ENGINE POWER

F1: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε μετά το Αμερικάνικο Grand Prix

F1 : Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το Lenovo United States Grand Prix... Όλες οι λεπτομέρειες, τα στατιστικά, οι φωτογραφίες και οι δηλώσεις.

f1-usa-max-verstappen-formula-one-formula1-amerikis-gp-american-cota-grand-prix-inomenes-polities-2023-50wins-ameriki-united-states
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 15 λεπτά

Red Bull F1

Max Verstappen : “Αισθάνομαι απίστευτο να κερδίζω το 50ο Grand Prix μου εδώ στο Austin, είμαι πολύ περήφανος φυσικά, αλλά θέλω να συνεχίσω να πιέζω για περισσότερα. Το ξεκίνημα στο P6 σήμερα ήταν ενδιαφέρον, εργάστηκα αργά μέχρι το μπροστινό μέρος. Δεν είχαμε τεράστιο πλεονέκτημα ρυθμού σήμερα και δυσκολευόμουν με τα φρένα μου. Δεν είχα την ίδια αίσθηση στο μονοθέσιο όπως χθες, έτσι που έκανε τον αγώνα πολύ πιο σκληρό από ότι αναμενόταν. Θα μπορούσατε να δείτε ότι ήταν πολύ κοντά Στο τέλος και εκεί. Έπρεπε να βασιστούμε στη στρατηγική σήμερα και η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά με αυτό».

Sergio Perez : “Ήθελα περισσότερα για σήμερα, προφανώς. Κατά καιρούς είχαμε πολύ καλό ρυθμό, αλλά μας λείπει ακόμα αυτή η συνέπεια. Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, η Ferrari φαινόταν να έχει βελτιωθεί, αλλά πιστεύω επίσης ότι κάναμε ένα καλό βήμα από χθες. Ήταν αρκετά δύσκολο να προσπεράσεις, ειδικά επειδή η έξοδος της στροφής 11 ήταν αρκετά δύσκολη καθώς φυσούσε πολύ άνεμος και τραχύς εκεί. Είχαμε μερικές περιπτώσεις όπου θα μπορούσαμε να υποφέρουμε από άτομα, οπότε νομίζω ότι πρέπει να το αναθεωρήσουμε ως ομάδα. Νομίζω ότι ξέρουμε τι κάναμε λάθος το Σαββατοκύριακο, επομένως είμαστε πραγματικά αισιόδοξοι για τους μελλοντικούς αγώνες. Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι θα μάθουμε από αυτό το Σαββατοκύριακο, καθώς υπάρχουν κάποιες καλές συνεννοήσεις για το Μεξικό. Υπάρχει μια λίγο περισσότερο ρυθμό εκεί μέσα και ανυπομονώ πολύ για το Grand Prix του σπιτιού μου».

 F1 Ferrari
Charles Leclerc : Είναι δίκαιο να πούμε ότι δεν πήγαμε με τη σωστή στρατηγική σήμερα. Στα χαρτιά, οι αριθμοί μας έλεγαν ότι οι στρατηγικές ενός και δύο στοπ ήταν πολύ παρόμοιες, αλλά στην πραγματικότητα, αυτό δεν συνέβαινε. Ένιωθα καλά στο αυτοκίνητο όλο το Σαββατοκύριακο και ο ρυθμός του αγώνα μας δεν ήταν κακός, οπότε είναι κρίμα που δεν φέραμε καλύτερο αποτέλεσμα.

Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το υπόλοιπο αυτής της σεζόν για να μάθουμε όσο το δυνατόν περισσότερα και να φροντίσουμε να αντλήσουμε το μέγιστο από κάθε ευκαιρία στο μέλλον.

Carlos Sainz : Νομίζω ότι το σημερινό αποτέλεσμα ήταν το καλύτερο που μπορούσαμε να κάνουμε. Ο ρυθμός ήταν αξιοπρεπής και σταθερός σε όλο τον αγώνα και κλείσαμε ακόμη και τη διαφορά από το μονοθέσιο στο P3 στους τελευταίους γύρους. Δυστυχώς οι ανταγωνιστές μπροστά ήταν πιο γρήγοροι και δεν μπορέσαμε να τους φτάσουμε.

