MOTOGP

Marquez MotoGP : Πίεση και φιλοδοξία στην ομάδα της Gresini MotoGP ίδια με την εργοστασιακή Honda

Marquez MotoGP : Η πίεση και οι στόχοι του Marc Marquez ξεπερνάει τους στόχους της εργοστασιακής Honda με την πίεση και το άγχος να βαραίνει ακόμη περισσότερο την φανέλα
Marquez MotoGP : Πίεση και φιλοδοξία στην ομάδα της Gresini MotoGP ίδια με την εργοστασιακή Honda

Marquez MotoGP :  Ο Marc Marquez αισθάνεται ότι η πίεση που αντιμετωπίζει στη Gresini δεν είναι καθόλου μικρότερη από τη Honda, καθώς η δορυφορική ομάδα της Ducati έχει τις ίδιες φιλοδοξίες με τον μεγαλύτερο αντίπαλό της στο MotoGP.

Μετά από 11 χρόνια στην ομάδα Repsol Honda που έδωσε έξι τίτλους αλλά καμία νίκη από το 2021, ο Marquez μετακόμισε στο Gresini φέτος για να πάρει στα χέρια του μια πιο ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα Ducati.

Η ιταλική, οικογενειακή στολή είναι ένας κόσμος μακριά από την πιο εταιρική λειτουργία της Honda, δημιουργώντας ένα πιο ευχάριστο περιβάλλον για να ευδοκιμήσει ο Marquez μετά από μια δεκαετία εργασίας σε ένα εργοστάσιο.

Κατά συνέπεια, σημαίνει λιγότερες δεσμεύσεις μέσων ενημέρωσης και χορηγίας για τον Ισπανό, ο οποίος μπορεί πλέον να απολαμβάνει περισσότερο χρόνο μακριά από την πίστα με την οικογένειά του.

Ενώ ο Marquez παραδέχεται ότι υπάρχουν διαφορές στον τρόπο λειτουργίας της Gresini και της Honda, αισθάνεται ότι υπάρχει εξίσου μεγάλη πίεση για να αποδώσει και να φέρει μεγάλα αποτελέσματα όσο μια πλήρης εργοστασιακή ομάδα.

Marquez MotoGP : «Η πίεση είναι η ίδια, γιατί οι αναβάτες είναι χαρούμενοι αν βρίσκονται στο βάθρο, οι ομάδες είναι χαρούμενες αν βρίσκονται στο βάθρο και είναι ο στόχος αυτής της ομάδας», είπε.

marc-marquez-motogp-gresini-racing-2024-93

Χωρίς συναισθηματισμούς ο κορυφαίος οδηγός της F1 στην ιστορία του αθλήματος

«Το να είσαι στο βάθρο είναι καλύτερο από το να είσαι στην πρώτη πεντάδα και να κερδίζεις έναν αγώνα είναι καλύτερο από το να είσαι στο βάθρο. Οπότε το να έχεις καλή ατμόσφαιρα, να κάνεις αστεία δεν σημαίνει ότι δεν έχεις πίεση ή δεν έχεις φιλοδοξίες.

«Η φιλοδοξία είναι ίδια με μια εργοστασιακή ομάδα γιατί είμαστε εδώ για να παλέψουμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αλλά είναι αλήθεια ότι είναι λιγότεροι άνθρωποι στην ομάδα και είναι πιο οικείο.

«Πάντα λέω ότι η καλή ατμόσφαιρα μέσα στην ομάδα είναι μόνο μεγάλη βοήθεια. Όμως στην ομάδα της Repsol Honda η ατμόσφαιρα ήταν σωστή.

«Αλλά, φυσικά, η κουλτούρα είναι διαφορετική μεταξύ της Ιαπωνίας και της Ιταλίας και της Ισπανίας και των ΗΠΑ. Κάθε ατμόσφαιρα είναι καλή αν τα αποτελέσματα είναι καλά».

Marquez MotoGP : Ο Marquez σημείωσε το πρώτο του βάθρο στη Ducati στο Πορτογαλικό Grand Prix κατά τη διάρκεια του αγώνα σπριντ, όταν οδήγησε από την όγδοη θέση στη δεύτερη θέση.

Ένα αποτέλεσμα της πρώτης πεντάδας στο γκραν πρι πήγε μετά από μια αμφιλεγόμενη σύγκρουση με τον εργοστασιακό ομόλογό της Ducati, Francesco Bagnaia , η οποία θεωρήθηκε ως αγωνιστικό περιστατικό αλλά οδήγησε στον Marquez να κατηγορήσει τον διπλό παγκόσμιο πρωταθλητή.

Ο γενικός διευθυντής της Ducati, Gigi Dall’Igna, χαρακτήρισε το περιστατικό “πολύ λυπηρό”.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Marquez MotoGP : Πίεση και φιλοδοξία στην ομάδα της Gresini MotoGP ίδια με την εργοστασιακή Honda», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!