ENGINE POWER

H COTA δεν είναι για F1 αλλά για WRC παραπονιούνται οι οδηγοί

COTA : Οι οδηγοί έχουν διαμαρτυρηθεί για την επιφάνεια της πίστας στο Circuit of the Americas , με τον Max Verstappen να ισχυρίζεται ότι η πίστα δεν είναι πλέον "σε επίπεδο F1".
H COTA δεν είναι για F1 αλλά για WRC παραπονιούνται οι οδηγοί

COTA : Αν και πάντα δημοφιλής τόσο στους θαυμαστές όσο και στους οδηγούς, λόγω του γεγονότος ότι ο άνθρωπος που το οραματίστηκε για πρώτη φορά, ο Tavo Hellmund, το δημιούργησε σε μερικές από τις πιο εμβληματικές πίστες του κόσμου, φέτος η πίστα του Τέξας Circuit of the Americas έχει δεχθεί πολλές επικρίσεις. κατάσταση που δεν θα βοηθήσει ο αποκλεισμός των Λιούις Χάμιλτον και Τσαρλς Λεκλέρκ.

Πάντα μια αρκετά ανώμαλη επιφάνεια πίστας, η απόφαση να ξαναβρεθούν στην επιφάνεια τμήματα της πίστας COTA Circuit of the Americas φαίνεται να έχει επιδεινώσει την κατάσταση, με τους οδηγούς να υποφέρουν όλο το Σαββατοκύριακο και η Mercedes να αναφέρει τα χτυπήματα ως έναν από τους κύριους λόγους για τον αποκλεισμό του Hamilton.

Δεν βοηθούσε την κατάσταση το γεγονός ότι αυτό ήταν ένα Σαββατοκύριακο Sprint, κατά συνέπεια οι ομάδες είχαν λίγες ευκαιρίες να πειραματιστούν με στημένα.

 cota-f1-usa-formula-one-formula1-amerikis-gp-american-cota-grand-prix-inomenes-polities-2023

«Αυτή τη στιγμή νιώθω ότι ταιριάζει καλύτερα σε ένα αυτοκίνητο ράλι», δήλωσε ο νικητής του αγώνα Max Verstappen. «Όπως, πηδάω και αναπηδάω.

«Σε ένα μονοθέσιο της F1, πιθανότατα δεν το βλέπεις τόσο πολύ γιατί φυσικά είμαστε κολλημένοι στο έδαφος λόγω της κάθετης δύναμης», εξήγησε, «αλλά τα χτυπήματα και τα άλματα που έχουμε σε ορισμένα σημεία, είναι πάρα πολύ. .

«Δεν νομίζω ότι είναι επίπεδο F1», είπε. «Λατρεύω αυτό το κομμάτι COTA, ειλικρινά, η διάταξη είναι καταπληκτική, αλλά σίγουρα χρειαζόμαστε νέα άσφαλτο».

«Μου αρέσουν μερικά από τα χτυπήματα γιατί προσθέτουν χαρακτήρα σε μια πίστα», είπε ο Χάμιλτον, αν και δεν είχε μάθει ακόμη για τον αποκλεισμό του, «αλλά υπάρχουν πάρα πολλά.

«Θα μπορούσαμε να εργαστούμε, εμείς ως οδηγοί στο GPDA, είμαστε ανοιχτοί να συζητήσουμε μαζί τους και να τους βοηθήσουμε ίσως να μην το κάνουν ολόκληρο, οπότε κοστίζει μια περιουσία», πρόσθεσε. “Όπως, από την τελευταία γωνία μέχρι τη γραμμή εκκίνησης, για παράδειγμα, αυτό είναι ομαλό, μετά τα υπόλοιπα είναι ανώμαλα. Το pitlane είναι ομαλό, αλλά υπάρχουν και άλλοι τομείς που σίγουρα θα μπορούσαμε να βελτιώσουμε και να βελτιώσουμε.”

«Θα ήταν χρήσιμο αν δεν έβαζαν νέα άσφαλτο και σε μια ζώνη πέδησης», πρότεινε ο Λάντο Νόρις. «Έβγαλαν ξανά στην επιφάνεια κάποια σημεία και ξεκινούν την άσφαλτο στα 100 μέτρα στη στροφή 12, όπου φρενάρουμε.

“Τόσο μικρά πράγματα που θα μπορούσαν να κάνουν. Από ό,τι άκουσα, θα ξαναβγούν στην επιφάνεια ο πρώτος τομέας ή κάτι άλλο τον επόμενο χρόνο, οπότε ελπίζουμε να είναι λίγο καλύτερα.”

cota-f1-usa-formula-one-formula1-amerikis-gp-american-cota-grand-prix-inomenes-polities-2023

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «H COTA δεν είναι για F1 αλλά για WRC παραπονιούνται οι οδηγοί», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!