ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΝΔΡΩΝΗΣ

Eurovision 2024: Η Ιρλανδία έφερε μια σατανιστική τελετή με ΛΟΑΤΚΙ+ περιτύλιγμα – Η επίσημη «βάπτιση» της Ευρώπης στον Εωσφορισμό!

Όσο και αν η νεοεποχίτικη κουλτούρα θέλει να κρυφτεί πίσω από «εκσυγχρονιστικά» αφηγήματα, δείχνει τον πραγματικό «θεό» της...
Eurovision 2024: Η Ιρλανδία έφερε μια σατανιστική τελετή με ΛΟΑΤΚΙ+ περιτύλιγμα – Η επίσημη «βάπτιση» της Ευρώπης στον Εωσφορισμό!

Σίγουρα δεν είναι η πρώτη φορά που το woke πανηγυράκι της Eurovision δείχνει τη σατανοκίνητη ατζέντα του, αλλά με το εκτρωματικό τραγούδι της Ιρλανδίας στον Α’ Ημιτελικό έγινε και η επίσημη «βάπτιση» της Ευρώπης στον Εωσφορισμό.

Ο λόγος για το τραγούδι Doomsday Blue, το οποίο ερμηνεύει μια γυναίκα με το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο Bambie Thug που αυτοχαρακτηρίζεται ως «non binary» (μη δυαδικό φύλο) και αυτοπροσδιορίζεται ως «οι» ή «το». Συγκεκριμένα στη σελίδα του Wikipedia περιγράφεται σε πληθυντικό πρόσωπο (They, their κλπ), σαν να πρόκειται για 2 άτομα ή – γιατί όχι – για 102, αφού η σχιζοφρένεια του γουοκισμού παρέχεται δωρεάν και απλόχερα.

Η Ιρλανδέζα ΛΟΑΤΚΙ+ μάγισσα (η ίδια δηλώνει ότι είναι τέτοια) ανέλαβε να μυήσει – «καλλιτεχνικώ» τω τρόπω – εκατομμύρια τηλεθεατές σε μια κανονικότατη σατανιστική τελετή πουλώντας τη θρησκεία των δαιμονίων ως statement εκσυγχρονισμού. Εκατομμύρια οικογένειες με μικρά παιδιά κάθισαν στον καναπέ για να παρακολουθήσουν μια δαιμονική επίκληση ως «θέαμα». Τα κοστούμια, τα σύμβολα, τα αντικείμενα και οι εικόνες, ήταν όλα κομμάτια μιας τελετουργίας στον «θεό» της Νέας Εποχής που δεν είναι άλλος από τον ίδιο τον Εωσφόρο, τον «άρχοντα του κόσμου τούτου».

Είχαμε εξηγήσει σε προηγούμενο άρθρο ότι ο λοατκισμός όχι μόνο ταυτίζεται σε μεγάλο βαθμό με τον σατανισμό αλλά ολοένα και περισσότερο εισχωρεί στις τάξεις του, βρίσκοντας οντολογική εκπλήρωση στις χαοτικές «αρχές» του. Θα μπορούσαμε να πούμε μάλιστα ότι ο λοατκισμός είναι ιστορικό παρακλάδι του Εωσφορισμού, αφού ο εκπεσών άγγελος του σκότους είναι το απόλυτο «non binary» αρχέτυπο που αναστρέφει τους θείους και τους φυσικούς νόμους.

Η Bambie Thug φορούσε κέρατα στο κεφάλι, είχε ένα τελετουργικό σημάδι στο μέτωπο που παρέπεμπε σε τρία ενωμένα εξάρια και η όλη αμφίεσή της είχε το στυλ μιας κινηματογραφικής μάγισσας.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του τραγουδιού η Ιρλανδή τραγουδίστρια στέκεται μέσα σε έναν τελετουργικό κύκλο μαύρης μαγείας, περιστοιχισμένο από κεριά που ανάβουν. Και εντός του κύκλου δεσπόζει μια σατανιστική πεντάλφα, με έναν ανοιχτό οφθαλμό στο κέντρο της. Πρόκειται για τον παντεπόπτη οφθαλμό που χρησιμοποιούν και οι Τέκτονες, ο οποίος σχετίζεται με τον Εωσφόρο και αποτελεί το χαρακτηριστικότερο σύμβολο του Μεγάλου Αδερφού και της μαζικής παρακολούθησης που προωθεί η Νέα Τάξη Πραγμάτων. Σχετίζεται επίσης και με τον οφθαλμό του Αιγυπτιακού θεού Όσιρι, μια ακόμα αρχαία θρησκεία δαιμονίων.

