ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ

Εντυπωσιακή η ανταπόκριση του κόσμου στο τρίτο «Παράθυρο» (vids)

Νέα ύψη άγγιξε το μπάσκετ των Εθνικών κατά τη διάρκεια του τρίτου «Παραθύρου» για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2019. Για πρώτη φορά και οι 80 χώρες που διεκδικούν μία θέση στην τελική φάση βρέθηκαν ταυτόχρονα σε δράση. Υπήρχαν περισσότεροι παίκτες, περισσότερα παιχνίδια και ακόμη πιο θεαματικά ματς που έκαναν οι ομάδες για να εξασφαλίσουν νίκες...

Συντάκτης: Sportime Team Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Νέα ύψη άγγιξε το μπάσκετ των Εθνικών κατά τη διάρκεια του τρίτου «Παραθύρου» για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2019.

Για πρώτη φορά και οι 80 χώρες που διεκδικούν μία θέση στην τελική φάση βρέθηκαν ταυτόχρονα σε δράση. Υπήρχαν περισσότεροι παίκτες, περισσότερα παιχνίδια και ακόμη πιο θεαματικά ματς που έκαναν οι ομάδες για να εξασφαλίσουν νίκες ζωτικής σημασίας.

Την ίδια στιγμή, αποδείχθηκε πως οι οπαδοί επιθυμούν να παρακολουθήσουν τις Εθνικές ομάδες σε δράση, καθώς σημείωσαν sold out 30 αναμετρήσεις.

Επιπλέον, ο αριθμός των φιλάθλων που άρχισαν να ακολουθούν το λογαριασμό του Παγκοσμίου Κυπέλλου της FIBA στο Facebook, στο Weibo, στο Instagram και στο Twitter από την έναρξη των Προκριματικών άγγιξε το 1,1 εκατομμύριο.

Πολλοί ήταν λοιπόν οι θεατές που ήταν παρόντες στα γήπεδα. Ταυτόχρονα, όμως, πολλοί ήταν και εκείνοι που έμειναν στο σπίτι και δεν παρακολούθησαν απλά τη δράση ζωντανά, αλλά μέσω των social media. Στα κοινωνικά δίκτυα είδαν highlights, συνεντεύξεις, στιγμιότυπα, θεαματικές φάσεις και όλο το υλικό που δημοσιεύτηκε στους λογαριασμούς μετά τα παιχνίδια.

Οι προβολές βίντεο που καταγράφηκαν στο πρώτο «Παράθυρο» ήταν τα 55 εκατομμύρια, τον Νοέμβριο. Τον Φεβρουάριο στο δεύτερο «Παράθυρο» παρουσιάστηκε αύξηση, καθώς ο αριθμός προβολών άγγιξε τα 60 εκατομμύρια, ενώ στα παιχνίδια που έγιναν στα τέλη Ιουνίου και στις αρχές Ιουλίου ο αριθμός προβολών έφτασε τα 87 εκατομμύρια. Σημειώθηκε, έτσι, μία αύξηση 35% για το τρίτο Παράθυρο.

Στο γράφημα που δημοσίευσε η FIBA στην ιστοσελίδα της φαίνεται πως στο 3ο Παράθυρο:

987 ήταν οι παίκτες που αγωνίστηκαν

80 οι χώρες που συμμετείχαν

88 τα παιχνίδια που διεξήχθησαν

39 τα γήπεδα που φιλοξένησαν αγώνες

62 τα κανάλια που μετέδωσαν τους αγώνες

157 οι περιοχές που πήγε στα σπίτια η εικόνα των Προκριματικών

ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

348εκ. άνθρωποι έκαναν reach στα διάφορά κανάλια του ψηφιακού περιεχομένου (social media)

87εκ προβολές βίντεο

100 χιλιάδες λήψεις της εφαρμογής του Παγκοσμίου Κυπέλλου

2εκ. φίλαθλοι ακολούθησαν το γκρουπ του Παγκοσμίου Κυπέλλου στο Facebook

Ισοπαλία με Ισραήλ για την Εθνική Παίδων

Συνεχίζει τη διάθεση των διαρκείας ο Προμηθέας

Ήττα για την Εθνική Εφήβων

Exit mobile version