ENGINE POWER

Γιώργος Καφαντάρης, ένα λιοντάρι γεννιέται!

Γιώργος Καφαντάρης, ξεπερνώντας τα όρια στο πρωτάθλημα κεντρικής Ευρώπης , Παγκόσμιο της ROTAX ,το Le Mans στην Γαλλία, συνεχίζει να αγωνίζεται σαν λιοντάρι...
Γιώργος Καφαντάρης, ένα λιοντάρι γεννιέται!

Μηχανοκίνητος αθλητισμός: Ο Γιώργος Καφαντάρης θέλει να συνεχίσει την διεθνή πορεία και το 2023.

Σήμερα έχω την ιδιαίτερη χαρά σας παρουσιάσω ένα οδηγό που έχει “κυνηγηθεί” τόσο πολύ για να τον περάσουν!!! Ένα ταλέντο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και ένας οδηγός που η εξέλιξη του έχει γίνει θέμα συζήτησης και αναφοράς στην Ελλάδα αλλά και σε διεθνή επίπεδο. Ένας μαχητής που συνεχίζει να αγωνίζεται να ξεπεράσει αντιπάλους , τον αθέμητο ανταγωνισμό – διαχωρισμό που υπάρχει στο Ελληνικό προσκήνιο και τέλος να ξεπεράσει τον εαυτό του με στόχο να ξεχωρίσει. Θα τα καταφέρει;

Συνέντευξη: Ο 15χρονος  Γιώργος Καφαντάρης στο Sportime

Πόσα χρόνια ασχολείσαι με το KART και τι ήταν αυτό που σε κέρδισε να ασχοληθείς με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό;

Ασχολούμαι με το Καρτ 8χρονια. Η λατρεία μου για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ξεκινάει από την μέρα που με θυμάμαι, όταν παρακολουθούσα την Formula1. Έτσι ξεκίνησα στην πρώτη μου ομάδα και όλες αυτές οι επιρροές με έκαναν να θέλω κάθε χρόνο να εξελίσσομαι. Από την πρώτη μου επαφή με το κάρτ με κέρδισε η ταχύτητα. Νομίζω πως σε όλους αρέσει η ταχύτητα. Αλλά στην πορεία με τα χρόνια οι προσπεράσεις  είναι το αγαπημένο μου. Ναι, πραγματικά οι προσπεράσεις είναι αυτό που μου μένει σε κάθε αγώνα!!!

2ος Γιώργος Καφαντάρης στην Speedworld-Pachfurth-Austria

2ος Γιώργος Καφαντάρης στην Speedworld-Pachfurth-Austria

Rotax, IAME ή πανελλήνιο πρωτάθλημα και γιατί;

Από την εμπειρία μου στα 3 παραπάνω πρωταθλήματα, κερδίζει στην προτίμηση μου το IAME,  γιατί τα μοτέρ έχουν μεγαλύτερη ισχύ και αυτό σου δίνει την δυνατότητα ως οδηγός να δείξεις τις οδηγικές σου ικανότητες σε πολύ μεγάλες ταχύτητες, με πολύ έντονο και πολύ υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού. Σίγουρα και το ROTAX είναι ένα αξιόλογο πρωτάθλημα με πολύ δυνατό ανταγωνισμό . Όσον αφορά το Πανελλήνιο είναι ένα πρωτάθλημα που έχει μόνο εγχώρια αναγνώριση και αυτό το καθιστά ως το πρωτάθλημα με το μικρότερο κίνητρο για την κατάκτηση του..

Eίστε νέα παιδιά του μηχανοκίνητου αθλητισμού, υπάρχει υγιείς ανταγωνισμός  μεταξύ των οδηγών; Επηρεάζει η ηλικία σας στο να είναι πιο φιλικό το κλίμα στους αγώνες;

Είναι ένα θέμα, λίγο πολύπλοκο;  Καταρχήν οι αγώνες, οι προπονήσεις μας φέρνουν πιο κοντά και εμένα και τα άλλα παιδιά, γιαυτό τόσα χρόνια έχουμε κάνει ισχυρές φιλίες, υπάρχουν φιλίες  μέσα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και στα KART ! Δυστυχώς όμως  εξωγενείς παράγοντες  συνήθως από μεγαλύτερους, συμφέροντα και τρίτα πρόσωπα που δεν θα ήθελα να θίξω έχουν επηρεάσει πολλές φορές τις σχέσεις μας!! Παρόλα αυτά βλέπω την θετική πλευρά, αλλά δεν παύει να έχω στεναχωρηθεί πολύ με κάποιους φίλους μου στο παρελθόν.

