ENGINE POWER

Ο αμερικανικός γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας General Motors και επίσημα στην F1

F1 General Motors: Η General Motors εγγράφεται επίσημα από τη FIA ως κατασκευαστής μονάδων ισχύος στη Formula 1 από τη σεζόν 2028

f1-general-motors-cadillac-motors-andretti-formula-one-formula1-2028
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

F1 General Motors: Η General Motors ανακοίνωσε σήμερα ότι έχει εγγραφεί επίσημα στη FIA ως κατασκευαστής μονάδων ισχύος της Formula 1 από τη σεζόν 2028.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που η νέα μας είσοδος Andretti Cadillac F1 θα τροφοδοτείται από μια μονάδα ισχύος GM», δήλωσε ο πρόεδρος της GM, Mark Reuss. “Με τη βαθιά μας τεχνογνωσία στη μηχανική και στους αγώνες, είμαστε σίγουροι ότι θα αναπτύξουμε μια επιτυχημένη μονάδα ισχύος για τη σειρά και θα τοποθετήσουμε την Andretti Cadillac ως μια πραγματική ομάδα εργασίας. Θα τρέξουμε με τους καλύτερους, στα υψηλότερα επίπεδα, με πάθος και ακεραιότητα που θα βοηθήσει στην ανύψωση του αθλήματος για τους λάτρεις των αγώνων σε όλο τον κόσμο».

Τον περασμένο μήνα, η FIA ενέκρινε την αίτηση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος του Andretti για τον Andretti Cadillac για να αγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, αν και αυτό δεν έχει ακόμη σφραγιστεί από την ίδια τη F1.

Ενώ η αποδοχή του Andretti δεν έχει ακόμη συμφωνηθεί και αντιμετωπίζει σκληρή αντίθεση από τη F1 και την πλειονότητα των ομάδων, μια προσπάθεια να προσελκύσει την GM στο άθλημα χωρίς την αμερικανική ομάδα αποκλειστικά ως προμηθευτή κινητήρα απορρίφθηκε, με τον κατασκευαστή να λέει ουσιαστικά ότι μπήκε με τον Αντρέτι ή καθόλου.

«Είμαστε περήφανοι που η συνεργασία της Andretti Cadillac θα το κάνει αυτό δυνατό», δήλωσε ο Michael Andretti μετά την ανακοίνωση. «Η δέσμευσή μας για την αριστεία δεν θα ληφθεί σοβαρά υπόψη, καθώς συνεχίζουμε να σχεδιάζουμε να εισέλθουμε στη F1 το συντομότερο δυνατό και, το 2028, ο Andretti Cadillac θα αγωνιστεί ως μια αληθινή αμερικανική ομάδα εργασίας.

«Αυτή η ιστορική συνεργασία θα επιταχύνει το άθλημα στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά των ΗΠΑ καθώς και παγκοσμίως», πρόσθεσε.

F1 General Motors:  Η ανάπτυξη και η δοκιμή πρωτότυπης τεχνολογίας από την GM βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη. Η κατασκευή μιας μονάδας ισχύος F1 θα προωθήσει την τεχνογνωσία του Αμερικανού κατασκευαστή σε τομείς όπως η ηλεκτροκίνηση, η υβριδική τεχνολογία, τα βιώσιμα καύσιμα, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης υψηλής απόδοσης, τα προηγμένα συστήματα ελέγχου και τα συστήματα λογισμικού.

Για περισσότερο από έναν αιώνα, οι αγώνες έχουν προσφέρει μια βάση δοκιμής για τη GM και την Cadillac για τη μεταφορά γνώσης και τεχνολογίας μεταξύ αγωνιστικών αυτοκινήτων και οχημάτων παραγωγής. Το χαρτοφυλάκιο επιδόσεων της σειράς V της Cadillac, που γιορτάζει την 20η επέτειό της, ενσωματώνει άψογα τα μαθήματα από την πίστα μέχρι το δρόμο.

Με μακρά ιστορία αγωνιστικής επιτυχίας, η Cadillac ανέπτυξε πιο πρόσφατα τον κινητήρα 5,5L DOHC V-8 που χρησιμοποιήθηκε στις σεζόν 2023 IMSA και WEC. Με αυτό το σύστημα μετάδοσης κίνησης, η Cadillac Racing εξασφάλισε τερματισμό στο βάθρο στο 24 Hours of Le Mans και κέρδισε κορυφαίες διακρίσεις πρωταθλήματος για την εναρκτήρια σεζόν IMSA Grand Touring Prototype.

