ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Στη Γερμανία νέος χορηγός στη φανέλα, «εθνική προδοσία»

Η Γερμανία θα έχει νέο χορηγό που θα φτιάχνει τις φανέλες της Εθνικής και αυτό έφτασε να θεωρηθεί ακόμα και «προδοσία»
Στη Γερμανία νέος χορηγός στη φανέλα, «εθνική προδοσία»

Στη Γερμανία, όπως και στις περισσότερες χώρες του κόσμου, η εθνική ομάδα δεν είναι αστεία υπόθεση. Δε χωρούν δηλαδή πειραματισμοί, κανείς δεν παίζει με την παράδοση. Οι γερμανοί βέβαια έχουν να λένε πως έχουν κατακτήσει 4 φορές το Μουντιάλ και άλλες 3 το Euro. Απολογισμός που τους κάνει αυτόματα μια από τις πιο βαριές φανέλες στον κόσμο. Βραζιλία, Αργεντινή και Ιταλία είναι και οι μοναδικές εθνικές ομάδες που μπορούν να σταθούν στην ίδια πρόταση με τη Γερμανία. Άντε εσχάτως και η Γαλλία.

Κάθε κίνηση, πολλώ δε, όταν αφορά τη φανέλα της ομάδας πρέπει να αποτελεί προϊόν σοβαρής σκέψης. Πολύωρων μιτινγκ, brainstorming και όλα τα σχετικά. Όταν μάλιστα έρχεται μια τόσο σοκαριστική απόφαση, οι αντιδράσεις είναι εντυπωσιακές. Και αρνητικές.

Η Γερμανία μετά από 80 χρόνια θα σταματήσει να φορά Adidas. Η Εθνική ομάδα. Μια φανέλα που στο μυαλό του κόσμου, των γερμανών είναι συνυφασμένη με την εν λόγω εταιρία. Η απόφαση είναι οριστική και επίσημη. Από το 2027, η Εθνική Γερμανίας θα φορά Nike.

Το τι ακολούθησε δε λέγεται. Ακόμα και Υπουργοί πήραν θέση για την απόφαση της Ομοσπονδίας. Φυσικά αυτή πάρθηκε μια και η πρόταση της Nike λέγεται πως ήταν μυθική. Πως μάλλον αποτελεί ρεκόρ στην ιστορία των εθνικών ομάδων. Τους γερμανούς δεν τους νοιάζουν αυτά. Τους νοιάζει πως με την Adidas κατέκτησαν όλους τους μεγάλους τίτλους. Τους νοιάζει πως η Adidas είναι γερμανική εταιρία και η Nike αμερικάνικη. Οι ατάκες «εθνική προδοσία» και όλα τα σχετικά για τους αμερικάνους ήταν από τις… ήπιες αντιδράσεις.

Η Adidas εκτός ότι πρόκειται για γερμανική εταιρία ήταν και εκείνη που πίσω το 1947 αποφάσισε να ντύσει την εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της χώρας, ουσιαστικά, με μηδαμινό αντίτιμο. Ήταν τότε που οι ομάδες έδιναν λεφτά στις εταιρίες και όχι το αντίστροφο.

Η Γερμανία είχε βγει από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο που η ίδια είχε βυθίσει όλο τον υπόλοιπο πλανήτη και η οικονομία ήταν διαλυμένη.

Η Adidas στήριξε τότε το γερμανικό ποδόσφαιρο, αυτό είναι που τη συνοδεύει. Σε 3 χρόνια, ωστόσο, θα σταματήσει να ντύνει την «Νασιοναλμανσάφτ».

ΣΟΥΠΕΡ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* ΜΕ ΔΩΡΑ* ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗ!

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Στη Γερμανία νέος χορηγός στη φανέλα, «εθνική προδοσία»», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Γιάννης Χωριανόπουλος

Για χάρη της δημοσιογραφίας δεν τελείωσε ποτέ το Ιστορικό Τμήμα του Πανεπιστημίου της Κέρκυρας. Πρώτο δημοσιογραφικό «σπίτι» η εφημερίδα Derby από τον Ιούνιο του 2001 έως και το καλοκαίρι του 2009. Ασχολήθηκε (Ολυμπιακοί Αγώνες της Αθήνας γαρ) με τα λεγόμενα (αλλά ποτέ) μικρά σπορ και στη συνέχεια με το ρεπορτάζ του υγρού στίβου αλλά και του Παναθηναϊκού. Επόμενος σταθμός ο Sport FM και η SportDay το 2009, με υγρό στίβο και Πανιώνιο ενώ από τον Ιανουάριο του 2013 η είσοδος στο δύσκολο αλλά συνάμα συναρπαστικό ρεπορτάζ της ΑΕΚ. Από τον Οκτώβριο του 2015 Αρχισυντάκτης, έμεινε ως το 2017, χρονιά κατά την οποία κυκλοφόρησε το Sportime ξανά στα περίπτερα. Διευθυντής Σύνταξης πλέον στο sportime.gr και την e-Sportime, τον συναρπάζουν οι μεταγραφές. Έχει διατελέσει, μεταξύ άλλων και συνεργάτης σε αρκετά περιοδικά (Sportive, Περιοδικό της ΕΟΕ κ.ά).