ENGINE POWER

Adrien Fourmaux: «Κάνω ό,τι μπορώ» για να επιστρέψω στο Rally1

Συνεχίζοντας την ανακάλυψη των γύρων του βρετανικού πρωταθλήματος ράλι του Ηνωμένου Βασιλείου, ο Adrien Fourmaux και ο Alex Coria θα συνεννοηθούν με το Ulster στη Βόρεια Ιρλανδία. Σε αυτό το δύσκολο έδαφος, θα είναι οι πρώτοι Γάλλοι που θα βάλουν τα ονόματά τους στη λίστα;

FOURMAUX Adrien (FRA), FORD Fiesta MkII, portrait during the Rally de Portugal 2023, 5th round of the 2023 WRC World Rally Car Championship, from May 11 to 14, 2023 in Matosinhos, Portugal - Photo Nikos Katikis / DPPI
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

Όλο και πιο τακτικό και αποτελεσματικό στο WRC2 με το M-Sport, ο Adrien Fourmaux εξακολουθεί να στοχεύει στην επιστροφή στην κορυφαία κατηγορία στο μέλλον.

Πρέπει να του έλειψε η γεύση της σαμπάνιας… αλλά και τον καθησύχασε. Ο Adrien Fourmaux ανέκτησε μια θέση στο βάθρο στο Ράλι Φινλανδίας, το οποίο τερμάτισε στη 2η θέση πίσω από τον Sami Pajari στο WRC2. Στερεός και τακτικός, ο Βόρειος είχε επιτέλους ένα καθαρό και χωρίς προβλήματα Σαββατοκύριακο, σε αντίθεση με τους άμεσους αντιπάλους του (Greensmith, Huttunen κ.λπ.).

Δύο μήνες μετά την τρομερή αποτυχία του Ράλι Σαρδηνίας – την οποία έχασε στο Power Stage παρά την ηγεσία της κατηγορίας – ο Γάλλος έχει ανακτήσει την εμπιστοσύνη του στη Φινλανδία και απέδειξε τη δύναμη του χαρακτήρα του στο Ford Party.

«Κάνω ό,τι μπορώ », είπε ο Adrien Fourmaux στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC.Το Ράλι Φινλανδίας ήταν ξεχωριστό και νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την απόδοσή μας – η μάχη με τους Φινλανδούς οδηγούς και τους Σκανδιναβούς ήταν κάτι καλό. Γνωρίζουμε ότι αυτός είναι ένας αγώνας για ειδικούς και η δεύτερη θέση είναι ένα καλό αποτέλεσμα. Το αυτοκίνητο είναι πραγματικά καλό. Ξέρουμε ότι θα ακολουθήσουν περισσότερα, αλλά λειτουργεί πολύ καλά. »

«Ο στόχος είναι πάντα η επιστροφή στο Rally1» εκμυστηρεύεται ο Fourmaux

Με μια σειρά από καλά αποτελέσματα, ο Adrien Fourmaux βρίσκεται σε διαδικασία εξαγοράς με την ομάδα M-Sport, μετά από μια καταστροφική σεζόν του 2022. Ο Γάλλος εντυπωσιάζει ολοένα και περισσότερο τη διοίκηση του βρετανικού σχηματισμού, ιδιαίτερα τον Rich Millener, ο οποίος πιστεύει ότι η νίκη στο WRC2 είναι κοντά για τον οδηγό του . Πάνω απ’ όλα, ο γέννημα θρέμμα του Seclin έχει τα μάτια του καρφωμένα στην κορυφαία κατηγορία, την οποία άφησε από την πίσω πόρτα πέρυσι.

“Για μένα, ο κύριος στόχος είναι πάντα να επιστρέψω στο Rally1 “, είπαν οι Habs. Δεν είναι εύκολο, αλλά κάνω ό,τι μπορώ. Εκτιμώ πολύ αυτή τη σεζόν, η ομάδα λειτουργεί πολύ καλά και συμμετέχουμε σε πολλές διοργανώσεις. Ο αγώνας στη Φινλανδία ήταν ένα μπόνους για μένα και είμαι πολύ ευγνώμων για αυτό. »

Στο μεταξύ, ο Adrien Fourmaux και ο Alexandre Coria θα συνεχίσουν να ανακαλύπτουν τους γύρους του βρετανικού πρωταθλήματος ράλι αυτό το Σαββατοκύριακο, στο Ράλι Ulster στη Βόρεια Ιρλανδία.

