FORMULA 1

“Τιτάνας” Χάμιλτον, νικητής ο Φέτελ στο Βρετανικό GP!

Μια Κυριακή στο Σίλβερστοουν είναι από μόνη της εξαιρετικά σπέσιαλ, και η φετινή στα πλαίσια του Βρετανικού Γκραν Πρι, ακόμα περισσότερο!

Συντάκτης: Φίλιππος Ντάσκας Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Μια Κυριακή στο Σίλβερστοουν είναι από μόνη της εξαιρετικά σπέσιαλ, και η φετινή στα πλαίσια του Βρετανικού Γκραν Πρι, ακόμα περισσότερο!

Εξαιρετική η εκκίνηση του Φέτελ που, σε συνδυασμό με την πολύ κακή του Χάμιλτον, συνωμότησαν ώστε ο Βρετανός να βρεθεί αρκετά πιο πίσω παρά την pole του, και κατευθείαν στα νύχια του Ραϊκόνεν.

Αν και ο Χάμιλτον φάνηκε ότι άφησε αρκετό χώρο στον Φινλανδό, εκείνος, για λόγους που δεν είναι σαφείς, έπεσε κατευθείαν πάνω στην πίσω δεξιά του πλευρά, στέλνοντάς τον σε τετακέ και μαζί, στον πάτο της κατάταξης. H ποινή 10 δευτερολέπτων στα πιτ για τον Ραϊκόνεν ήταν απολύτως δικαιολογημένη και εξίσωσε κάπως τα πράγματα.

Από εκείνο το σημείο και μετά η προσπάθεια του Χάμιλτον να αναρριχηθεί ήταν αγωνιώδης, όμως ένας-ένας οι αντίπαλοί του έπεσαν σαν ντόμινο μέχρι την πέμπτη θέση, οπότε και… άρχισαν τα δύσκολα!

Πιο πίσω, οι Μπότας (Mercedes), Φερστάπεν (Red Bull) και Ρικάρντο (Red Bull) έκαναν δυνατό ξεκίνημα, όπως επίσης και ο Χούλκενμπεργκ (Renault), σε αντίθεση με τον Χάρτλεϋ (Toro Rosso) που εγκαταλείπει (για διαφορετικό λόγο βέβαια) για δεύτερη φορά σε δύο αγώνες.

Εγκατάλειψη και για τον Λεκλέρ (Alfa Romeo Sauber) και μάλιστα για αιτία που δεν μπόρεσαν άμεσα να διαγνώσουν οι τεχνικοί της ελβετικής ομάδας και η ατυχία δεν τελείωσε εκεί, καθώς ο Έρικσον έφυγε με τεράστια ταχύτητα εκτός πίστας στον πρώτο τομέα, πέφτοντας με εντυπωσιακό τρόπο στα ελαστικά, ευτυχώς χωρίς να υπάρξει κάποιος τραυματισμός.

Σε κάθε περίπτωση όμως το όχημα ασφαλείας οδήγησε Φέτελ, Ραϊκόνεν, Φερστάπεν στα πιτς, δίνοντας στον Χάμιλτον (που είχε αλλάξει νωρίτερα σε λευκή γόμα) τον «αέρα» να διεκδικήσει την τρίτη θέση πίσω από τον Γερμανό.

Η λήξη του οχήματος ασφαλείας έφερε μια απίστευτη μάχη μεταξύ Φερστάπεν και Ραϊκόνεν, με υποδειγματική οδήγηση από τον Ολλανδό που απέκρουσε δραματικά τον Iceman, ενώ η λήξη του safety car αποδείχθηκε βραχύβια, καθώς μία σύγκρουση μεταξύ Γκροζάν (Haas) και Σάινθ (Renault), με τον δεύτερο να εμβολίζεται από τον πρώτο την ώρα που προσπάθησε – παράτολμα – να τον προσπεράσει, έφερε ξανά έξω την Mercedes-AMG GT με τις κίτρινες σειρήνες προτού προλάβει να… ξεκουραστεί!

Η επανεκκίνηση του αγώνα είδε τον Φέτελ να παλεύει να προσπεράσει τον πρώτο Μπότας (ο οποίος αντιστάθηκε με μια τολμηρή μανούβρα) και τον Χάμιλτον να προσπαθεί να διατηρήσει αφενός την υγεία των ελαστικών του, αφετέρου να προσπεράσει τον Φέτελ για τη δεύτερη θέση.

Η μάχη Μπότας-Φέτελ ήταν πραγματικά δραματική, με τον Γερμανό να πιέζει έντονα και τον Φινλανδό, ενώ ο άλλος Φινλανδός της Ferrari αυτή τη φορά, πάλεψε να προσπεράσει τον Χάμιλτον.

Η τετράδα Μπότας-Φέτελ-Χάμιλτον-Ραϊκόνεν κράτησε μόλις 7 γύρους πριν το τέλος μέχρι που ο Φέτελ κατάφερε εν τέλει να περάσει τον Μπότας στην κόψη, ενώ λίγο πιο πίσω ο Φερστάπεν βγήκε εκτός πίστας, παραδίδοντας τη θέση του στο Ρικάρντο και εγκαταλείποντας με πέντε γύρους για την καρώ σημαία.

Η εναλλαγή Μπότας – Χάμιλτον έφερε τον Ραϊκόνεν στην τρίτη θέση και τον Μπότας εντός εμβέλειας του Ρικάρντο. Παρόλα αυτά, η προσπάθεια του Βρετανού ήταν τιτάνια, με το ασημί βέλος του να κρατάει όπως πρέπει προκειμένου να επιτύχει ίσως τον πιο εντυπωσιακό άθλο της σεζόν, να τερματίζει δηλαδή δεύτερος έχοντας ξεκινήσει από την τελευταία θέση – η βράβευσή του ως οδηγό της ημέρας ήταν απολύτως ταιριαστή!

www.ntokoumenta.gr

Exit mobile version