F1: Ο αμερικανικός γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας General Motors έχει εγγραφεί επίσημα στη FIA για να γίνει κατασκευαστής μονάδων ισχύος στη Formula 1 από τη σεζόν 2028.

F1 General Motors: Η GM, μέσω της επωνυμίας της Cadillac, συνεργάζεται με τον Andretti στο έργο F1 της αμερικανικής ομάδας, με στόχο να ενταχθεί στο grid από το 2025 ή το 2026.

Ως υποψήφιος συμμετέχων, ο Andretti-Cadillac έχει λάβει το πράσινο φως από τη FIA μετά την αυστηρή διαδικασία επιλογής της τελευταίας.

F1 : Ωστόσο, ο Andretti πρέπει τώρα να πείσει την ίδια τη Formula 1 ότι η παρουσία της στην ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα προσθέσει αξία στο σημερινό πεδίο των διεκδικητών του, η πλειονότητα των οποίων είναι αντίθετη με την επέκταση του grid σε έντεκα ομάδες, καθώς αυτό θα μείωνε αναπόφευκτα το χρηματικό έπαθλο του αθλήματος και ως εκ τούτου το Έσοδα 10 κατεστημένων ομάδων.

Διαβάστε επίσης: Η GM ενδιαφέρεται μόνο για είσοδο στην F1 με τον Andretti
Αλλά τα νέα για τη φιλοδοξία της GM να γίνει γνήσιος προμηθευτής κινητήρων στην F1 από το 2028 – όταν θα ενταχθεί στις Audi, Ferrari, Honda, Mercedes, Renault και Red Bull-Ford – είναι μια σημαντική ώθηση στο έργο F1 του Andretti και μια θετική εξέλιξη που θα μπορούσε κάνει πολύ δρόμο για να κατευνάσει τους αμφισβητίες της αμερικανικής στολής.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που η νέα μας είσοδος Andretti Cadillac F1 θα τροφοδοτείται από μια μονάδα ισχύος GM», δήλωσε με σιγουριά ο πρόεδρος της GM, Mark Reusse.

«Με τη βαθιά μας τεχνογνωσία στη μηχανική και τους αγώνες, είμαστε σίγουροι ότι θα αναπτύξουμε μια επιτυχημένη μονάδα ισχύος για τη σειρά και θα τοποθετήσουμε την Andretti Cadillac ως μια πραγματική ομάδα εργασίας.

«Θα τρέξουμε με τους καλύτερους, στα υψηλότερα επίπεδα, με πάθος και ακεραιότητα που θα βοηθήσουν στην ανύψωση του αθλήματος για τους λάτρεις των αγώνων σε όλο τον κόσμο».

Ο ορίζοντας του 2028 της GM υποδηλώνει ότι ο Andretti – εάν εισέλθει στην F1 το 2025 όπως σχεδιάζει – θα απαιτήσει προσωρινή προμήθεια κινητήρα από έναν από τους σημερινούς κατασκευαστές PU της F1.

F1 :Πέρυσι, ο Andretti υπέγραψε συμφωνία υπό όρους με τη Renault αλλά αυτή έχει πλέον λήξει. Είναι, ωστόσο, πιθανό ότι ο Γάλλος κατασκευαστής θα είναι ο συνεργάτης της αμερικανικής εταιρείας κατά την ενδιάμεση περίοδο.

Ο Reuss έχει καταστήσει σαφές ότι η GM δεν ενδιαφέρεται να συνεργαστεί με άλλη εταιρεία εκτός από τον Andretti για την προσπάθειά της στη F1.

«Η GM έχει δεσμευτεί να συνεργαστεί με τον Andretti για να αγωνιστεί στην F1», είπε το αφεντικό της GM. «Η συνεργασία μεταξύ Andretti-Cadillac συγκεντρώνει δύο μοναδικές οντότητες φτιαγμένες για αγώνες, και οι δύο με μακρά γενεαλογία επιτυχίας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό παγκοσμίως».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

Exit mobile version