 

FOURMAUX Adrien (FRA), M-Sport Ford World Rally Team, Ford Fiesta Mk II, portrait during the Rally Finland 2023, 9th round of the 2023 WRC World Rally Car Championship, from August 3 to 6, 2023 in Jyväskylä, Finland – Photo Nikos Katikis / DPPI

Adrien Fourmaux: “Δεν μπορώ να συγκρίνω το Ulster με άλλο γεγονός”

Συνεχίζοντας την ανακάλυψη των γύρων του βρετανικού πρωταθλήματος ράλι του Ηνωμένου Βασιλείου, ο Adrien Fourmaux και ο Alex Coria θα συνεννοηθούν με το Ulster στη Βόρεια Ιρλανδία. Σε αυτό το δύσκολο έδαφος, θα είναι οι πρώτοι Γάλλοι που θα βάλουν τα ονόματά τους στη λίστα;

Μετά τη Φινλανδία η αλλαγή είναι αρκετά ριζική, έτσι δεν είναι; Δεν είναι η ίδια επιφάνεια ούτε το ίδιο προφίλ δρόμων;

Προετοίμασα το ράλι … τι στροφή! Κατά κάποιο τρόπο μοιάζει με τη Φινλανδία (γέλια). Υπάρχουν πολλοί ουρανοί, πολλά 3D, συμπιέσεις, λεκάνες, αλλά φυσικά είναι πολύ πιο αργό.

Πώς επηρεάζει αυτό το κράτημα;

 

Είναι πολύ λεία, δακτυλογραφημένη μαύρη πίσσα και είναι πολύ στενό. Υπάρχει γρασίδι στη μέση, είναι τόσο σφιχτό. Κανένα ελαστικό δεν περνάει ποτέ στη μέση. Όταν βρέχει, το νερό μένει στο δρόμο και προκαλεί χωματόδρομους… Είναι πραγματικά ένα ράλι που δεν μπορώ να συγκρίνω με τίποτα άλλο που έχω κάνει πριν, εκτός ίσως από το Jim Clark, αλλά υπάρχουν ακόμα περισσότερες στροφές και ανύψωση.

Πώς πήγες στην προετοιμασία για τον αγώνα;

Οι διοργανωτές έχουν δημιουργήσει βίντεο από τα οποία είναι δυνατή η εργασία. Διαπίστωσα ότι αυτές οι στιγμές δεν ήταν εύκολο να απομνημονευθούν. Είναι πάντα λίγο το ίδιο και δεν είναι εύκολο να υπάρχουν σημεία αναφοράς.

 

Γνωρίζατε αυτό το συλλαλητήριο;

Μου είχαν πει ήδη γι’ αυτό, οπότε δεν με εξέπληξε η δυσκολία. Ήξερα ότι κάποιοι διάσημοι πιλότοι είχαν τρίψει τους ώμους με αυτό. Είμαι στην ευχάριστη θέση να το κάνω, γιατί θα είναι άλλη μια νέα εμπειρία σε μια επιφάνεια στην οποία είχα συχνά προβλήματα.

Ποιος θα είναι ο στόχος σας; Να το κερδίσουμε πάση θυσία;

Αυτός θα είναι ο στόχος μας, αλλά πρέπει να είμαστε έξυπνοι γιατί το πιο σημαντικό πράγμα είναι να πάρουμε βαθμούς για το UK BRC. Εάν οι Ιρλανδοί οδηγούν πολύ σκληρά, ίσως είναι πιο σοφό να μην επικεντρωθείτε πολύ σε αυτό. Νομίζω ότι υπάρχει πιθανότητα να κερδίσουμε τον τίτλο αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά θα πρέπει να δούμε πού βρίσκονται οι αντίπαλοί μας.

Υπάρχει επείγουσα ανάγκη να το κάνουμε στο Ulster; Απομένουν ακόμη 3 αγώνες στο ημερολόγιο, σωστά;

Υπάρχουν όντως 3, αλλά το ένα (Ceredigion 2-3/9) πέφτει κατά την Ακρόπολη και το άλλο κατά την Κεντρική Ευρώπη (Cambrian 27-28/10). Το τελευταίο θα έχει επίσης συντελεστή 2, οπότε αυτό θα μπορούσε να αλλάξει την κατάσταση ανάλογα με τα αποτελέσματα. Περιπλέκει τους υπολογισμούς σήμερα, οπότε το πιο απλό πράγμα είναι να πάρεις όσο το δυνατόν περισσότερους πόντους από το Ulster… και θα κάνουμε τους λογαριασμούς μετά.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version