ENGINE POWER

O Kalitta καταιγίδα σε άλλο ένα Νο. 1 στο NHRA Midwest Nationals

NHRA Midwest Nationals: Oι δύο πρώτοι κορυφαίοι ντράγκστερ Fuel που ανέβηκαν στην πίστα ανήκουν στη Leah Pruett, Shawn Langdon, o Kalitta Air dragster, Associates Top Fuel dragster
O Kalitta καταιγίδα σε άλλο ένα Νο. 1 στο NHRA Midwest Nationals

Για 53η φορά στην καριέρα του, ο Doug Kalitta του Top Fuel κέρδισε τον Νο. 1 προκριματικό μπροστά σε ένα κατάμεστο από το πλήθος World Wide Technology Raceway στο 12ο ετήσιο NHRA Midwest Nationals.

Ο Bob Tasca III (Funny Car), η Erica Enders (Pro Stock) και ο Gaige Herrera (Pro Stock Motorcycle) προκρίθηκαν στο Νο. 1 στον 18ο από τους 21 αγώνες κατά τη διάρκεια της σεζόν 2023 NHRA Camping World Drag Racing Series και τον τρίτο από τους έξι αγώνες στην Αντίστροφη μέτρηση για τα πλέι οφ του Πρωταθλήματος. Το Σάββατο σηματοδότησε επίσης το όγδοο sellout της σεζόν 2023 NHRA Midwest Nationals

Doug-Kalitta-Top-Fuel-World-Wide-Technology-Raceway-NHRA-Midwest-Nationals

Ο Kalitta παρέμεινε στον δεύτερο Νο. 1 προκριματικό της σεζόν χάρη στην κούρσα της Παρασκευής στα 3.709s στα 331.85 μίλια/ώρα με το Mac Tools/Toyota dragster του. Ο κορυφαίος πόντων θα ανοίξει τους αποκλεισμούς απέναντι στον Lex Joon, επιδιώκοντας να παραμείνει τέλειος στην Αντίστροφη μέτρηση για το Πρωτάθλημα. Ο βετεράνος, ο οποίος κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα στο Top Fuel, κέρδισε τους δύο πρώτους αγώνες πλέι οφ, χτίζοντας ένα ισχυρό προβάδισμα απέναντι σε παίκτες όπως ο Steve Torrence και ο Justin Ashley. Έχει θαυμάσει τη συνέπεια της ομάδας στη μετά τη σεζόν και η Kalitta ελπίζει να συνεχίσει την αστρική της πορεία την Κυριακή μπροστά σε άλλο τεράστιο πλήθος στο Σεντ Λούις. Ο Kalitta έκανε επίσης 3,72 δευτερόλεπτα για να κλείσει τις προκριματικές.

«Ήμουν πολύ χαρούμενος με αυτό το 0,72 σε εκείνη την τελευταία συνεδρία», είπε η Kalitta. «Το αυτοκίνητό μου ήταν πραγματικά συνεπές. Απλώς δεν μπορώ να πω αρκετά για το πόσο σκληρά εργάζονται όλοι στο αυτοκίνητό μου. Μεγάλο πλήθος εδώ σήμερα, ξεπούλημα. Η Connie Kalitta είναι ο ατρόμητος ηγέτης μας εδώ έξω και μου έδωσε μια μεγάλη ευκαιρία όλα αυτά τα χρόνια.

Doug-Kalitta-Top-Fuel-World-Wide-Technology-Raceway-NHRA-Midwest-Nationals

«Είναι απλά ωραίο όταν όλα μπορούν να συνδυαστούν σαν τους τελευταίους δύο αγώνες για το αυτοκίνητό μου. Απλώς θα κρατηθούμε και θα κάνουμε το καλύτερό μας και θα συνεχίσουμε να κάνουμε γύρους, όσους περισσότερους μπορούμε. Σίγουρα ανυπομονούμε για το αύριο, ό,τι κι αν μας δώσει, και ελπίζουμε ότι θα μπορέσουμε να το καλέσουμε σε πραγματικά ωραία.”