Δεν είμαστε εκεί που θέλουμε να είμαστε και ξέραμε ότι θα ήταν δύσκολο, αλλά τώρα πρέπει να εστιάσουμε γρήγορα στο Μεξικό και να προετοιμαστούμε για την επόμενη εβδομάδα.

Mercedes F1
Lewis Hamilton : Καταρχάς, συγχαρητήρια στον Max και τη Red Bull. Έχουν κάνει απίστευτη δουλειά όλη τη χρονιά, κυριάρχησαν και ήταν σχεδόν άψογοι. Τους πιάναμε προς το τέλος όμως. Ήμουν αισιόδοξος ότι θα μπορούσα, αλλά χρειάζομαι λίγους ακόμα γύρους. Έχει γίνει τόση πολλή δουλειά για να φέρει αυτή την αναβάθμιση εδώ και ήταν δύσκολο μετά τον τελευταίο αγώνα στο Κατάρ. Πραγματικά ένιωσα ότι απογοήτευσα την ομάδα, οπότε έπρεπε να περάσω από μια τόσο βαθιά διαδικασία για να επιστρέψω εδώ. Είναι μια από αυτές τις εμπειρίες του «δεν είναι πώς πέφτεις, αλλά πώς σηκώνεσαι ξανά». Ήρθα εδώ με διάθεση να αγωνιστώ σκληρά, ένιωσα υπέροχα και είμαι πολύ ευχαριστημένος με την απόδοσή μου.

Συνολικά, εξακολουθούμε να μην έχουμε τη βέλτιστη απόδοση σήμερα. Είχαμε καλό ρυθμό και ένιωθα υπέροχα στο αυτοκίνητο. Ήταν δύσκολο να κάνω αγώνες με τους γύρω μου καθώς ήταν τόσο γρήγοροι, αλλά μπορούμε να είμαστε ευχαριστημένοι με πολλά πράγματα. Νιώθω θετικός καθώς προχωράμε, ακόμα κι αν το σκεφτόμασταν θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει σήμερα. Είναι φυσικά απογοητευτικό να αποκλείεσαι μετά τον αγώνα, αλλά αυτό δεν μειώνει την πρόοδο που σημειώσαμε αυτό το Σαββατοκύριακο.

George Russell : Η εκκίνηση του αγώνα μου κόστισε πραγματικά σήμερα. Έχασα τρεις θέσεις και μετά, και δεν ξέρω γιατί, όταν φορέσαμε το σκληρό ελαστικό, ήμουν πολύ εκτός ρυθμού. Έπρεπε να διαχειριστώ και τον ανελκυστήρα και την ακτή και απλώς έπεφτα σαν πέτρα. Όταν φορέσαμε το Medium ελαστικό, ξαφνικά ήμασταν από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα στην πίστα. Έκλεισα πάνω από 10 δευτερόλεπτα στον Max (Verstappen) σε εκείνο το τελευταίο stint. Είναι απογοητευτικό όταν ένιωσα σίγουρα ότι υπήρχε η δυνατότητα να αγωνιστώ για ένα βάθρο.

Το θετικό είναι ότι το αυτοκίνητο έχει βελτιωθεί. Έχουμε επικεντρωθεί πλήρως στο 2024, αλλά γνωρίζουμε επίσης ότι τα προσεχή Σαββατοκύριακα πρέπει να μας ταιριάζουν περισσότερο από εδώ. Πρέπει να περιμένουμε και να δούμε πώς θα πάμε εκεί. Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για μένα, αλλά νιώθω ενθουσιασμένος και με κίνητρο για τους τέσσερις τελευταίους αγώνες της χρονιάς.

