FORMULA 1

Ρελάνς Ρικάρντο στο Μονακό, ο Χάμιλτον διατηρεί το προβάδισμα

Με μία πραγματικά επική νίκη, ο αξιοθαύμαστος Ντανιέλ Ρικάρντο στέφθηκε βασιλιάς του πλέον θρυλικού Γκραν Πρι στο καλεντάρι της Φόρμουλα 1, αυτό του Μονακό. Ο Αυστραλός ξεκίνησε από την pole στη μαγευτική πίστα του Μόντε Κάρλο, αντιπαρερχόμενος μάλιστα τις τεχνικές αντιξοότητες που του στέρησαν και την ομαλή λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων σχεδόν από το μέσο...

Συντάκτης: Φίλιππος Ντάσκας Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Με μία πραγματικά επική νίκη, ο αξιοθαύμαστος Ντανιέλ Ρικάρντο στέφθηκε βασιλιάς του πλέον θρυλικού Γκραν Πρι στο καλεντάρι της Φόρμουλα 1, αυτό του Μονακό.

Ο Αυστραλός ξεκίνησε από την pole στη μαγευτική πίστα του Μόντε Κάρλο, αντιπαρερχόμενος μάλιστα τις τεχνικές αντιξοότητες που του στέρησαν και την ομαλή λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων σχεδόν από το μέσο του αγώνα!

Τόσο η εξαιρετική απόδοση του Ρικάρντο, όσο και η “ανατομία” της πίστας, που δεν επιτρέπει εύκολα προσπεράσματα, ήταν οι δύο λόγοι της μοναδικής επιτυχίας του να κρατήσει τον Σεμπαστιάν Φέτελ στην δεύτερη θέση μέχρι το πέσιμο της καρώ σημαίας, “ξορκίζοντας” τις μνήμες του 2016, οπότε και έχασε τη νίκη μέσα από τα χέρια του εξαιτίας λάθους στη στάση του στα πιτ.

Ολοκληρώνοντας την αρχική τριάδα ο Λιούις Χάμιλτον, που κατάφερε να εξασφαλίσει τη διατήρηση του προβαδίσματός του στο πρωτάθλημα, ενώ ακολούθησαν οι Ραϊκόνεν και Μπότας, αφήνοντας τον Φερστάπεν στην ένατη θέση.

Αξιομνημόνευτη η Κυριακή στο Μονακό και για τον Πιέρ Γκαζλί, που έδωσε ρέστα στην υπερ-μαλακή γόμα της Τόρο Ρόσσο, ωστόσο θα πρέπει να σημειώσουμε πως δεν έλειψαν και τα παρατράγουδα, αυτή τη φορά με την Σάουμπερ του Λεκλέρ, ο οποίος ανέφερε απώλεια πέδησης, συγκρουόμενος με τον Χάρτλεϋ ο οποίος ασθμαίνοντας έφτασε στα πιτ, μόνο και μόνο για να διαπιστώσει πως η ζημιά ήταν τέτοιας έκτασης, ώστε δεν μπόρεσε να επανέλθει στον αγώνα.

Για τον Μονεγάσκο Λεκλέρ η απογοήτευση στην παρθενική του εμφάνιση στην πατρίδα του ήταν ακόμα μεγαλύτερη, καθώς το γεγονός συνέβη ελάχιστους γύρους από το τέλος και μάλιστα χωρίς να έχουν δοθεί δείγματα ή υποψίες βλάβης νωρίτερα.

Ακολούθησε εικονικό όχημα ασφαλείας, το πρώτο από το 2009 στην πίστα του Μόντε Κάρλο, ενώ και ο Αλόνσο δεν κατάφερε να τερματίσει λόγω βλάβης στα δύο τρίτα του αγώνα.

Πολύ καλή εμφάνιση για τον Όκον, που κατάφερε να τερματίσει έκτος, στον αντίποδα αρκετά κακή εμφάνιση για την ομάδα της Γουίλιαμς, με Σιρότκιν και Στρολ να τερματίζουν στις δύο τελευταίες θέσεις της κατάταξης.

Exit mobile version