ENGINE POWER

F1: Η Red Bull αποκάλυψε ότι οι αλλαγές δαπέδου και σε διαχύτη προήλθαν από την Williams

Η Red Bull αποκάλυψε ότι η έμπνευση για τις αλλαγές δαπέδου και διαχύτη που παρουσιάστηκαν στο Ισπανικό Grand Prix πως τα αντέγραψε από τον αντίπαλο της Formula 1, Williams. 
F1: Η Red Bull αποκάλυψε ότι οι αλλαγές δαπέδου και σε διαχύτη προήλθαν από την Williams

Η τελευταία σχεδιαστική προσαρμογή F1 της Red Bull ήταν εμπνευσμένη από τη Williams

F1: Η Red Bull αποκάλυψε ότι η έμπνευση για τις αλλαγές δαπέδου και διαχύτη που παρουσιάστηκαν στο Ισπανικό Grand Prix του περασμένου Σαββατοκύριακου προήλθε αρχικά από τον αντίπαλο της Formula 1, Williams

 Ως μέρος μιας προσπάθειας βελτίωσης της κυρίαρχης RB19, η Red Bull έκανε τροποποιήσεις στο ακραίο πάτωμα και στην επάνω γωνία του διαχύτη της ενόψει του Σαββατοκύριακου της Βαρκελώνης. Η αλλαγή στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου – όπου οι επάνω γωνίες του διαχύτη είχαν προφίλ για μεγαλύτερη καμπυλότητα – ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα επειδή η ομάδα παραδέχτηκε ότι ήταν μια ιδέα που πάρθηκε από άλλα αυτοκίνητα.  Στις σημειώσεις της που υποβλήθηκαν στη FIA για να εξηγήσει τις τροποποιήσεις, η Red Bull είπε: «Μια μικρή αύξηση στο τοπικό φορτίο προς το πίσω άκρο του προφίλ του διαχύτη στις επάνω γωνίες έχει εξαχθεί με ένα πιο καμπύλο προφίλ που εμπνέεται από τα σχέδια των ανταγωνιστών».

Αν και η ομάδα δεν πρόσφερε περισσότερες λεπτομέρειες εκείνη την εποχή, στη συνέχεια αποκάλυψε ότι οι αλλαγές στο σχεδιασμό ήταν κάτι που εξέταζε για λίγο αφού αρχικά το είχε εντοπίσει σε μια Williams το 2022. Σε ερώτηση σχετικά με τις τροποποιήσεις που αντιγράφηκαν από άλλες ομάδες, ο αρχιμηχανικός της Red Bull, Paul Monaghan, είπε: «Δεν μπορείτε να υποθέσετε ότι έχετε την καλύτερη λύση σε όλους τους τομείς του αυτοκινήτου όταν βάλετε για πρώτη φορά το αυτοκίνητό σας στο έδαφος.

«Το νόμισμά μας είναι ο χρόνος γύρου, έτσι δεν είναι; Αν κοιτάξετε, αυτό το σχέδιο δαπέδου που κυκλοφόρησε στις αρχές του 2022. Θυμάμαι ότι οι Williams το είχαν αρκετά νωρίς όπως και κάποιοι άλλοι το είχαν.  «Δεν λειτούργησε απαραίτητα για εμάς τότε, αλλά το έχουμε εξετάσει μερικές φορές και είναι ένα μικρό όφελος. Φαίνεται σαν μια ελαφρώς μεγαλύτερη αλλαγή από ό,τι φαίνεται στην πραγματικότητα, καθώς έρχεται προς το πίσω μέρος του δαπέδου.  «Οπότε δεν θα είναι το πιο σημαντικό πράγμα, αλλά βοηθάει λίγο. Και είστε αρκετά περιορισμένοι ως προς το ύψος, όπου μπορούμε να το κάνουμε.  «Είναι εκεί για λίγο στη δουλειά μας. Αλλά ήμασταν σε μια θέση όπου μπορούσαμε να το συμπεριλάβουμε σε αυτό το τοπικό κομμάτι του παρκέ, και το κάναμε.” Η χρήση της ιδέας μιας άλλης ομάδας από τη Red Bull έρχεται σε μια στιγμή που οι κύριοι αντίπαλοί της στη F1, η Mercedes και η Ferrari , έχουν αντιγράψει όλοι την ιδέα του downwash sidepod της ομάδας στην προσπάθειά τους να καλύψουν τη διαφορά.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «F1: Η Red Bull αποκάλυψε ότι οι αλλαγές δαπέδου και σε διαχύτη προήλθαν από την Williams», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!