Alpine F1
Esteban Ocon : “Ήταν μια πολύ ατυχής Κυριακή για εμάς σήμερα στο Όστιν. Αισθάνομαι ότι υπήρξαν αρκετές από αυτές φέτος, κάτι που μας κόστισε πραγματικά. Είναι κρίμα που είχαμε μια καλή θέση εκκίνησης για τον σημερινό αγώνα και κάποτε και πάλι αποτελούσαν μερικές θέσεις με δυνατή εκτόξευση και καλή γωνία ανοίγματος. Δυστυχώς, τότε υπήρξε επαφή με τον Oscar [Piastri] και η ζημιά στο πάτωμά μας ήταν πολύ σοβαρή για να συνεχιστεί. Υπάρχουν μερικά θετικά που πρέπει να πάρουμε από το Σαββατοκύριακο μας και πολλά Η Πόλη του Μεξικού είναι προ των πυλών και ξέρω ότι θα επιστρέψουμε ως ομάδα.”

Pierre Gasly : “Αισθάνομαι πολύ ευχαριστημένος με το σημερινό αποτέλεσμα και, πρέπει να πω, ότι ήταν ίσως το πιο ολοκληρωμένο Σαββατοκύριακο της σεζόν μέχρι στιγμής με δύο δυνατά αποτελέσματα Προκριματικών και βαθμούς και από τους δύο αγώνες. Υποχωρήσαμε μερικές θέσεις στο το ξεκίνημα σήμερα, αλλά ήξερα ότι ο ρυθμός του αυτοκινήτου ήταν καλός και μπορέσαμε να το διατηρήσουμε καθαρό και να αγωνιστούμε μπροστά. Φυσικά, θέλουμε να αγωνιστούμε κοντά στο μπροστινό μέρος, αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν σίγουρα καλύτερο για εμάς όπου καταφέραμε να αντλήσουμε το μέγιστο από αυτό. Λειτουργικά ήταν ομαλά και αυτό είναι πολύ ικανοποιητικό για όλους εμάς στην ομάδα. Τώρα εστιάζουμε στην Πόλη του Μεξικού και να προσφέρουμε ένα ακόμη σταθερό Σαββατοκύριακο.”

 F1 McLaren
Λάντο Νόρις “Ήταν υπέροχο να οδηγούσα τον αγώνα στην αρχή. Μπορούσα να ελέγξω τον αγώνα πολύ, αλλά δεν ήταν αρκετό σήμερα. Ωστόσο, είμαι χαρούμενος, ήταν ένας καλός αγώνας από την πλευρά μου. Ξέραμε τι θα ήταν δύσκολο σήμερα, που ήταν η υποβάθμιση, αλλά ο ρυθμός στους πρώτους δέκα γύρους κάθε θητείας ήταν δυνατός. Φτάνουμε εκεί. Κάνουμε πρόοδο κάθε Σαββατοκύριακο, χρειάζονται μόνο μερικά βήματα ακόμα. Για να τελειώσουμε το βάθρο εδώ ήταν καλύτερο από ό,τι περιμέναμε για το Σαββατοκύριακο. Άρα, συνολικά, πολύ χαρούμενος.”

Oscar Piastri “Είναι κρίμα που χρειάστηκε να αποσύρω το μονοθέσιο μετά από μόλις 10 γύρους. Κάναμε μια καλή εκκίνηση και κάναμε μερικές θέσεις, αλλά είχαμε μια διαρροή νερού που δυστυχώς τελείωσε τον αγώνα μας. Δεν ήταν το πιο εύκολο Σαββατοκύριακο, αλλά υπήρξε πολλές γνώσεις. Κάναμε ένα βήμα μπροστά από χθες και βελτιωθήκαμε, αλλά όχι στο επίπεδο που θέλω να είμαι. Αυτά είναι τα Σαββατοκύριακα δημιουργίας χαρακτήρων που είναι πολύ σημαντικά στην πρώτη μου σεζόν, οπότε θα πάρουμε ό,τι μπορούμε και να επιστρέψουμε στο Μεξικό την επόμενη εβδομάδα».