Στους ελληνικούς αγώνες σε σχέση με το εξωτερικό τι διαφορές βλέπεις που υπερτερούν και που μειονεκτούν, με ειλικρίνεια γιατί έχουμε την τάση να μειώνουμε κάθε ελληνική προσπάθεια ή δράση;

Χωρίς να θέλω να  μειώσω τους ελληνικούς αγώνες, αλλά η αλήθεια χωρίς δεύτερη σκέψη τα ξένα πρωτάθληματα υπερτερούν σε όλους τους τομείς. Καλύτερες πίστες, περισσότεροι οδηγοί, διαφάνεια σε όλο το φάσμα της διαδικασίας και ανταγωνιστικοί οδηγοί.
 kafantaris-giorgos-kart-race-pick-iame-rotax-KART-saganasΤι πέτυχε ο Γιώργος Καφαντάρης το 2022 και ποια στιγμή του έμεινε χαραγμένη;

Το 2022 ήταν μια πολύ ωραία χρονιά για μένα! Δεν έχω ξανά νιώσει ποτέ τόσες έντονες στιγμές και τόσους αγώνες, σε ένα άκρως ανταγωνιστικό επίπεδο. Ήταν ωραία στο εξωτερικό, ήταν όλα τόσο διαφορετικά! Νομίζω πως αυτή  η χρονιά μου έδωσε αυτοπεποίθηση, για μεγαλύτερα βήματα στον χώρο, έχω αρχίσει να ονειρεύομαι, θέλω να το ξαναζήσω και να προσπαθήσω να διορθώσω τα λάθη μου και να είμαι ακόμη καλύτερος στους αγώνες του 2023. Νιώθω πιο έμπειρος, πιο σίγουρός!
Ξεκίνησα διστακτικά στο πρωτάθλημα κεντρικής Ευρώπης όπου κατέληξε απρόσμενα καλά. Τερμάτισα δεύτερος περνώντας το εισιτήριο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα!!! Ήμουν πολύ χαρούμενος γιαυτή την επιτυχία. Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα είχα τους καλύτερους χρόνους, ακόμη δεν το χω πιστέψει ότι ήμουν έκει και ήμουν ο πιο γρήγορος. Στην διάρκεια του αγώνα όμως δυστυχώς μια ατυχία στο τέλος με έθεσε εκτός αγώνα κάτι που δεν με στεναχώρησε, ήμουν τόσο χαρούμενος που ήμουν στο παγκόσμιο και είχα δείξει πως μπορώ να σταθώ στα ισα απέναντι σε οδηγούς πιο έμπειρους αλλά και πολύ ανταγωνιστικούς . Στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στην le Mans της Γαλλίας ξεκίνησα δεύτερος με τους καλύτερους χρόνους αλλά μια ποινή δυστυχώς με έριξε θέσεις. Το 2022 ξεχωρίζω το Παγκόσμιο της ROTAX στην Πορτογαλία γιατί μου έδωσε την δυνατότητα να οδηγήσω σε στεγνό και βρόχινο δρόμο, είδα τα όρια μου, ξεπέρασα τις φοβίες μου και απέκτησα πολύ δυνατές εμπειρίες για το μέλλον. Στην διάρκεια του αγώνα, υπήρχαν απίστευτες εναλλαγές στις θέσεις, πάρα πολύ αγωνία, ένταση και κατάφερα να είμαι ταχύτατος και να πάρω μια πολύ καλή θέση. Ήταν αξέχαστο!

Pole-Position-για-τον-Γιώργο-Καφαντάρη-στον-4ο-γύρο-του-CEE-Rotax-Max-Challenge-στην-κατηγορία-Junior

Pole-Position-για-τον-Γιώργο-Καφαντάρη-στον-4ο-γύρο-του-CEE-Rotax-Max-Challenge-στην-κατηγορία-Junior

Νικητής-ο-Γιώργος-Καφαντάρης-στον-3ο-γύρο-του-Rotax-Max-Challenge-Κεντρικής-Ευρώπης-CEE-Pole-Position-και-νίκη-σε-όλα-τα-σκέλη-για-τον-οδηγό-μας

Νικητής-ο-Γιώργος-Καφαντάρης-στον-3ο-γύρο-του-Rotax-Max-Challenge-Κεντρικής-Ευρώπης-CEE-Pole-Position-και-νίκη-σε-όλα-τα-σκέλη-για-τον-οδηγό-μας

Pole-Position-για-τον-Γιώργο-Καφαντάρη-στον-3ο-Γύρο-του-Rotax-Max-Challenge-CEE-Κεντρικής-Ευρώπης

Pole-Position-για-τον-Γιώργο-Καφαντάρη-στον-3ο-Γύρο-του-Rotax-Max-Challenge-CEE-Κεντρικής-Ευρώπης

