ENGINE POWER

Ο Fabio Quartararo απαιτεί από τη Yamaha: «Κάνε αυτό που θέλω αλλιώς θα φύγω»

MotoGP : Ο Fabio Quartararo απαιτεί από τη Yamaha να βελτιώσουν τη μοτοσυκλέτα τους για το 2024 αλλιώς θα σκεφτεί να μετακομίσει σε άλλη ομάδα.
Ο Fabio Quartararo απαιτεί από τη Yamaha: «Κάνε αυτό που θέλω αλλιώς θα φύγω»

Ο πρωταθλητής του MotoGP του 2021 αποκάλυψε πώς επέκρινε την πρόοδο της ομάδας σε μια σημαντική συνάντηση ανατροφοδότησης αφού έμεινε απογοητευμένος στο τεστ Misano.

Το συμβόλαιο του Quartararo με τη Yamaha ισχύει μέχρι το τέλος του 2024 που σημαίνει ότι η ομάδα έχει έναν χρόνο για να κατευνάσει τον πρωταγωνιστή της, διαφορετικά θα φύγει.

«Δεν έχουμε πολύ χρόνο για να κάνουμε επανάσταση», είπε.

«Το μέλλον, αυτή τη στιγμή, δεν είναι στα χέρια μου. Είναι στα χέρια της Yamaha.

«Φυσικά, προτιμώ να μείνω στη Yamaha. Αλλά αν δεν κάνουν αυτό που θέλω  μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα – θα πρέπει να σκεφτώ ότι κινούμαι για το 2025».

Τα δεινά του Fabio Quartararo  και της Yamaha  ξεκίνησαν στα μέσα της υπεράσπισης του τίτλου του πέρυσι, επιτρέποντας στον Francesco Bagnaia να ανακτήσει ένα έλλειμμα 91 πόντων.

fabio-quartararo-yamaha-motgp-moto-gp-gp-indonisias-2023MotoGP Fabio Quartararo: Αλλά η απόδοσή τους φέτος ήταν έντονη, όχι μόνο πίσω από την Ducati αλλά και πίσω από την KTM και την Aprilia.

Ο Κουαρτάραρο τερμάτισε τρίτος, αλλά η Ινδία εξήγησε: «Διανοητικά, ήταν δύσκολο. Εγώ

«Είναι δύσκολο όταν παλεύεις τρία συνεχόμενα χρόνια για το πρωτάθλημα – νίκες, βάθρα, κάθε αγώνα – τότε παλεύεις για ένα βάθρο και φαίνεται ότι τα κατάφερες.

«Μερικές φορές ένας αναβάτης μπορεί να καλύψει, λίγο, τα προβλήματα.

«Αλλά τα προβλήματα είναι μεγαλύτερα και δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Fabio Quartararo

fabio-quartararo-yamaha-motgp-moto-gp-gp-indonisias-2023

«Βασικά, είναι τρία χρόνια που είχαμε μια πραγματικά παρόμοια μοτοσυκλέτα. Δεν είναι μια τεράστια αλλαγή και δεν μπορούμε να κάνουμε βελτιώσεις.

«Για την επόμενη χρονιά και το μέλλον, είναι όλα στα χέρια της Yamaha να φτιάξει μια καλύτερη μοτοσυκλέτα και να δούμε πώς θα πάει».

Το τεστ Misano ήταν η πρώτη ευκαιρία του Κουαρταράρο να δει τα αρχικά σχέδια της Yamaha για την επόμενη σεζόν και έμεινε άφωνος.

«Δεν ήταν θετικό τεστ για εμάς», είπε.

«Ήμουν στο ποδήλατο, μπορώ να πω πώς νιώθω. Είχαμε μια συνάντηση μιας ώρας, πάνω κάτω 20 άτομα στη συνάντηση.

«Είπα αμέσως σε αυτούς τους 20 ανθρώπους ότι δεν ήμουν χαρούμενος. Ότι πρέπει να βελτιωθούμε.

«Ζήτησα πολλά. Θα ήμουν ευτυχής αν έκαναν τα μισά από αυτά που ζητάω.

“Μισό τον επόμενο χρόνο, μισό το 2025. Θα ήμουν χαρούμενος.”

Ο Quartararo έχει παρακαλέσει τη Yamaha να είναι πιο επικίνδυνη στην ανάπτυξη της μηχανής του επόμενου έτους.

«Αν θέλεις να είσαι επαγγελματίας και να είσαι ανταγωνιστικός για το 2024, πρέπει να πάρεις πολύ ρίσκο», είπε.

fabio-quartararo-yamaha-motgp-moto-gp-gp-indonisias-2023

«Οι άλλοι θα κάνουν ξανά ένα βήμα μπροστά. Αν δεν το κάνουμε, θα είμαστε ακόμα χειρότεροι από φέτος.

«Να περπατάς στην άκρη των πάντων – στην άκρη των κανόνων, των δυνατοτήτων του ποδηλάτου. Μην είσαι τόσο ασφαλής.

«Μπορεί να είναι ένα νικητήριο έργο αν έχουμε νοοτροπία νικητή».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ο Fabio Quartararo απαιτεί από τη Yamaha: «Κάνε αυτό που θέλω αλλιώς θα φύγω»», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!