Στην οθόνη πίσω υψώνεται μια μεγάλη πανσέληνος που «ευλογεί» αστρολογικά τη μαύρη τελετή. Η Ιρλανδή μάγισσα χορεύει με έναν κερασφόρο άντρα που παραπέμπει σε δαίμονα (ή σε έναν άντρα που δαιμόνισε η ίδια και τον έχει υποχείριο της) που έχει επικαλεστεί και αλληλοεπιδρά μαζί του σε όλη τη διάρκεια της τελετουργίας. Στο τέλος του τραγουδιού η μάγισσα φαίνεται σαν να υποτάσσει τον δαίμονα (ή τον δαιμονόπληκτο άντρα) που σφαδάζει στη σκηνή, για να έρθει το μεγάλο φινάλε με γράμματα που γράφουν «στέψτε την μάγισσα» («crown the witch»).

Η ίδια η Bambie Thug (Bambie Ray Robinson το πραγματικό της όνομα) έχει δηλώσει σε συνεντεύξεις της ότι ασκεί νεοπαγανιστική μαγεία με μαγικές σφραγίδες και μαγεία «φανέρωσης» (manifestation magic), στην οποία ο μάγος συγκεντρώνει με τελετουργικά μέσα τη σκέψη του και την επιθυμία του προς ένα αποτέλεσμα, το οποίο εκπληρώνεται σε συνεργασία με τις σκοτεινές οντότητες. Και αν δεν πειστήκατε ακόμα ότι μιλάμε για κανονική σατανίστρια, στο βιογραφικό της υπάρχει και δήλωση ότι ασκεί και μαγεία αίματος, χρησιμοποιώντας την έμμηνο ρύση της.

Στους στίχους του τραγουδιού ξεδιπλώνεται μια προσπάθεια της μάγισσας να καταραστεί με μάγια έναν εραστή της (άγνωστο αν πρόκειται για άντρα ή γυναίκα). H Bambie Thug μας ενημερώνει στο τραγούδι της ότι «μιλά για να καταστρέφει» και μέσα από «διεστραμμένες γλώσσες» στέλνει μια κατάρα στο θύμα της για να φύγουν «όλες οι όμορφες/οι όμορφοι απ’ το κρεβάτι του/της», να γίνει λυπημένος/λυπημένη και να χάσει ό,τι είχε. Λέει επίσης ότι στα «νήματα» που δεσμεύει με τα μάγια της, εύχεται να δεθεί και το θύμα της.

Εκτός από το κλασσικό «Avada Kedavra» που αναφέρει η τραγουδίστρια (πρόκειται για τη γνωστή μαγική ευχή που μέσω παραφθοράς έγινε «άμπρα κατάμπρα» και προέρχεται από τις μάγισσες του Μεσαίωνα. Ουσιαστικά αποτελεί κατάρα θανάτωσης που την υιοθέτησε και το Harry Potter), μιλά στους στίχους και για το Hoodoo, μια παράδοση «συμπαθητικής» μαγείας (το θύμα φέρεται να παθαίνει ότι ορίζει ο μάγος στο ομοίωμα που έχει στα χέρια του) που αναπτύχθηκε στις νότιες ΗΠΑ σε κοινότητες Αφρικανών σκλάβων. To Hoodoo έχει άμεση συγγένεια με το γνωστό μας βουντού.