Ποιοι είναι οι στόχοι του Γιώργου Καφαντάρη για το 2023;

Oι στόχοι μου το 2023 είναι να ανεβάσω ακόμα παραπάνω το επίπεδο μου και να τρέξω σε ελληνικούς και ξένους αγώνες. Όλα εξαρτώνται από τα οικονομικά όμως. Πλέον η οικονομική ενίσχυση είναι το πιο μεγάλο εμπόδιο που πρέπει να ξεπεράσουμε εγώ, η ομάδα και η οικογένεια μου. Έχουμε βάλει για το 2023 πιο υψηλούς στόχους και πιο δύσκολους εύχομαι να σταθούν και να βρεθούν δίπλα μας αρωγοί κάποιοι άνθρωποι που θα στηρίξουν, θα πιστέψουν σε εμάς.

Μιας και μίλησες για στήριξη. Ποιοι βρίσκονται πίσω από τον Γιώργο Καφαντάρη;

Πίσω από εμένα βρίσκεται σίγουρα η ομάδα SAGANAS Team, ο Χρήστος και ο Στέλιος! Και φυσικά οι γονείς μου που χωρίς αυτούς τίποτα ίσως να μην είχα καταφέρει. Με στηρίζουν τόσο οικονομικά όσο και ψυχολογικά για να εξελίσσομαι διαρκώς. Το θετικό είναι πως μετά την πορεία μου το 2022, έχουν βρεθεί κάποιοι χορηγοί και άνθρωποι που πιστεύουν σε εμένα και θέλουν να με στηρίξουν στην νέα σεζόν, ώστε να καταφέρω να έχω μεγαλύτερη εξέλιξη.

kafantaris-giorgos-kart-race-pick-iame-rotax-KART

Γιώργος Καφαντάρης

Γιώργο καταρχήν θέλω να στείλω ένα ξεκάθαρο μήνυμα σε όσους διαβάζουν την συνέντευξη μας, όποιος μπορεί να βοηθήσει! Είναι σημαντικό, όπως μπορεί κάποιος να στηρίξει! Οι ανάγκες είναι πολλές και μεγάλες στην νέα χρονιά, στην πορεία του Γιώργου Καφαντάρη για το 2023. Δεύτερον θα σου ανακοινώσω πως τον πρώτο υποστηρικτή τον βρήκες. Με έπεισες! Αισθάνομαι όλη αυτή την αγωνιά προσπάθεια, το ζω και εγώ καθημερινά μέσα από τις δικές μου δράσεις, καταλαβαίνω! Γιώργο θα προσπαθήσω να είμαι δίπλα σου σε αυτή την προσπάθεια, θα είναι μεγάλη μου χαρά να συμβάλω στην επιτυχία των νέων στόχων σου. Τέλος Θα ήθελα να κλείσουμε αυτή την πολύ όμορφη συζήτηση με κάτι πολύ σημαντικό…

Ποιοι είναι το μήνυμα σου για την οδική ασφάλεια; Εμείς οι μεγάλοι πιστεύεις ξέρουμε να οδηγούμε σωστά;

Δυστυχώς η οδική ασφάλεια είναι ένα θέμα που απασχολεί την παγκόσμια κοινότητα. Είναι γεγονός ότι πολλοί ενήλικοι δεν σέβονται την ζωή τους και των γύρω τους , έχουν την τάση να θέλουν να κάνουν επίδειξη. Γι’ αυτό και συμβουλεύω τους πάντες να φορούν ζώνη, να μην τρέχουν και όταν ψάχνουν εκτόνωση ή μια γρήγορη οδήγηση να είναι αποκλειστικά σε οργανωμένες πίστες.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Η πικρία της ΑΛΑΚ το 2023 – Χωρίς αγώνες και σε αναμονή…
WRC και η ιστορία έγραψε στην Ελλάδα, Μοσχούς, Siroco, Jigger, Βωβός, Κύρκος…
To νέο Δ.Σ. του ΣΟΑΑ καλεί SOS
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Πρώτοι οι Παναγιώτης Τανιμανίδης και Τάκης Σολδάτος στο Estoril
Ιορδάνης Σερδερίδης οδηγώ για να μοιράζομαι το πάθος μου!

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: F1 : Η σαμπάνια επιστρέφει στις πασαρέλες

F1 : Η σαμπάνια επιστρέφει στις πασαρέλες

Απούσα από το 2021, η σαμπάνια θα είναι και πάλι το ποτό που θα προσφέρεται στους οδηγούς και ο εκπρόσωπος της νικήτριας ομάδας στο βάθρο από το 2025.

