ENGINE POWER

F1: Ο Charles Leclerc pole position, ο Max Vestappen Penalty & Goal

O Charles Leclerc παραδέχτηκε ότι δούλεψε πολύ μικτές συνθήκες και απέδειξε την πρόοδό του παίρνοντας pole position στο Spa-Francorchamps
F1: Ο Charles Leclerc pole position, ο Max Vestappen Penalty & Goal

F1: Leclerc, μια pole position στο  Grand Prix Βελγίου που επικυρώνει την πρόοδο του σε μικτές συνθήκες και της Ferrari.

Αν και αντιμετώπιζε μεγάλες δυσκολίες σε μικτές συνθήκες από την αρχή της σεζόν, ο Charles Leclerc παραδέχτηκε ότι δούλεψε πολύ σε αυτό το πλαίσιο και απέδειξε την πρόοδό του παίρνοντας pole position στο Spa-Francorchamps στο Grand Prix Βελγίου.

Συχνά τείνουμε να μιλάμε για το ταλέντο ορισμένων αναβατών στο στεγνό και τις εξαιρετικές ικανότητες άλλων στη βροχή, όπως ο Ayrton Senna, ο Fernando Alonso ή ο Max Verstappen . Ωστόσο, κανείς δεν θέτει ποτέ πραγματικά το ερώτημα των ποιοτήτων που απαιτούνται για να κάνει τη διαφορά σε μικτές συνθήκες, τη στιγμή που δεν είναι πάντα γνωστό ποιο από τα σετ μαλακών ή ενδιάμεσων προϊόντων είναι το πιο αποτελεσματικό.

Ωστόσο, αυτού του είδους η κατάσταση εμφανίζεται όλο και πιο συχνά τους τελευταίους μήνες, και είναι υποτιμητικό να πούμε ότι στον Charles Leclerc δεν αρέσουν απολύτως αυτές οι συνθήκες. Απλά πρέπει να κοιτάξετε στον καθρέφτη ενώ αναλύετε την απόδοσή του σε έναν γύρο σε πίστες στεγνώματος για να το καταλάβετε. Στη Βαρκελώνη, σε μια πίστα που είχε δαμάσει ένα χρόνο νωρίτερα κάτω από τον ήλιο, ο Μονεγάσκος τερμάτισε μόλις 19ος πριν από λίγους μήνες, αποκλεισμένος στο Q1 με εκταμίευση 6/10 σε σύγκριση με τον συμπαίκτη του Carlos Sainz, σε πίστα στεγνώματος . με φρέσκες συνθήκες.

grand-prix-velgiou-f1-formula-one-2023-charles-leclerc-velgio

Παρά το πέναλτι, ο Μαξ Φερστάπεν στοχεύει μόνο στη νίκη

Ο συγγραφέας του καλύτερου χρόνου στα προκριματικά, ο Max Verstappen θα πρέπει να επιστρέψει στο αρχικό πλέγμα την Κυριακή. Αυτό δεν σημαίνει ότι αλλάζουν οι στόχοι του για το Σαββατοκύριακο.

Το ίδιο πράγμα στον επόμενο αγώνα, όταν δεν πήγε στο Q3 για τον ίδιο λόγο στον Καναδά, με την 11η φορά μόλις 8/10 από τον χρόνο του s.

Ανάμικτα συναισθήματα για τον Max Verstappen μετά την πρόκριση. Αν υπέγραφε την απόλυτη αναφορά της συνεδρίας, ο Batavian αναγκαζόταν να «παραχωρήσει» την pole position στον Charles Leclerc , 2ος πάνω από 8 δέκατα από τη βαθμολογία του την Παρασκευή.

Όμως, πριν σκεφτεί τον καλύτερο χρόνο, ο ισχύων διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής έπρεπε να εξασφαλίσει το πέρασμά του στο Q3 και το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι ότι δεν πήγε πολύ μακριά από τον αποκλεισμό στο Q2 μετά τη 10η φορά του στο φύλλο .

«  Ήταν πολύ σφιχτό , παραδέχτηκε, σχεδόν έκπληκτος που είδε τον εαυτό του μέχρι στιγμής στη βαθμολογία. Οι συνθήκες ήταν δύσκολες για εμάς, η πίστα τελικά στέγνωνε γρήγορα και όσον αφορά τον τελευταίο μου γύρο στο Q2 δεν είχα την αυτοπεποίθηση να πιέσω λίγο περισσότερο. Είχα την τύχη να τερματίσω 10ος .

Έπειτα, έχοντας δύο σετ ελαστικών στο Q3 ήξερα ότι μπορούσα να πιέσω λίγο περισσότερο, να πάρω περισσότερα ρίσκα… Αυτό κάναμε σε αυτήν την τελευταία προσπάθεια. Το να είμαι στην pole position, παρόλο που ξέρω ότι θα πρέπει να επιστρέψω στο grid την Κυριακή με την επιβληθείσα ποινή, είναι ό,τι καλύτερο θα μπορούσα να κάνω σήμερα (Παρασκευή).

Ο τομέας δύο ήταν ακόμα λίγο υγρός, οπότε υπήρχε μόνο μια πραγματική ξηρή γραμμή, σε ορισμένες γωνίες έπρεπε να ακολουθήσετε μια εναλλακτική γραμμή στην κανονική. Τότε ήταν θέμα αυτοπεποίθησης και πρακτικά να ρισκάρουμε τα πάντα σε αυτόν τον τελευταίο γύρο για να βελτιώσουμε τον χρόνο. Ξέραμε ότι το αυτοκίνητο ήταν γρήγορο . »

grand-prix-velgiou-f1-formula-one-2023-charles-leclerc-velgio

Τώρα για την ανάβαση. Όπως πέρυσι στις Αρδέννες, ο Max Verstappen έλαβε ποινή «κινητήρα» αφού τοποθέτησε ένα 5ο κιβώτιο ταχυτήτων στο RB19 του . Αυτή τη φορά, η ποινή είναι ελαφρύτερη γιατί θα χάσει μόνο 5 θέσεις στο grid, σε αντίθεση με τις 15 του 2022 (τελικά ξεκινά 14ος ) .

« Πέρυσι είχα μεγαλύτερο πέναλτι και παρόλα αυτά κατάφερα να κερδίσω , θυμάται. Ο στόχος παραμένει ο ίδιος για την Κυριακή, αλλά ας δούμε από πριν πώς θα πάει το Σάββατο, τι καιρό και τι είδους αγώνα θα έχουμε …» Κλείνεται το ραντεβού.

H πεντάδα με τους καλύτερους χρόνους στο Grand-Prix Βελγίου

POS Οδηγός Γύρος(οι) Χρόνος Γύρου

1 Μ. Βερστάπεν κόκκινος ταύρος 22 1:46.168

2 C. Leclerc Ferrari 23 1:46.988

3 S. Pérez κόκκινος ταύρος 22 1:47.045
4 Λ. Χάμιλτον Mercedes 24 1:47.087

5 C. Sainz Ferrari 23 1:47.152

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «F1: Ο Charles Leclerc pole position, ο Max Vestappen Penalty & Goal», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!