ENGINE POWER

MOTOGP: Το ινδικό Grand Prix φαίνεται επικίνδυνα καταδικασμένο πριν ξεκινήσει

MotoGP : Χάος στο ινδικό Grand Prix με προβλήματα φορολογικά τροποποιήσεις της τελευταίας στιγμής  και μια συνεχής απρόβλεπτη κατάσταση , μέτρα ασφαλείας για τον αγώνα ελλιπή και όλα βρίσκονται μένα ερωτηματικό στο τέλος.
MOTOGP: Το ινδικό Grand Prix φαίνεται επικίνδυνα καταδικασμένο πριν ξεκινήσει

Το χάος των θεωρήσεων, οι τροποποιήσεις πίστας με τα ελλιπή μέτρα ασφαλείας και τα φορολογικά ζητήματα αμαυρώνουν την πρώτη επίσκεψη του  MotoGP στην Ινδία και το ινδικό Grand Prix

Ο πρώτος αγώνας MotoGP της Ινδίας  το ινδικό Grand Prix πρόκειται να διεξαχθεί αυτό το Σαββατοκύριακο στο Buddh International Circuit έξω από το Νέο Δελχί. Και αν το όνομα του τόπου διεξαγωγής ακούγεται γνωστό, πιθανότατα οφείλεται στο τσίρκο της F1 που αγωνιζόταν στο παρελθόν στο χώρο διεξαγωγής το 2013. Έκτοτε, διεθνείς αγώνες κορυφαίου επιπέδου δεν έχουν ταξιδέψει στον χώρο διεξαγωγής και τα προβλήματα που βλέπουμε στη συσσώρευση στο πρώτο MotoGP μπορεί να δείξει γιατί.

Αναφέρεται ότι οι ομάδες δεν μπορούν να φύγουν για το χώρο λόγω της μακράς διαδικασίας έκδοσης βίζας για την είσοδο στην Ινδία που καθυστερεί πολύ να ολοκληρωθεί. Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι η Dorna συνεργάζεται με τις ινδικές αρχές για να απλοποιήσει και να απλοποιήσει τη διαδικασία για να εξασφαλίσει ότι οι αναβάτες και οι ομάδες μπορούν να εισέλθουν.

Διαβάζουμε επίσης αναφορές για φορολογικά ζητήματα για αναβάτες που προσπαθούν να εισέλθουν στη χώρα, με το GPOne να αναφέρει ότι ορισμένοι αναβάτες πρέπει να πληρώσουν τον δικό τους φόρο από τους μισθούς τους πριν τους επιτραπεί η είσοδος στη χώρα

grand-prix-india-indiko-gp-motogp-katareysi-apotychia-2023-katastrofi-

Στην κορυφή της λίστας των λόγων για τους οποίους ο αγώνας το ινδικό Grand Prix μπορεί να μην πραγματοποιηθεί είναι η πίστα και η τετράτροχη μεροληπτική διάταξη σύμφωνα με πληροφορίες εξακολουθεί να μην είναι κατάλληλη ή ασφαλής για χρήση ως χώρος MotoGP. Όταν ανακοινώθηκε ο γύρος, έπρεπε σαφώς να γίνει πολλή δουλειά για να γίνει ο χώρος ασφαλής για αγώνες μοτοσικλετών υψηλού επιπέδου. Η εργασία επικεντρώθηκε στην αλλαγή του χώρου από μια τετράτροχη πίστα σε μια δίτροχη, μετακινώντας τοίχους και μετακινώντας την πίστα μακριά από τις απορροές άσφαλτο σε χαλίκι. Η άσφαλτος ευνοείται στον κόσμο των τεσσάρων τροχών, καθώς επιτρέπει τη συνέχιση των αγώνων σε περίπτωση που ένα αυτοκίνητο φύγει από την πίστα. Ωστόσο, το χαλίκι βελτιώνει την ασφάλεια για τα ποδήλατα, καθώς τα επιβραδύνει περισσότερο και ενδεχομένως να τα εμποδίζει να καταλήξουν στον τοίχο.

Θα παρακολουθούμε στενά την πρόοδο του ινδικού γύρου και θα ενημερώσουμε αυτήν τη σελίδα καθώς έρχονται περισσότερες πληροφορίες.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «MOTOGP: Το ινδικό Grand Prix φαίνεται επικίνδυνα καταδικασμένο πριν ξεκινήσει», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!