Alfa Romeo  F1
Valtteri Bottas : “Δώσαμε τα πάντα εκεί έξω σήμερα: από πλευράς στρατηγικής, κάναμε τα πάντα σωστά, αλλά δυστυχώς μας έλειπε ο ρυθμός όλο το Σαββατοκύριακο σε σύγκριση με τους άμεσους ανταγωνιστές μας. Η ανωμαλία της πίστας έπαιξε επίσης έναν παράγοντα στην απόδοσή μας, καθώς εμείς έπρεπε να τρέξει το αυτοκίνητό μας ελαφρώς ψηλότερα από ό,τι θέλαμε και έτσι θυσίασε κάποια downforce, η οποία δεν μας επέτρεψε να αντλήσουμε τα μέγιστα από τις αναβαθμίσεις μας.Σαν ελαφρώς θετικό, οι άμεσοι ανταγωνιστές μας δεν πέτυχαν πολλούς πόντους ούτε σήμερα, κάτι που αφήνει τη μάχη για την έβδομη θέση στο πρωτάθλημα ακόμα ανοιχτό. Ανυπομονώ να πάω στο Μεξικό σε λίγες μέρες: πέρυσι η πίστα ταίριαζε καλά στο μονοθέσιό μας, και αυτό ελπίζουμε ότι θα μας επιτρέψει να επιστρέψουμε γρήγορα σε ανταγωνιστική φόρμα.”

Guanyu Zhou : “Φαινόταν ότι είχαμε καλύτερο αυτοκίνητο στην αρχή του Σαββατοκύριακου, ειδικά μετά την αλλαγή της ρύθμισης μετά το FP1, αλλά τελικά δεν μπορέσαμε να κρατήσουμε τις θέσεις που είχαμε διεκδικήσει την Παρασκευή. Δυστυχώς, απλά δεν έχουμε αρκετό ρυθμό για να συμβαδίσουμε με τους άμεσους ανταγωνιστές μας. Ένιωσα ότι μου λείπει η πρόσφυση και γενικά δεν κατάφερα πραγματικά να μπω στη μίξη. Νομίζω ότι αυτός ο αγώνας ήταν αρκετά δύσκολος στο τέλος μας, λόγω πολλών της υποβάθμισης· σίγουρα θα χρειαστεί να αναλύσουμε τι ακριβώς συνέβη αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά έχω την αίσθηση ότι, ό,τι θα μπορούσαμε να αλλάξουμε όσον αφορά τα ελαστικά ή τη στρατηγική σήμερα, δεν θα είχε μεγάλη διαφορά. Τώρα, θα ανασυγκροτηθείτε γρήγορα και ελπίζω να επιστρέψετε την επόμενη εβδομάδα στο Μεξικό».\

 F1 Aston Martin
Lance Stroll : “Το να τερματίζεις ένατος μετά την εκκίνηση από το τελευταίο στο pitlane είναι ένα θετικό αποτέλεσμα μετά από δύο δύσκολες μέρες εδώ στο COTA. Είναι καλό που επιστρέφουμε στους βαθμούς μετά από μερικούς δύσκολους αγώνες. Οι αλλαγές στη ρύθμιση που κάναμε για να βελτιστοποιήσουμε το Οι επιδόσεις μας οδήγησαν σίγουρα στη σωστή κατεύθυνση· ήμασταν πολύ πιο ανταγωνιστικοί σήμερα. Είχα καλό κράτημα στις στροφές, ειδικά όταν τοποθετήσαμε το Medium σύνθετο και κατάφερα να κάνω μερικές καλές προσπεράσεις στη στροφή 12. Θα εργαστούμε σκληρά για να δώσουμε αυτή τη δυναμική στο Μεξικό την επόμενη εβδομάδα».

Fernando Alonso : “Ήταν ένας υπέροχος αγώνας επιστροφής για εμάς με πολύ περισσότερο ρυθμό στο AMR23. Σκοπεύαμε να κερδίσουμε πόντους έχοντας ξεκινήσει από το pitlane, αλλά, δυστυχώς, έπρεπε να αποσυρθούμε με κάποια ζημιά. Είναι κρίμα καθώς Κατά τη διάρκεια του σημερινού αγώνα φανήκαμε αρκετά ανταγωνιστικοί.Συλλέξαμε πολλά χρήσιμα δεδομένα και συγκρίσεις για τα δύο αυτοκίνητα σήμερα που θα είναι κρίσιμα για τους υπόλοιπους αγώνες.