Παρατηρήστε ότι στο οπτικοακουστικό έκτρωμα που περιγράφουμε, συμπυκνώνονται όλα τα σύγχρονα δόγματα της Νέας Εποχής: Ο γουοκισμός, ο λοατκισμός, ο νεοφεμινισμός (στεφανώστε την «κυνηγημένη» μάγισσα κλπ), ο σατανισμός, ο Μεγάλος Αδερφός με το μάτι και το 666, αλλά ακόμα και μια έμμεση αναφορά στο κίνημα BLM (Black Lives Matter) μέσω της νύξης στο Hoodoo και τις νότιες Πολιτείες των ΗΠΑ.

Πρόκειται για ένα πλήρες νεοεποχίτικο εγχειρίδιο, διάρκειας τριών λεπτών, με όλες τις θρησκευτικές και πολιτικές προεκτάσεις που προωθούνται από τα παγκόσμια κέντρα εξουσίας.

H δαιμονόπληκτη μάγισσα της Ιρλανδίας απαιτεί να στεφθεί ως νικήτρια της Eurovision και η Ευρώπη απροκάλυπτα πλέον στεφανώνει τη σατανολατρεία, την ίδια στιγμή που οι αξιωματούχοι της ποινικοποιούν την ευχή «καλά Χριστούγεννα», απαλείφουν τα χριστιανικά ονόματα και ξεριζώνουν κάθε χριστιανική αναφορά από τα σχολεία.

Η Ευρώπη ολοταχώς βουλιάζει στα σκοτάδια του μεσαίωνα και ακόμα πιο πίσω, στις δαιμονικές θρησκείες της αρχαιότητας. Τα διεθνιστικά πανηγύρια (Eurovision, βραβεία πάσης φύσεως, τελετές έναρξης αγώνων, καρναβάλια, παγκόσμιες ημέρες κλπ) μυούν απροκάλυπτα πλέον τις μάζες στην προσκύνηση του «Δράκοντα» της Αποκάλυψης, του Εωσφόρου. Και όλη αυτή η οπισθοδρόμηση προς το έρεβος, παρουσιάζεται σαν πολιτιστική κορωνίδα «ελευθερίας» και «αφύπνισης».

Η πολιτισμική σήψη της Ευρώπης είναι τόσο προχωρημένη πλέον που παράγει περισσότερη κόλαση και από αυτή που μπορεί να καταναλώσει το αδηφάγο ευρωπαϊκό κοινό. Η συμμετοχή της Ιρλανδίας προκάλεσε πλήθος αρνητικών αντιδράσεων στα social media και αυτό δείχνει μια μικρή ικμάδα υγείας μπροστά στον ζόφο που μας καταπλακώνει. Εννοείται ότι αυτό το επίσημο ανάθεμα προς τον Θεό που ποικιλοτρόπως εκπέμπει η Ευρώπη, θα το πληρώσει πολύ ακριβά όπως ορίζουν οι πνευματικοί νόμοι. Άλλωστε και ο ίδιος ο τίτλος του εκτρώματος της Ιρλανδίας μιλά για Doomsday, δηλαδή μέρα της κρίσεως…

Ελευθέριος Ανδρώνης

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Ελευθέριος Ανδρώνης: Μεταμόρφωση του Σωτήρος: Να ανεβούμε κι εμείς στο δικό μας «Θαβώρ» μεταμορφώνοντας την ψυχή με μετάνοια

Μεταμόρφωση του Σωτήρος: Να ανεβούμε κι εμείς στο δικό μας «Θαβώρ» μεταμορφώνοντας την ψυχή με μετάνοια

Τα ουράνια νοήματα που αστραποβόλησαν στο Θαβώρ μας καλούν να βάλουμε αρχή για τη δική μας ανάβαση στον δρόμο της Σωτηρίας

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Αθηνά Παπαχρήστου: Η σειρήνα του ΕΚΑΒ ήχησε το τελευταίο αντίο – Αιωνία η μνήμη!

Αθηνά Παπαχρήστου: Η σειρήνα του ΕΚΑΒ ήχησε το τελευταίο αντίο – Αιωνία η μνήμη!

