ENGINE POWER

INDY 500: Ο Newgarden κεδίζει την πρώτη του νίκη στο INDIANAPOLIS 500 με ένα άγριο τερματισμό

IDY500: O Newgarden, κέρδισε τη θέση του στην αγωνιστική αθανασία στο 12ο ξεκίνημα της καριέρας του «500», επεκτείνοντας το ρεκόρ αγώνων της Team Penske σε 19 νίκες στον αγώνα.
INDY 500: Ο Newgarden κεδίζει την πρώτη του νίκη στο INDIANAPOLIS 500 με ένα άγριο τερματισμό

INDY 500: Η αγωνιώδης αναμονή και οι ενοχλητικές ερωτήσεις τελικά τελείωσαν για τον Josef Newgarden στο πρώτο σκαλί του βάθρου.

Ο δύο φορές πρωταθλητής της σειράς NTT INDYCAR, Newgarden, πέρασε από τον νικητή της Indianapolis 500 από τον νικητή του Gainbridge, Marcus Ericsson, στον τελευταίο γύρο για να πετύχει την πρώτη του νίκη στην καριέρα του στο “The Greatest Spectacle in Racing” την Κυριακή σε έναν κατάμεστο αυτοκινητόδρομο Indianapolis Motor Speedway. Ο Newgarden, από το Νάσβιλ του Τενεσί, κέρδισε τη θέση του στο Borg-Warner Trophy και στην αγωνιστική αθανασία στο 12ο ξεκίνημα της καριέρας του «500», επεκτείνοντας το ρεκόρ αγώνων της Team Penske σε 19 νίκες στον αγώνα.

Ο Newgarden, ο οποίος ξεκίνησε 17ος, πέρασε την Ericsson στο πίσω μέρος αμέσως με μια εξωτερική κίνηση λίγο πριν από τη στροφή 3 και κατέβηκε αμέσως μπροστά στη νίκη με το Νο. 2 Shell Powering Progress Team Penske Chevrolet. Η Ericsson, οδηγώντας το Νο. 8 Huski Ice Spritz Honda με τον Chip Ganassi Racing, έπεσε μόλις 0,0974 δευτερολέπτων για να γίνει ο πρώτος επαναληπτικός νικητής μετά τον Helio Castroneves το 2002. Ήταν ο τέταρτος πιο κοντινός τερματισμός στην ιστορία του Indianapolis 500. «Όλοι απλώς με ρωτούσαν γιατί δεν κέρδισα αυτόν τον αγώνα», είπε ο Newgarden. «Σε κοιτούσαν σαν να είσαι αποτυχημένος αν δεν το κερδίσεις. Ήθελα τόσο πολύ να το κερδίσω. Ήξερα ότι μπορούσαμε. Ήξερα ότι ήμασταν ικανοί. Είναι μια τεράστια ομαδική προσπάθεια, όπως όλοι γνωρίζουν. Είμαι τόσο χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ.” Μετά τον γύρο του cooldown, ο Newgarden πήγε στις κατάμεστη μπροστινή κερκίδα για να γιορτάσει με τους φιλάθλους. Εξαφανίστηκε μέσα σε ένα χαρούμενο πλήθος ανθρωπότητας πριν ξαναεμφανιστεί για να αποκομίσει συγχαρητήρια από την οικογένειά του και το πλήρωμα της Team Penske στη γραμμή εκκίνησης-τερματισμού του Yard of Bricks.