Haas F1
Kevin Magnussen : “Νομίζω ότι ο αγώνας ήταν καλύτερος λόγω των αλλαγών που κάναμε. Δεν ήταν ακόμα αρκετός, δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι και τερματίσαμε στη θέση που ξεκινήσαμε από το pitlane, οπότε πρέπει να βρούμε περισσότερο, αλλά ζούμε για να παλέψουμε άλλη μια μέρα. Ένιωσα καλύτερα σήμερα αφού κάναμε τις αλλαγές, βάλαμε περισσότερη δύναμη κάτω και ήταν σίγουρα ένα καλύτερο στήσιμο.”

Nico Hulkenberg : “Το μονοθέσιο αισθάνθηκε καλύτερα και νομίζω ότι η σχετική απόδοση φαινόταν πολύ πιο ελπιδοφόρα από χθες, αλλά είχε ένα τίμημα, έπρεπε να ξεκινήσουμε από το pitlane. Νιώθω σαν να είχαμε μισή αξιοπρεπή πρόκριση και να προκριθούμε στη μεσαία γραμμή , μπορεί να μπορούσαμε να παλέψουμε και να προκαλέσουμε βαθμούς σήμερα. Υπάρχουν κάποια θετικά και ενθαρρυντικά σημάδια, αλλά ταυτόχρονα ήταν δύσκολο εκεί έξω με πολλή διαχείριση ελαστικών, αλλά αυτό ίσχυε για όλους. ”

 F1 AlphaTauri
Yuki Tsunoda : “Ήταν ένας καλός αγώνας για μένα και είμαι χαρούμενος. Το να κερδίζω πόντους εδώ τρεις συνεχόμενες φορές είναι εκπληκτικό, ειδικά μπροστά στους οπαδούς του Austin. Μεγάλη δουλειά και συγχαρητήρια στην ομάδα. Όλοι πίσω στην εργοστάσιο, σε Faenza και Bicester, και στην πίστα, εργάζονται πολύ σκληρά, και είναι ωραίο να βλέπουμε ότι οι αναβαθμίσεις που προσφέρουν φαίνεται να λειτουργούν καλά, και κλείνουμε το χάσμα για να παλέψουμε για το P10. Σταθήκαμε λίγο τυχεροί με τον Fernando ( Alonso) στο τέλος, αλλά μεγιστοποιήσαμε την απόδοση γιατί αν δεν οδηγούσαμε εκεί, δεν θα μπορούσαμε να κερδίσουμε και να κερδίσουμε πόντους. γιατί νόμιζα ότι υπήρχε πρόβλημα, αλλά μου είπαν ότι πηγαίναμε για τον ταχύτερο γύρο με το μαλακό ελαστικό. Ήταν η πρώτη μου εμπειρία που πήγα στον ταχύτερο γύρο στον τελευταίο γύρο του αγώνα και το απόλαυσα πραγματικά, ήταν Συναρπαστικό. Τώρα θα επικεντρωθούμε εκ νέου και θα συνεχίσουμε να μεταφέρουμε αυτή τη δυναμική στους τελευταίους αγώνες αυτής της σεζόν.”

Daniel Ricciardo : “Το Τέξας δεν ήταν πολύ ευγενικό. Στην αρχή, πηγαίναμε καλά με το σχέδιό μας, αλλά το πρόβλημα ήταν όταν τα αυτοκίνητα με γαλάζιες σημαίες ήρθαν πίσω μας, χάσαμε πάρα πολλά. Φαινόταν να δυσκολευόμαστε στην κίνηση και μετά σηκώσαμε κάποια ζημιά αργότερα, οπότε μετά, δεν είχαμε ρυθμό. Στη μεσαία σύνθεση, κάναμε τους ίδιους χρόνους γύρου με τον Yuki, αλλά επειδή ήμουν σε μια στάση, υπήρχε λίγο περισσότερη διαχείριση των ελαστικών για μένα. Σωματικά, αισθάνομαι καλύτερα σήμερα από χθες, οπότε ο αγώνας Sprint ήταν μια καλή προθέρμανση για το Grand Prix. Πήρα περισσότερα χιλιόμετρα σε αγώνα και υπάρχουν πολλά να μάθω από αυτόν τον αγώνα, οπότε τώρα είναι πλήρης επίθεση για το Μεξικό. ”