Engine Power
Engine Power: Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Λίγες μέρες πριν από τις πρώτες παρουσιάσεις και τις προ-σεζόν δοκιμές, η AUTOhebdo επισημαίνει ορισμένα στοιχεία σχετικά με το grid για αυτή τη νέα σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 – 1ος Αγώνας | Συμμετοχές

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 – 1ος Αγώνας | Συμμετοχές

Με 41 συμμετοχές θα διεξαχθεί στις 8 και 9 Φεβρουαρίου ο εναρκτήριος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift στο Ηράκλειο Κρήτης.

Engine Power
Engine Power: Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Για τη δεύτερη σεζόν του στο Hypercar με το A424, η Alpine θα παρουσιαστεί με πολύ μεγαλύτερη βεβαιότητα για αυτήν την καμπάνια του 2025, αλλά με προσεκτικούς και ρεαλιστικούς στόχους στο WEC.

Engine Power
Engine Power: Ο Johann Zarco θέτει φιλόδοξο στόχο για το GP της Ταϊλάνδης

Ο Johann Zarco θέτει φιλόδοξο στόχο για το GP της Ταϊλάνδης

Ο Johann Zarco είναι ευχαριστημένος με την πρόοδο που σημείωσε η Honda τον χειμώνα και έχει θέσει έναν φιλόδοξο στόχο για τον πρώτο γύρο της σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Μετά από ένα δύσκολο Ράλι Μόντε Κάρλο, η Hyundai θα φέρει μια εξελιγμένη έκδοση του i20 N Rally1 στη Σουηδία με την ελπίδα να κερδίσει σε επιδόσεις και να ξεπεράσει την Toyota.

Engine Power
Engine Power: Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Σύμφωνα με το βρετανικό μέσο ενημέρωσης The Times, το Netflix θα μπορούσε να υποβάλει προσφορά για την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Formula 1 στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2026.

Engine Power
Engine Power: 1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

Η 1η Ανάβαση Αγρινίου είναι γεγονός! Η ΦΙΛ.Μ.Α. Αγρινίου είναι στην ευχάριστη θέση να προσκαλέσει όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αγωνιζόμενους, στελέχη και φιλάθλους να πάρουν μέρος, στην πρώτη ανάβαση του έτους 2025, σε μία μεγάλη γιορτή για το motorsport

Engine Power
Engine Power: MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP 2025: Ο Χόρχε Μάρτιν αναγκάστηκε να αποσυρθεί στo Sepang μετά από το ατύχημα που τον άφησε με πολλαπλά κατάγματα. (VIDEO)

Engine Power
Engine Power: Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Μόλις έφτασε στο Grove, ο Carlos Sainz έδωσε λεπτομέρειες για την απόφασή του να ενταχθεί στη Williams μετά από μια μακρά περίοδο προβληματισμού.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Ο πρώτος Κινέζος στην ιστορία της F1 δεν θα απέχει πολύ από τα paddocks μετά την αποχώρησή του από τη Sauber στο τέλος της περασμένης σεζόν. Επέστρεψε στη Ferrari, όπου ήταν μέλος της ακαδημίας, για να αναλάβει το ρόλο του εφεδρικού οδηγού.

Engine Power
Engine Power: Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Μάθετε το πρόγραμμα για τις δοκιμές προετοιμασίας MotoGP 2025, που προηγείται του εναρκτήριου γύρου του πρωταθλήματος στην Ταϊλάνδη (28 Φεβρουαρίου - 02 Μαρτίου).

Engine Power
Engine Power: Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Καθώς πλησιάζει η έναρξη της σεζόν MotoGP, η Honda εκμεταλλεύεται τα προνόμια που της παραχωρήθηκαν για να προσπαθήσει να διαγράψει μέρος της καθυστέρησης στον ανταγωνισμό, κυρίως χάρη στην άφιξη του Aleix Espargaro.

Engine Power
Engine Power: Για να προετοιμαστεί για την εποχή της Audi, η Sauber ανοίγει μια νέα βάση στην Αγγλία

Για να προετοιμαστεί για την εποχή της Audi, η Sauber ανοίγει μια νέα βάση στην Αγγλία

Εν όψει της άφιξης της Audi το 2026, η ελβετική ομάδα θα ανοίξει μια νέα βάση στην Αγγλία, ένα μηχανολογικό κέντρο με σκοπό να προσελκύσει τους καλύτερους μηχανικούς στην καρδιά της «Motorsport Valley».

Engine Power
Engine Power: Το Yamaha V4 θα δοκιμάζεται σε Grand Prix από το 2025;

Το Yamaha V4 θα δοκιμάζεται σε Grand Prix από το 2025;

Η Yamaha δεν αποκλείει την παρουσίαση του νέου V4 κινητήρα της κατά τη διάρκεια της σεζόν, ως μέρος των έξι Wildcards που διαθέτει.

Engine Power