Η υπέροχη γιαγιά που συμπεριφέρθηκε με τη μεγαλοψυχία μιας εθνομάνας, πήγε να συναντήσει το σύζυγό της στον Παράδεισο

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Τουρισμός στην Ελλάδα του 2025: Ένας απέραντος «οίκος ανοχής» για όποιο πορτοφόλι μπορεί να τον μακελέψει

Τουρισμός στην Ελλάδα του 2025: Ένας απέραντος «οίκος ανοχής» για όποιο πορτοφόλι μπορεί να τον μακελέψει

Το περιστατικό ντροπής με τον τουρίστα που παίζει με τα αρχαία της Πορτάρας στη Νάξο, δείχνει το τρομακτικό κατάντημα του πολιτισμού στη χώρα μας

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: «Φουλ ολοταχώς» για την ισλαμοποίηση της Ευρώπης: Ισλαμική εκπαίδευση εισηγούνται στη Γερμανία – «Δικαστές» της Σαρία προσλαμβάνουν στο Ηνωμένο Βασίλειο!

«Φουλ ολοταχώς» για την ισλαμοποίηση της Ευρώπης: Ισλαμική εκπαίδευση εισηγούνται στη Γερμανία – «Δικαστές» της Σαρία προσλαμβάνουν στο Ηνωμένο Βασίλειο!

Δυο εξωφρενικές κι όμως αληθινές ειδήσεις έρχονται να δείξουν ότι ο εξισλαμισμός της Ευρώπης γίνεται ύψιστη κρατική προτεραιότητα

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Πάμε ξανά: Η κλιματική κρίση δεν ανάβει πυρκαγιές! – Ο κόσμος σιχάθηκε την κοροϊδία – Πείτε του επιτέλους ποιοι κρατούν τους «αναπτήρες»!

Πάμε ξανά: Η κλιματική κρίση δεν ανάβει πυρκαγιές! – Ο κόσμος σιχάθηκε την κοροϊδία – Πείτε του επιτέλους ποιοι κρατούν τους «αναπτήρες»!

Η Ελλάδα καίγεται από άκρη σ' άκρη και οι δημοσιογράφοι μιλούν μόνο για την εξάπλωση των πυρκαγιών και καθόλου για το πώς ξεκινούν αυτές!

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Ελβετία: Η διατροφική χούντα προχωρά – Δόγμα του «σοκ» με αποτρεπτικές εικόνες στις συσκευασίες κρέατος όπως στα τσιγάρα!

Ελβετία: Η διατροφική χούντα προχωρά – Δόγμα του «σοκ» με αποτρεπτικές εικόνες στις συσκευασίες κρέατος όπως στα τσιγάρα!

Ένα ακραία παρανοϊκό μέτρο συζητείται στην Ελβετία - Η οικοφασιστική ατζέντα σπρώχνει βήμα - βήμα την αγορά στην ποινικοποίηση του κρέατος

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Μάτι – 7 χρόνια μετά: Η φρικτή μυρωδιά των καμένων ονείρων

Μάτι – 7 χρόνια μετά: Η φρικτή μυρωδιά των καμένων ονείρων

Όσο δεν αποδίδεται δικαιοσύνη για το έγκλημα στο Μάτι, η μυρωδιά μιας καμένης δημοκρατίας θα ζώνει πάντα την Ελλάδα

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Σωκράτης Γκιόλιας – 15 χρόνια μετά: Στις 19/7/2010 ξεκίνησαν να δολοφονούν την ελεύθερη Ελλάδα

Σωκράτης Γκιόλιας – 15 χρόνια μετά: Στις 19/7/2010 ξεκίνησαν να δολοφονούν την ελεύθερη Ελλάδα

Η ατιμώρητη - ακόμα - δολοφονία του Σωκράτη ήταν το προοίμιο για μια χώρα που η αλήθεια κατάντησε επικίνδυνη και απαγορευμένη

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Γεράσιμος Μιχελής: O «κακός» που έβαλε σιωπηλά και αθέατα πλώρη για τον παράδεισο

Γεράσιμος Μιχελής: O «κακός» που έβαλε σιωπηλά και αθέατα πλώρη για τον παράδεισο

Ο ηθοποιός Γεράσιμος Μιχελής «έφυγε» από ανίατη ασθένεια και μας συγκλόνισε με το ταπεινό και βαθύ αποτύπωμα πίστης που άφησε πίσω του

Ελευθέριος Ανδρώνης