Δύο νέα SUV προστίθενται και επίσημα στην ολοένα και μεγεθυνόμενη γκάμα εκτός δρόμου οχημάτων της BMW M, του τομέα των Βαυαρών που κρατάει ψηλά το λάβαρο της σπορ οδήγησης. Η αρχή έγινε από τη γκάμα των μεσαίων SUV, με τη μορφή των X3 M και X4 M, αμφότερες προετοιμασμένες για άγριο πόλεμο με τον αντίστοιχο...

Δύο νέα SUV προστίθενται και επίσημα στην ολοένα και μεγεθυνόμενη γκάμα εκτός δρόμου οχημάτων της BMW M, του τομέα των Βαυαρών που κρατάει ψηλά το λάβαρο της σπορ οδήγησης.

Η αρχή έγινε από τη γκάμα των μεσαίων SUV, με τη μορφή των X3 M και X4 M, αμφότερες προετοιμασμένες για άγριο πόλεμο με τον αντίστοιχο ανταγωνισμό των Porsche και Mercedes-Benz – πόλεμο στον οποίον κατεβαίνουν με το βασικότερο “όπλο” τους: τον τρίλιτρο (και εξακύλινδρο, κατά τις καλύτερες παραδόσεις της BMW) διπλά υπετροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα απόδοσης 480 ίππων (510 στις εκδόσεις Competition) με τα 600 Nm ροπής.

Άξια λόγου η απόφαση της BMW να παρουσιάσει ταυτόχρονα τόσο τις “απλές” εκδόσεις M, όσο και τις πιο hardcore εκδόσεις Competition, ακόμη πιο άξιος λόγου ο ισχυρισμός της πως ο στόχος ήταν οδική συμπεριφορά επιπέδου M3 και M4 αντίστοιχα.

Μεγάλες οι παρεμβάσεις τόσο σε τεχνικό επίπεδο, ώστε να μπορεί αυτή η ισχύς να μεταφραστεί και σε αντίστοιχες πραγματικές επιδόσεις στο δρόμο, ενώ σίγουρα τα δύο νέα μοντέλα δείχνουν σπέσιαλ. Η αντικατάσταση των -λιγοστών- χρωμιωμένων λεπτομερειών με γυαλιστερό μαύρο “αγρίεψε” τα δύο SUV, όπως και οι μεγάλες 20άρες ζάντες αλουμινίου ήδη από τα “βασικά” μοντέλα, ενώ μπορεί να φταίει και το χρώμα στις φωτογραφίες, αλλά η X3 M φαίνεται ακόμη πιο ενδιαφέρουσα οπτικά!

Κανένα από τα τέσσερα μοντέλα δεν διαθέτει πίσω κίνηση, καθώς το κυριότερο μέλημα της BMW ήταν, όπως αναφέραμε, η μέγιστη πρόσφυση και το “πέρασμα” της ισχύος και της ροπής στον δρόμο, κάτι που πραγματοποιείται μέσω του συστήματος τετρακίνησης xDrive, αν και η ύπαρξη του συστήματος xDrive δεν συνεπάγεται αυτόματα και εκτός δρόμου στόχευση, αν και η BMW υπόσχεται πως, σε κάποιο βαθμό τουλάχιστον, η εκτός δρόμου ικανότητα είναι εκεί.

Η τελική ταχύτητα περιορίζεται, επίσης κατά παράδοση, στα 250 km/h, αν και η επιλογή του πακέτου M Driver μπορεί να την ανεβάσει ελαφρώς, στα 285 km/h, ενώ ιδιαίτερες παρεμβάσεις έχουν δεχθεί και τα φρένα, με τις μεγαλύτερες δισκόπλακες, όσο και το σύστημα εξάτμισης με τη σπορτίφ χροιά και τον γεμάτο ήχο.

Οι νέες X3 M και X4 M αναμένεται να ξεκινήσουν την εμπορική τους πορεία μέσα στην άνοιξη.