Τα αποτελέσματα και τα  highlights του αγώνα INDY 500:

Ο Santino Ferrucci τερμάτισε τρίτος στο No. 14 Homes For Our Troops Chevrolet. Ήταν ο καλύτερος τερματισμός “500” για την AJ Foyt Racing αφού ο Eliseo Salazar τερμάτισε επίσης τρίτος το 2000. Ο αθλητής της Πολωνίας, Alex Palou, κέρδισε από τον Rinus VeeKay στον τοίχο του pit νωρίς στον αγώνα και έπεσε βαθιά στον αγωνιστικό χώρο των 33 αυτοκινήτων για να τερματίσει τέταρτος στο Νο. 10 της American Legion Honda με τον Chip Ganassi Racing. Ο Παλού διατήρησε το προβάδισμα στο πρωτάθλημα NTT INDYCAR SERIES, έχοντας προβάδισμα 219-199 έναντι της Ericsson. Ο νικητής του «500» του 2016 Alexander Rossi ολοκλήρωσε την πρώτη πεντάδα στο Νο. 7 Arrow McLaren Chevrolet. Ο συμπαίκτης του και νικητής του “500” το 2013 Τόνι Κάνααν τερμάτισε 16ος στην 22η και τελευταία εκκίνηση του Indy 500 στο Νο. 66 Arrow McLaren Chevrolet, επίσης το τελευταίο ξεκίνημα της ΣΕΙΡΑ INDYCAR για τον δημοφιλή Βραζιλιάνο.

Ο Μπέντζαμιν Πέντερσεν ήταν ο καλύτερος τερματιστής μεταξύ των τεσσάρων «500» πρωτάρηδων στον αγωνιστικό χώρο, 21ος στο Νο. 55 AJ Foyt Racing/Sexton Properties Chevrolet μετά τον αποκλεισμό από τον αγώνα σε ένα καθυστερημένο ατύχημα με πολλά αυτοκίνητα. Αυτό το περιστατικό πυροδότησε την τελευταία από τις τρεις κόκκινες σημαίες που σχετίζονται με το ρεκόρ αγώνων, όλοι στους τελευταίους 15 γύρους του αγώνα. Ο σπινθηροβόλος τερματισμός ήρθε σε μια αναμέτρηση ενός γύρου για τη νίκη μετά την τρίτη κόκκινη σημαία. Pedersen, το No. 33 Bitnile.com Chevrolet του Ed Carpenter και το No. 24 DRR Cusick CareKeepers Chevrolet του Graham Rahal συλλέχθηκαν σε μια σύγκρουση αλυσιδωτής αντίδρασης σε επανεκκίνηση του Lap 196 μετά τη δεύτερη κόκκινη σημαία.

Μετά τον καθαρισμό για εκείνο το περιστατικό, τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που έτρεχαν επέστρεψαν στην πίστα από το pit lane στον Γύρο 199 πίσω από το σκληρό κάμπριο Chevrolet Corvette Z06 Pace Car, το οποίο ξεκόλλησε από την πίστα στο τέλος αυτού του γύρου για να δημιουργήσει το ταμπλό του τελευταίου γύρου για δόξα. Η Ericsson έκανε ένα μεγάλο άλμα στην επανεκκίνηση με τις πράσινες και άσπρες σημαίες στον αέρα πάνω από το stand της σημαίας και προηγήθηκε στις στροφές 1 και 2 στο οβάλ των 2,5 μιλίων. Αλλά ο Νιούγκαρντεν κέρδισε έδαφος στη στροφή 2 και έτρεξε αμέσως προς τα έξω στο πίσω μέρος με το πλήθος των 300.000 ατόμων να βρίσκεται στα πόδια του σε έκρηξη. Ο Newgarden πέρασε με δύναμη από την Ericsson και κατάφερε να ξεπεράσει τον αντίπαλό του λίγο πριν μπει στη στροφή 3. Φάνηκε ότι η Ericsson ήθελε να ανταποδώσει τη χάρη στην μπροστινή ευθεία, αλλά ο Newgarden χρησιμοποίησε τον ίδιο ελιγμό οδήγησης για να συγκρατήσει την Ericsson που χρησιμοποίησε ο Σουηδός πέρυσι για να αντισταθεί Ο Pato O’Ward και κέρδισε την πρώτη του νίκη “500”. Σήμερα ήταν μόνο η τρίτη φορά στην ιστορία του Indy 500 που ένας οδηγός χρησιμοποίησε ένα πέρασμα τελευταίου γύρου για να κερδίσει. «Απλώς προσπαθούσα να μείνω κλειδωμένος», είπε ο Νιούγκαρντεν. «Ήμουν συναισθηματικός τους τελευταίους 10 γύρους γιατί ήξερα ότι ήμασταν σε θέση να παλέψουμε για αυτή τη νίκη στο τέλος. Ήξερα ότι δεν θα ήταν εύκολο. Ήξερα ότι θα ερχόταν σε κάποια πέναλτι στον τελευταίο γύρο όπως συμβαίνει πάντα αυτές τις μέρες, κάτι που είναι συναρπαστικό αλλά αγχωτικό για εμάς».

