ENGINE POWER

WRC: Η Toyota σημειώνει ένα εύκολο χατ-τρικ στο Ράλι Ιαπωνίας

WRC Ράλι Ιαπωνίας: Ένα ονειρεμένο αποτέλεσμα για την Toyota και τους Elfyn EVans Sebastien Ogier Και Kalle Rovanpera
WRC: Η Toyota σημειώνει ένα εύκολο χατ-τρικ στο Ράλι Ιαπωνίας

Η Toyota σημειώνει ένα εύκολο χατ-τρικ στο Ράλι Ιαπωνίας, ο Έλφιν Έβανς δεύτερος στο πρωτάθλημα

WRC Ράλι Ιαπωνίας: Η Toyota υπέγραψε ένα ηχηρό χατ-τρικ εντός έδρας για το φινάλε της σεζόν WRC 2023. Η Έλφιν Έβανς, χάρη στη νίκη της, τερμάτισε αντιπρωταθλήτρια.

  • Το Ράλι Ιαπωνίας του 2023 ήταν σαν τη σεζόν του WRC : πολύ απογοητευτικό σε σύγκριση με τις προσδοκίες. Από το πρώτο στάδιο, οι θέσεις στο εικονικό βάθρο ήταν σταθερές, με τρία υβριδικά Toyota Yaris στο κουτί.
  • Η σειρά δεν άλλαξε ποτέ στα επόμενα δύο βήματα. Η Elfyn Evans κέρδισε εύκολα τη διοργάνωση με περισσότερο από ένα λεπτό μπροστά από τον Sébastien Ogier . Ο Γάλλος δέχθηκε ποινή ενός λεπτού για χρόνο επισκευής που δεν τηρήθηκε στο σέρβις παρκ.

WRC-Iaponias-TOYOTA-xart-trik-elfyn-nevilue-rovanpera-ogier-japan-rally

  • Χάρη σε αυτή τη νίκη, ο Elfyn Evans τελειώνει τη χρονιά ως αντιπρόεδρος του κόσμου. Ο Ουαλός κέρδισε τη μονομαχία μεταξύ του Τιερί Νεβίλ (Hyundai) το απόγευμα της Παρασκευής όταν ο Βέλγος χτύπησε ένα δέντρο στη βροχή.
  • Ο απερχόμενος διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanperä ολοκλήρωσε την άσκηση με μια τρίτη θέση χωρίς πολλές φανφάρες. Ελλείψει εμπιστοσύνης στη βροχή την πρώτη μέρα, ο Esapekka Lappi (Hyundai) κατάφερε να τερματίσει τέταρτος, μπροστά από τον τοπικό Takamoto Katsuta (Toyota) της σκηνής. Ο τελευταίος είναι ο καλύτερος παίκτης στο Ράλι της Ιαπωνίας, αλλά έχασε 6 λεπτά λόγω φυγής από το δρόμο το πρωί της Παρασκευής.
  • Στο WRC2, ο Andreas Mikkelsen (Skoda) ολοκληρώνει τη νικηφόρα καμπάνια του με μια νέα επιτυχία στην κατηγορία. Ο Νορβηγός βοηθήθηκε και από το οδηγικό λάθος του Grégoire Munster το πρωί της Κυριακής.

WRC Ράλι Ιαπωνίας: Ο Sébastien Ogier μετά το χατ-τρικ της Toyota στην Ιαπωνία: “Ένα ονειρεμένο αποτέλεσμα”

Μετά τον απόλυτο θρίαμβο της Toyota στο Ράλι Ιαπωνίας, που κέρδισε ο Elfyn Evans, ο Sébastien Ogier (2ος) κοίταξε πίσω το Σαββατοκύριακο του χωρίς να κρύψει την ευτυχία του που οδηγούσε για την ιαπωνική ομάδα.
Η Toyota δεν θα μπορούσε να ζητήσει καλύτερο τελικό εντός έδρας αυτό το Σαββατοκύριακο στο Ράλι Ιαπωνίας. Ο Ιάπωνας κατασκευαστής πέτυχε ένα (σχεδόν) τέλειο αποτέλεσμα, με ένα ιστορικό χατ-τρικ εντός έδρας και τα τέσσερα Yaris στο top 5. Μπροστά σε κοινό αφοσιωμένο στο σκοπό της ιαπωνικής ομάδας και των οδηγών της, οι άνδρες του Jari- Ο Matti Latvala είχε καλή απόδοση, αντιστάθηκε στις ακραίες συνθήκες της Παρασκευής, όπου υπέφεραν τα Hyundais.

Αν ήταν ο Elfyn Evans που κέρδισε την τελευταία νίκη της σεζόν, ο Sébastien Ogier έκλεισε με στυλ τη χρονιά με μια 2η θέση, με 4ο βάθρο σε οκτώ συμμετοχές το 2023. Ο Γάλλος προστέθηκε στο πάρτι της Toyota, παρόλο που η ομάδα έχει ήδη κερδίσει τον τίτλο των Κατασκευαστών από το Ράλι της Χιλής.

«Είναι υπέροχο να είσαι μέρος αυτού του αποτελέσματος. Ήθελα πολύ να έρθω εδώ και να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει ένα ονειρεμένο αποτέλεσμα. Νομίζω ότι ο κύριος στόχος ήταν να πάρουμε τη νίκη, οπότε το να ανέβεις στο βάθρο είναι φανταστικό και ίσως κάτι παραπάνω από ένα ονειρεμένο αποτέλεσμα », είπε ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι.

WRC-Iaponias-TOYOTA-xart-trik-elfyn-nevilue-rovanpera-ogier-japan-rally

WRC Ράλι Ιαπωνίας: Για τον Ogier το βασικό παραμένει το πρίμα με την Toyota

Ο Sébastien Ogier θα μπορούσε να είχε κερδίσει, αν δεν είχε τιμωρηθεί ούτε ένα λεπτό επειδή έμεινε πολύ καιρό στη ζώνη του σερβίς. Δεν έχει σημασία για τους Habs: το βασικό παραμένει το αποτέλεσμα της ομάδας. «Οι συνθήκες επιφύλαξαν μερικές μεγάλες εκπλήξεις όλο το Σαββατοκύριακο. Περιμέναμε ένα δύσκολο ξεκίνημα την Παρασκευή και πολλοί οδηγοί έκαναν λάθη ή έχασαν χρόνο, ανάμεσά τους και εμείς , θυμάται ο οδηγός της Toyota. Τότε συνειδητοποιήσαμε ότι ήμασταν σε δυνατή θέση για να πετύχουμε το 1-2-3 για την ομάδα και ο στόχος μου ήταν να φέρω αυτό το αποτέλεσμα, αλλά ποτέ δεν είναι εύκολο σε ολισθηρές και δύσκολες συνθήκες όπως αυτές. Ελπίζω όλη η ομάδα να απολαύσει αυτή τη στιγμή: το αξίζουν πραγματικά, γι’ αυτό τους ευχαριστώ! »

Μένει να δούμε αν ο Sébastien Ogier θα συνεχίσει το ειδύλλιό του με την Toyota το 2024 –ακόμα σε μερικό πρόγραμμα– ή όχι. Μια αβεβαιότητα που θα πρέπει να επιλυθεί και από τις δύο πλευρές τις επόμενες ημέρες…

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «WRC: Η Toyota σημειώνει ένα εύκολο χατ-τρικ στο Ράλι Ιαπωνίας», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!