Williams F1
Alex Albon : Είμαι πολύ χαρούμενος για την ομάδα και ειδικά για τον Logan που έβαλε πόντους σήμερα. Είχαμε την τύχη μας, αλλά ήμασταν εκεί για να την πάρουμε! Ο αγώνας μου ένιωσα λίγο συμβιβασμένος χωρίς νέα μέσα, καθώς τα χρησιμοποιήσαμε όλα χθες στο Sprint. Παλέψαμε επίσης με τα Hards, αναγκάζοντάς μας να τρέξουμε τα χρησιμοποιημένα μέσα μας. Παρόλα αυτά, το να φεύγουμε με βαθμούς είναι υπέροχο για την ομάδα καθώς κλείνουμε το υπόλοιπο της σεζόν.

Logan Sargeant : Είναι εκπληκτικό να πετυχαίνω τον πρώτο μου πόντο στη F1 στο γήπεδο μετά το δύσκολο Σαββατοκύριακο που είχα. Είμαι τόσο περήφανος για αυτή την ομάδα και τον εαυτό μου για τη σκληρή δουλειά και την πρόοδο που κάνουμε αυτή τη σεζόν.

Δουλέψαμε σκληρά όλη τη νύχτα για να βρούμε μια κατεύθυνση με το μονοθέσιο που θα ήταν θετική και το βρήκαμε. Δεν μπορούσαμε να αλλάξουμε πολλά καθώς το αυτοκίνητο βρισκόταν κάτω από το Parc Fermé, αλλά δουλέψαμε από την πλευρά του συστήματος χρησιμοποιώντας τα εργαλεία στο τιμόνι μου για να βοηθήσουμε να μετακινήσω το αυτοκίνητο στη σωστή κατεύθυνση. Ο ρυθμός ήταν πολύ καλύτερος σήμερα, και οδηγούσα πολύ καλά. Έκανα μια εξαιρετική εκκίνηση, αλλά ήμουν ατυχής που έπιασα το κράσπεδο του λουκάνικου στη στροφή 1 και μπήκα στο anti-stall που μου κόστισε μερικές θέσεις. Αυτό άλλαξε λίγο τον αγώνα, αλλά αντεπιτεθήκαμε και τα έδινα όλα σε κάθε γύρο. Κάναμε βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση που μπορούμε να οικοδομήσουμε και να προχωρήσουμε καθώς κατευθυνόμαστε προς το Μεξικό.

F1 : Οι ταχύτεροι χρόνοι που αναρτήθηκαν από κάθε οδηγό κατά τη διάρκεια του Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών της Lenovo.

Pos Ονομα Ομάδα Αγκαλιά χρόνος Χάσμα
1 Τσουνόντα AlphaTauri 56 1:38.139 125.664 mph
2 Ricciardo AlphaTauri 49 1:39.366 1.227
3 Ράσελ Mercedes 48 1:39.393 1.254
4 Χάμιλτον Mercedes 42 1:39.582 1.443
5 Perez κόκκινος ταύρος 40 1:39.737 1.598
6 Βόλτα Aston Martin 48 1:39.908 1.769
7 Ο Αλόνσο Aston Martin 47 1:39.954 1.815
8 Νόρις McLaren 39 1:39.985 1.846
9 ο Φερστάπεν κόκκινος ταύρος 40 1:40.028 1.889
10 Sainz Ferrari 51 1:40.034 1.895
11 Αέρια αλπικός 47 1:40.412 2.273
12 Hulkenberg Haas 45 1:40.925 2.786
13 Leclerc Ferrari 38 1:41.025 2.886
14 Λοχίας Ουίλιαμς 34 1:41.238 3.099
15 Albon Ουίλιαμς 40 1:41.371 3.232
16 Μάγκνουσεν Haas 41 1:41.506 3.367
17 Zhou Άλφα ρομέο 51 1:41.879 3.740
18 Μπόττας Άλφα ρομέο 54 1:41.972 3.833
19 Πιάστρι McLaren 5 1:42.705 4.566
20 Ocon αλπικός 2 1:44.789 6.650