ndy500-Newgarden-nikitis-indianapolis500

Ο Newgarden προηγήθηκε μόνο πέντε γύρους, κατακτώντας την πρώτη θέση για πρώτη φορά για έναν γύρο κατά τη διάρκεια των κύκλων pit stop στον Γύρο 157. Ανέβηκε στο προβάδισμα για δεύτερη φορά, με όλα τα pit stops, στον Γύρο 193 όταν ένα τρακάρισμα μεταξύ του No 5 Arrow McLaren Chevrolet του O’Ward, το No. 60 AutoNation/SiriusXM Honda του νικητή “500” του 2019 Simon Pagenaud και το No. 78 Juncos Hollinger Racing Chevrolet του rookie Augustin Canapino πυροδότησε τη δεύτερη κόκκινη σημαία. Η Ericsson άρπαξε το προβάδισμα από το Newgarden σε μια συναρπαστική επανεκκίνηση τριών πλαισίων με τη συμμετοχή και του Ferrucci στον Γύρο 196 που περικόπηκε γρήγορα από το περιστατικό με τους Carpenter, Pedersen και Rahal, δημιουργώντας την τελική αναμέτρηση. Ο Σουηδός οδηγός Ericsson εξέφρασε την απογοήτευσή του με την καθυστερημένη κόκκινη σημαία και την αναμέτρηση ενός γύρου, ελπίζοντας αντ ‘αυτού ο αγώνας να τελειώσει με προσοχή με τον ίδιο μπροστά.

«Νομίζω ότι κάναμε τα πάντα σωστά σήμερα», είπε η Ericsson. «Είμαι περήφανος για το Νο. 8 πλήρωμα και για όλους στην Chip Ganassi Racing. Νομίζω ότι έκανα τα πάντα ακριβώς πίσω από το τιμόνι. Έκανα μια φοβερή τελευταία επανεκκίνηση. Νομίζω ότι έπιασα τον Josef εντελώς απροστάτευτος και πήρα τη διαφορά και κράτησα το προβάδισμα στη στροφή 1. «Απλώς δεν μπορούσα να το κρατήσω στην πλάτη. Ήμουν επίπεδη. Απλώς δεν μπορούσα να το κρατήσω.” Ο Ο’ Γουάρντ οδήγησε σε 39 γύρους, έναν από τους 14 διαφορετικούς οδηγούς που οδηγούν σήμερα. Έγιναν 52 αλλαγές δυνάμεων, το τρίτο υψηλότερο σύνολο στην ιστορία του Indianapolis 500. Ο Newgarden θα μοιράσει 20.000 δολάρια με την Team Penske και τις φιλανθρωπικές οργανώσεις του, SeriousFun Children’s Network και Wags and Walks Nashville, για τη νίκη του ως μέρος του PeopleReady Force For Good Challenge. Ο επόμενος αγώνας NTT INDYCAR SERIES είναι το Chevrolet Grand Prix του Ντιτρόιτ που παρουσιάζεται από τη Lear την Κυριακή 4 Ιουνίου σε μια νέα πίστα στους δρόμους του Ντιτρόιτ. Η ζωντανή κάλυψη ξεκινά στις 3 μ.μ. ET στο NBC, το Peacock και το ραδιοφωνικό δίκτυο INDYCAR.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «INDY 500: Ο Newgarden κεδίζει την πρώτη του νίκη στο INDIANAPOLIS 500 με ένα άγριο τερματισμό», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!