ENGINE POWER

F1 Grand Prix Ιταλίας: Ο Verstappen ηγείται των Sainz και Perez στο πολυαναμενόμενο αγώνα της Μόντσα

F1 Grand Prix Ιταλίας: – EL1: Προς μια μάχη Red Bull-Ferrari για την pole; Ο Max Verstappen συνέχισε από εκεί που σταμάτησε την περασμένη εβδομάδα στο Zandvoort για να σημειώσει το ρυθμό στη Monza. 
F1 Grand Prix Ιταλίας: Ο Verstappen ηγείται των Sainz και Perez στο πολυαναμενόμενο αγώνα της Μόντσα

F1 Grand Prix Ιταλίας: Κατά τη διάρκεια της Free Practice 1 του Ιταλικού Grand Prix, μόνο η Ferrari φάνηκε ικανή να δώσει την απάντηση στη Red Bull. Είναι καλός οιωνός για τους tifosi;

  • Και ο ταχύτερος οδηγός στις ελεύθερες δοκιμές 1 στο F1 Grand Prix Ιταλίας είναι… (τυμπανοκρουσίες, η φανφάρα αγριεύει…) Max Verstappen ποιος άλλος! Ο Ολλανδός, ο οποίος ελπίζει να καταρρίψει αυτό το Σαββατοκύριακο το ρεκόρ διαδοχικών νικών που κατέχει μαζί με τον Sebastian Vettel , κυριάρχησε στους Carlos Sainz (+0″048) και Sergio Pérez (+0″177).
  • Ο Σαρλ Λεκλέρκ βρίσκεται επίσης στην 4η θέση, λίγο πάνω από τα 3/10 από τον χρόνο αναφοράς, ακόμα κι αν ο Μονεγάσκος δεν είχε την ευκαιρία να βελτιώσει τον χρόνο του. Ο οδηγός του μονοθέσιου αρ. 16 πέρασε πράγματι πολύ χρόνο στα πιτ, με τους μηχανικούς του να έχουν δουλέψει για μεγάλο χρονικό διάστημα στον επίπεδο πάτο του. Προς το παρόν, μόνο η Scuderia φαίνεται να μπορεί να ανταγωνιστεί τη Red Bull , στο σκληρό καουτσούκ που χρησιμοποιείται. Τι γίνεται με τις δεξαμενές αερίου;
  • Πίσω, ο George Russell (Hard) δείχνει μισό δευτερόλεπτο, μπροστά από τους Fernando Alonso (Mediums), Lando Norris (soft) και Lewis Hamilton (Hard), που στέκονται με μαντήλι. Σημειώστε την 9η φορά του Yuki Tsunoda στο AlphaTauri του .
  • Αναμενόμενοι να είναι σε εξαιρετική φόρμα στη Monza λόγω των μεγάλων ευθειών της διαδρομής Lombard, οι Williams ήταν μέχρι στιγμής αρκετά διακριτικοί, παρά τις καλές επιδόσεις (10ος για τον Albon και 12ος για τον Logan Sargeant ). Θα πρέπει να σημειωθεί ότι όταν ο Ascari έφυγε, στα μέσα της περιόδου, ο Alex Albon τρόμαξε λίγο έχασε το μονοθέσιο, αλλά το πρόλαβε ακραία, παρά το σύντομο πέρασμα από το χαλίκι.
  • Και οι δύο Alfa Romeo υπήρξαν ταυτόχρονα θύματα ενός προβλήματος σύνδεσης μεταξύ του συμπλέκτη και του συστήματος αντιστάθμισης στο pit lane. Ο Guanyu Zhou παραπονέθηκε επίσης για τη δύσκολη συμπεριφορά του μονοθέσιου, χαρακτηρίζοντάς το undriveable, αν και ο Valtteri Bottas κατέληξε να πει ότι οι αλλαγές που έγιναν κατά τη διάρκεια της συνεδρίας απέδωσαν καρπούς.
  • Μετά το καλό του πρώτο Grand Prix με τον AlphaTauri κοντά στο Zandvoort, ο Liam Lawson επιβεβαίωσε υπογράφοντας την 13η θέση στις ελεύθερες δοκιμές. Ο Felipe Drugovich, ο πρωτάρης της Aston Martin που συμμετέχει στο EL1 που προορίζεται για νέους οδηγούς, τερμάτισε 18ος αφού δούλεψε κυρίως σε μεσαίο λάστιχο.
  • Τέλος από την πλευρά των Άλπεων , η εκκίνηση δεν ήταν ιδανική, τουλάχιστον όσον αφορά το χρονόμετρο, αφού οι Pierre Gasly και Esteban Ocon τερμάτισαν 14οι και 17οι αντίστοιχα. Τοποθετήστε για Δωρεάν Εξάσκηση 2 στις 5 μ.μ., τώρα.