F1 : Μπορεί ο Λιούις Χάμιλτον να τερμάτισε δεύτερος στο χθεσινοβραδυνό γκραν πρι των ΗΠΑ που διεξήχθη στο Όστιν του Τέξας και ο Σαρλ Λεκλέρκ να κατετάγη έκτος, ωστόσο αμφότεροι ακυρώθηκαν από τον συγκεκριμένο αγώνα της Φόρμουλα Ένα, καθώς κρίθηκε ότι το πάτωμα των μονοθεσίων τους ήταν υπερβολικά φθαρμένο. Μετά το τέλος του γκραν πρι, οι αγωνοδίκες έκαναν τυχαίους ελέγχους στο πάτωμα των μονοθεσίων του Χάμιλτον, του Λεκλέρκ, του Μαξ Φερστάπεν και του Λάντο Νόρις και έκριναν ότι στα πρώτα δύο αυτοκίνητα υπήρχε παράβαση των κανονισμών, καθώς το πάχος τους ήταν μικρότερο από το προβλεπόμενο κατώτατο όριο, με αποτέλεσμα να ακυρωθούν τα αποτελέσματα του 38χρονου Βρετανού και του Μονεγάσκου.

Μετά την εξέλιξη αυτή, η πρώτη δεκάδα στο γκραν πρι των ΗΠΑ και οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών διαμορφώνονται ως εξής:

1. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull) 1ωρ.35:21.362

2. Λάντο Νόρις (Μ. Βρετανία/McLaren) + 10.730

3. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Ferrari) + 15.134

4. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό/Red Bull) + 18.460

5. Τζόρτζ Ράσελ (Μ. Βρετανία/Mercedes) + 24.999

6. Πιερ Γκασλί (Γαλλία/Alpine) + 47.996

7. Λανς Στρολ (Καναδάς/Aston Martin) + 48.696

8. Γιούκι Τσουνόντα (Ιαπωνία/AlphaTauri) + 1:14.385

9. Αλεξάντερ Αλμπον (Ταϊλάνδη/Williams) + 1:26.714

10. Λόγκαν Σάρτζεντ (ΗΠΑ/Williams) + 1:27.998

 F1 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull) 466 βαθμοί –ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ–

2. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό/Red Bull) 240

3. Λιούις Χάμιλτον (Μ. Βρετανία/Mercedes) 201

4. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Aston Martin) 183

5. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Ferrari) 171

6. Λάντο Νόρις (Μ. Βρετανία/McLaren) 159

7. Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό/Ferrari) 151

8. Τζορτζ Ράσελ (Μ. Βρετανία/Mercedes) 143

9. Όσκαρ Πιάστρι (Αυστραλία/McLaren) 83

10. Πιέρ Γκασλί (Γαλλία/Alpine) 56

11. Λανς Στρολ (Καναδάς/Aston Martin) 53

12. Εστεμπάν Οκόν (Γαλλία/Alpine) 44

13. Αλεξάντερ Αλμπον (Ταϊλάνδη/Williams) 25

14. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία/Alfa Romeo) 10

15. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Haas) 9

16. Γιούκι Τσουνόντα (Ιαπωνία/AlphaTauri) 8

17. Γκουανγιού Ζου (Κίνα/Alfa Romeo) 6

18. Κέβιν Μάγκνουσεν (Δανία/Haas) 3

19. Λίαμ Λόσον (Νέα Ζηλανδία/AlphaTauri) 2

20. Λόγκαν Σάρτζεντ (ΗΠΑ/Williams) 1

21. Νικ Ντε Φρις (Ολλανδία/AlphaTauri) 0

22. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία/AlphaTauri) 0

 F1 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1. Red Bull-Honda RBPT 706 βαθμοί –ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ–

2. Mercedes 344

3. Ferrari 322

4. McLaren-Mercedes 242

5. Aston Martin-Mercedes 236

6. Alpine-Renault 100

7. Williams-Mercedes 26

8. Alfa Romeo-Ferrari 16

9. Haas-Ferrari 12

10. AlphaTauri-Honda RBPT 10

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version