FORMULA 1

GP Κίνας: Το 1000 το καλό στη Σαγκάη

GP Κίνας: O χιλιοστός αγώνας Φόρμουλα 1 έμελλε να εξελιχθεί σε... εμφύλιο της Ferrari και επικράτηση του Λιούις Χάμιλτον.

GP Κίνας: Το 1000 το καλό στη Σαγκάη
GP Κίνας: Το 1000 το καλό στη Σαγκάη
Συντάκτης: Φίλιππος Ντάσκας Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

GP Κίνας: O χιλιοστός αγώνας Φόρμουλα 1 έμελλε να εξελιχθεί σε… εμφύλιο της Ferrari και επικράτηση του Λιούις Χάμιλτον.

Τα πέντε κόκκινα φώτα άναψαν σηματοδοτώντας την έναρξη του χιλιοστού αγώνα από καταβολής Φόρμουλα 1. Ο Βάλτερι Μπότας ξεκίνησε καλά εκμεταλλευόμενος την pole, αν και ο Χάμιλτον φρόντισε να πάρει γρήγορα το αβαντάζ.

Στο κόκκινο στρατόπεδο, ο «μικρός» Λεκλέρ έδειξε πόσο μεγάλος είναι, με τον Φέτελ να τα βρίσκει μπαστούνια. Τελικά, η Ferrari υπέδειξε στον Μονεγάσκο να αφήσει τον Φέτελ να περάσει. Ωστόσο, ο Λεκλέρ συνέχισε να πιέζει, αφήνοντας την ταχύτητα να μιλήσει.

Τελικά και η Ferrari μπήκε σε σκέψεις, όμως τα πιτ έφεραν τις μεγάλες αλλαγές.

Το δράμα στην Σαγκάη πάντως ξεκίνησε νωρίς. Η λάθος κίνηση του Κβίατ τον έστειλε πάνω και στις δύο McLaren των Σάινθ και Νόρρις. Αμφότερες χρειάστηκε να καταφύγουν στα πιτ, όμως ο αγώνας του Κβίατ τελείωσε νωρίς, έχοντας δεχθεί και ποινή. Τελικά, τρία τουρ πριν το τέλος του GP Κίνας και ο Νόρρις εγκατέλειψε.

Στα πάνω τους Ραϊκόνεν και Άλμπον

Στη Σαγκάη όμως έλαμψε και το άστρο του Άλμπον που, ξεκινώντας από την 20ή θέση βρέθηκε τελικά στην 10η. Το μέλλον του θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, εάν φυσικά συνεχιστεί η μέχρι στιγμής πορεία του.

Στα θετικά της ημέρας ο Ραϊκόνεν, που φαίνεται να έχει βρει μία νέα ορμή στην Alfa Romeo. Η οδήγησή του είναι εμπνευσμένη, τα πλασαρίσματά του πολύ καλά και είναι σαφώς πιο χαλαρός. Αυτό μάλλον συμβαίνει όταν βλέπεις τον αγώνα ως «χόμπι»!

Στην κορυφή όμως βρέθηκε ο Χάμιλτον, έστω κι αν θεωρούσε την Κίνα την «αχίλλειο πτέρνα» του. Φαίνεται πως τα τεστ στο Μπαχρέιν βγήκαν σε καλό στη Mercedes. Το έξτρα… ηθικό πλεονέκτημα του να κερδίζεις τον 1000ό αγώνα στην ιστορία του αθλήματος, είναι το κερασάκι στη νόστιμη τούρτα.

Η απαιτητική πίστα δημιούργησε αρκετά προβλήματα στα μονοθέσια, ξεκινώντας φυσικά από τα ελαστικά. Λίγο πριν το τέλος ο Λεκλέρ διαμαρτυρήθηκε για προβλήματα στο κιβώτιο, κάτι που δεν του επέτρεψε να κυνηγήσει τον Φερστάπεν.

Δύο γύρους πριν το τέλος οι χρονικές διαφορές έγιναν… χαοτικές. Ο δεύτερος Μπότας έριξε γύρο στον ένατο Ραϊκόνεν, με τον έκτο Γκαζλί να απέχει ένα λεπτό από τον πέμπτο Λεκλέρ.

Τερματισμός με ξέφρενους πανηγυρισμούς

Η καρώ σημαία έπεσε από τον Αλέν Προστ, με την ομάδα της Mercedes να ξεσπά σε πανηγυρισμούς. Δεύτερος τερμάτισε ο Μπότας και τρίτος ο Φέτελ, με την πεντάδα να κλείνουν οι Φερστάπεν και Λεκλέρ.

Αν πάντως έδειξε κάτι το GP Κίνας, αυτό είναι ότι ο Λεκλέρ έχει όλα τα φόντα για να πρωταγωνιστήσει. Αρκεί να του «κάτσουν» οι συγκυρίες!

Πάντως ο προβολέας, και σωστά, έπεσε στο νικητή Χάμιλτον. Με 75 νίκες καριέρας, ο πεντάκις παγκόσμιος πρωταθλητής άξιζε και έπρεπε να ανέβει στο 1000ό βάθρο.

Όμως ο 1000ός αγώνας είναι και μία ευκαιρία, για εμάς τουλάχιστον, να τιμήσουμε ίσως τον μεγαλύτερο άνδρα του αθλήματος. Τον Άιρτον Σένα. Και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να το κάνουμε από το να θυμηθούμε μία από τις απαντήσεις του.

«Είτε δεσμεύεσαι να γίνεις ένας επαγγελματίας οδηγός αγώνων που είναι σχεδιασμένος να κερδίζει αγώνες, είτε έρχεσαι δεύτερος, τρίτος ή πέμπτος. Κι εγώ δεν είμαι σχεδιασμένος να έρθω τρίτος, τέταρτος ή πέμπτος, αγωνίζομαι για να κερδίσω».

Αποτελέσματα GP Κίνας

Exit mobile version