 

F1-Grand-Prix-italias-formula-one-italy-monza-verstappen

F1 Grand Prix Ιταλίας, Monza rules…

Ο Max Verstappen συνέχισε από εκεί που σταμάτησε την περασμένη εβδομάδα στο Zandvoort για να σημειώσει το ρυθμό στη Monza. Ο οδηγός της Red Bull έφτασε στην κορυφή των χρονοδιαγραμμάτων στην εναρκτήρια ώρα προπόνησης στην Ιταλία, μπροστά από τον αντίπαλο Carlos Sainz και τον συμπαίκτη του Sergio Perez.

Την τελευταία φορά που οι οδηγοί βγήκαν στην πίστα, γλιστρούσαν μέσα από την έντονη βροχόπτωση και την υγρή πίστα στο Zandvoort. Ωστόσο, καθώς έβγαιναν από το pit lane στη Monza, τους υποδέχτηκαν ηλιόλουστος ουρανός και ζεστές θερμοκρασίες.

Υπήρχε ένας συνδυασμός ελαστικών στην αρχή καθώς οι οδηγοί άρχισαν να προσαρμόζονται στην Εναλλακτική Κατανομή Ελαστικών (ATA) της Pirelli . Ενώ η πλειοψηφία επέλεξε να χρησιμοποιήσει τα σκληρά και μαλακά ελαστικά, η Haas και η Aston Martin έτρεξαν τα μέσα και στα δύο αυτοκίνητά τους.

Ήταν ο Oscar Piastri, στα μαλακά, που καθόρισε την πρώτη θέση, αν και υπήρχαν ανεπιθύμητα νέα για τους πρόσφατα βαμμένους οδηγούς της Alfa Romeo. Τόσο ο Valtteri Bottas όσο και ο Zhou Guanyu δεν μπόρεσαν να βγουν από το pit lane, παραπονούμενοι για anti-stall.

Αλλά καθώς οι καιροί άρχισαν να πέφτουν ακόμη περισσότερο, ήταν ο Verstappen που έδωσε το ρυθμό στα σκληρά, περνώντας γύρω από την πίστα της Monza σε 1m 22.657s. Ο Carlos Sainz έδειξε καλή αλλαγή ρυθμού για τη Ferrari, υποχωρώντας 0,046 δευτερόλεπτα από τον ρυθμό του Ολλανδού οδηγού.

F1-Grand-Prix-italias-formula-one-italy-monza-verstappen

Formula 1 Grand Prix Ιταλίας: EL1 2023 Αποτελέσματα – ΘΕΣΗ ΧΡΟΝΟΣ
1 Max VERSTAPPEN Red Bull Racing 1:22.657
2 Carlos SAINZ Ferrari +0,046 δευτ
3 Sergio PEREZ Red Bull Racing +0,177 δευτ
4 Charles LECLERC Ferrari +0,309 δευτ
5 Τζορτζ ΡΑΣΕΛ Μερσεντές +0,532 δευτ

F1 Grand Prix Ιταλίας : Περίπου 20 λεπτά στη συνεδρία, μερικοί οδηγοί – όπως ο Lando Norris, ο Alex Albon, ο Logan Sargeant – βγήκαν στην πίστα για πρώτη φορά, δείχνοντας τον τρόπο προσαρμογής τους στο ATA. Και ενώ ο Zhou και ο Bottas τα κατάφεραν να βγουν από το pit lane, και οι δύο παραπονέθηκαν για διάφορα προβλήματα με το C43, αναγκάζοντας την ομάδα να πυγμαχήσει το ζευγάρι.

