλού επιπέδου με σχολιασμό από τον Αντελίνο Βιεϊρίνια και κάλυψη από πολλές κάμερες, που θύμισαν μετάδοση μεγάλου ευρωπαϊκού αγώνα, από το PAOK TV, το οποίο ήρθε για να μείνει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΠΑΟΚ – Σλόβαν: Στο PAOK TV η ρεβάνς!

Εκτός όμως της τέλειας κάλυψης της αναμέτρησης, το εντυπωσιακό είναι ο αριθμός των 45.000 συνδρομητών, που ουσιαστικά φέρνει μια νέα εποχή στο τηλεοπτικό σκηνικό του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Οι πρωταθλητές Ελλάδας είναι πρωτοπόροι αφού δεν έχει ξανασυμβεί ελληνική ποδοσφαιρική ομάδα να αναλάβει η ίδια τη μετάδοση ενός αγώνα. Οι Θεσσαλονικείς δείχνουν το δρόμο και στους υπόλοιπους συλλόγους ενώ ανοίγει και μία νέα σελίδα σε ό,τι αφορά τα τηλεοπτικά δικαιώματα.

Η τηλεθέαση  και ο αριθμός των συνδρομητών ξεπέρασε κάθε προσδοκία των παραγόντων της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και καταλαβαίνει κανείς πως ο αριθμός αυτός μπορεί να εκτοξευθεί σε ένα ντέρμπι, όπου το ενδιαφέρον των φίλων του Δικεφάλου θα είναι μεγαλύτερο αλλά θα υπάρξουν και συνδρομητές της αντίπαλης ομάδας, που θα αναγκαστούν να πληρώσουν τους «ασπρόμαυρους» για να παρακολουθήσουν την αναμέτρηση.

Οι περσινοί νταμπλούχοι Ελλάδας πήραν μόνο για το χθεσινό ματς 225.000 ευρώ ενώ πολύ μεγάλο είναι πλέον το ενδιαφέρον μεγάλων εταιριών, που θέλουν να διαφημιστούν από την ηλεκτρονική πλατφόρμα του PAOK TV.

Αν υποθέσουμε, λοιπόν, ότι οι συνδρομητές θα είναι 45.000 σε κάθε εντός έδρας αγώνα, τα έσοδα από τις συνδρομές μόνο θα είναι 3.000.000 ευρώ συν τις διαφημίσεις αλλά και τα δικαιώματα από τις φάσεις, που πουλάει ο ΠΑΟΚ στα υπόλοιπα κανάλια.

Φυσικά, υπάρχουν και τα έξοδα μετάδοσης, τα οποία όμως δεν είναι ιδιαίτερα ψηλά, με τους ανθρώπους του Δικεφάλου να περιμένουν πολύ περισσότερους συνδρομητές από τους 45.000 μέσο όρο αφού τα ντέρμπι είναι πολλά και ο αριθμός αυτός μπορεί να είναι και τετραπλάσιος!

Έτσι λοιπόν, γίνεται κατανοητό πως ο ΠΑΟΚ έχει και την τεχνογνωσία αλλά και τη δύναμη μέσω του κόσμου του να είναι αυτόνομος και ότι δεν έχει ανάγκη να μπαίνει στο παιχνίδι κανενός τηλεοπτικού καναλιού αλλά ούτε και να δέχεται εκβιασμούς με εξευτελιστικές για την εμπορική του δύναμη προσφορές.

Κάνε follow το Sportime στο Instagram και like στο Facebook.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «PAOK TV: Έτσι αλλάζει το ελληνικό ποδόσφαιρο!», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Νίκος Τοσκίτσης

Ο Νίκος Τοσκίτσης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 12/8/1980. Πρώτος του σταθμός ήταν στα 18 του τα "ΣΠΟΡ του Βορρά". Έχει εργαστεί σχεδόν σε όλες τις αθλητικές εφημερίδες της πόλης ενώ έχει δουλέψει μεταξύ άλλων στο ΑΠΕ, την sportday, της Πράσινη, το sport42 και στο sdna. Με το ρεπορτάζ του ΠΑΟΚ ασχολείται από το 2006. Ήταν ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας inpaok. Παραμένει εξωτερικός συνεργάτης της γερμανικής εφημερίδας Bild.