F1-Grand-Prix-italias-formula-one-italy-monza-verstappen

Σε μια προσπάθεια εξοικονόμησης ελαστικών για το υπόλοιπο του Σαββατοκύριακου, κανένας οδηγός δεν δέχθηκε ένα δεύτερο σετ ελαστικών αναζητώντας να πάει πιο γρήγορα, αντί να επικεντρωθεί σε μεγάλες διαδρομές. Αυτό σήμαινε ότι ο πρώτος χρόνος του Verstappen στα σκληρά ήταν αρκετά καλός για να ξεπεράσει τους χρόνους μπροστά από τον Sainz.

Ο Perez ήταν τρίτος για τη Red Bull, με τον Charles Leclerc – ο οποίος έμεινε κολλημένος στο γκαράζ για μέρη της συνεδρίας καθώς έγινε αλλαγή στη διάταξη της ανάρτησης στο SF23 του – να κατέχει την τέταρτη ταχύτερη θέση μπροστά από τη Mercedes του George Russell, ο οποίος ολοκλήρωσε το πέντε κορυφαία.

Ο δύο φορές νικητής στη Monza, ο Fernando Alonso, ήταν έκτος έχοντας τρέξει τα μέσα, μπροστά από τον δρομέα soft ελαστικών Norris. Ακολούθησαν ο πέντε φορές νικητής στη Monza, Lewis Hamilton, ο οποίος ήταν όγδοος ταχύτερος έχοντας τρέξει τα σκληρά για τη Mercedes.

Ο Tsunoda ήταν εντυπωσιακός ένατος για την AlphaTauri στον εντός έδρας αγώνα της ομάδας με έδρα τη Faenza, μπροστά από τον Alex Albon, ο οποίος επέζησε μέσα από το χαλίκι στην έξοδο του Ascari chicane για να ολοκληρώσει το top-10 για την Williams.

Ο Πιάστρι κατέκτησε την 11η θέση για τη McLaren, μπροστά από τους συναδέλφους του νέους Logan Sargeant στη Williams και τον Liam Lawson – καθώς το Kiwi συνεχίζει να συμπληρώνει τον τραυματία Daniel Ricciardo στο AlphaTauri.

Φρέσκος από το πρώτο βάθρο με την Alpine το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Zandvoort, ο Pierre Gasly ήταν 14ος ταχύτερος, μπροστά από τον Valtteri Bottas. Ο Φινλανδός επέστρεψε στην πίστα για να πει ότι το αυτοκίνητό του ένιωθε πολύ καλύτερα, αλλά έπεσε στη 15η θέση για την Alfa Romeo, μπροστά από το Haas του Nico Hulkenberg.

Ο άλλος Αλπικός του Esteban Ocon ήταν 17ος, μπροστά από τον Felipe Drugovich – συμπληρώνοντας τον Lance Stroll στην Aston Martin ως μέρος των εξουσιοδοτημένων εκδρομών του πρωτάρη FP1 – με τον Kevin Magnussen στη 19η για τη Haas και τον Zhou Guanyu στην 20η.

Αυτό είναι ένα περιτύλιγμα στον FP1 στη Μόντσα, και οι οδηγοί θα μασήσουν τα δεδομένα με τις ομάδες τους και θα κάνουν απολογισμό πριν από τη δεύτερη προπόνηση αργότερα σήμερα στις 17:00 τοπική ώρα.

F1-Grand-Prix-italias-formula-one-italy-monza-verstappen

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «F1 Grand Prix Ιταλίας: Ο Verstappen ηγείται των Sainz και Perez στο πολυαναμενόμενο αγώνα της Μόντσα», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!