Ο Mike Salinas πήρε τη δεύτερη θέση με τρέξιμο 3.710 δευτ. στα 329.75 μίλια/ώρα και ο Άντρον Μπράουν ήταν ακριβώς πίσω στην τρίτη θέση με 3.714 δ. στα 331.69 μίλια/ώρα.

Ο Tasca κατέκτησε την έκτη Νο. 1 θέση του φέτος με το τρέξιμο της Παρασκευής στα 3.852 δευτ. στα 324.90 μίλια/ώρα με το Motorcraft/Quick Lane Ford Mustang του άντεξε κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων προκριματικών του Σαββάτου. Επί του παρόντος, δεύτερος σε πόντους, ο Tasca ακολουθεί τον Robert Hight με λιγότερο από έναν γύρο καθώς αναζητά τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στην postseason. Θα ανοίξει τους αποκλεισμούς απέναντι στον Jack Wyatt και θα πάει στην Κυριακή με πολλά θετικά μετά από ένα δυνατό πέρασμα 3.877 δευτ. στα 331.85 μίλια/ώρα για να κλείσει και τη βραδιά.

«Πολύ συναρπαστικό, αλλά ένας γύρος κάθε φορά, ένα τρέξιμο κάθε φορά», είπε ο Tasca. «Πραγματικά δεν δίνουμε τόση σημασία στο τι κινούνται τα αυτοκίνητα γύρω μας. Έχουμε αρκετά δεδομένα τώρα με αυτό το αυτοκίνητο και αρκετές πληροφορίες πίστας για να πάμε εκεί και να προσπαθήσουμε να πάμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε για τις συνθήκες που παρουσιάζονται.

Doug-Kalitta-Top-Fuel-World-Wide-Technology-Raceway-NHRA-Midwest-Nationals

«Θέλεις να είσαι στη συζήτηση (πρωτάθλημα). Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ένα πρωτάθλημα. Κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί στους επόμενους τέσσερις αγώνες, αλλά θέλετε να είστε στη συζήτηση. Γι’ αυτό οι χορηγοί επενδύουν σε εμάς, γι’ αυτό ζητωκραυγάζουν οι οπαδοί. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε και αν βγούμε νικητές, θα είναι πολύ πιο γλυκό. Αλλά αυτό είναι το θέμα. Έχω συναντήσει πολλές επιτυχημένες ομάδες. Είχαμε κάποιες καλές διαδρομές, αλλά αυτή είναι ξεκάθαρα η καλύτερη μας πορεία σε αυτό».

Ο Τσαντ Γκριν πήγε μέχρι το δεύτερο με σταθερό τρέξιμο 3.886 δευτ. στα 330.47 μίλια/ώρα και ο Μπλέικ Αλεξάντερ πήρε δεύτερος με 3.888 δ. στα 326.79 μίλια/ώρα.

Αφού κέρδισε τον τρίτο συνεχόμενο Νο. 1 προκριματικό της για να ανοίξει τα πλέι οφ χάρη στην κούρσα της Παρασκευής στα 6.549 δ. στα 209.69 μίλια/ώρα στο Johnson’s Horsepowered Garage/Melling Performance Chevrolet Camaro, η Erica Enders της Pro Stock έχει μια ευκαιρία στην ιστορία την Κυριακή. 

Doug-Kalitta-Top-Fuel-World-Wide-Technology-Raceway-NHRA-Midwest-Nationals

Με την επόμενη νίκη της, η υπεράσπιση παγκόσμια πρωταθλήτρια θα γίνει η πιο νικήτρια γυναίκα οδηγός στην ιστορία του NHRA. Θα ανοίξει τους αποκλεισμούς εναντίον του Eric Latino, ελπίζοντας να εξασφαλίσει την 47η νίκη της αυτή τη σεζόν και πρώτη στην Αντίστροφη μέτρηση για το Πρωτάθλημα. Ο Έντερς κυριάρχησε επίσης όλα αυτά τα χρόνια στο Σεντ Λούις, κερδίζοντας τέσσερις συνεχόμενες σεζόν για το Σαββατοκύριακο. Οι έξι συνολικά νίκες της είναι οι περισσότερες για κάθε οδηγό στην πίστα.

«Είμαι σίγουρα ενθουσιασμένος που θα ξεκινήσω τον αγώνα», είπε ο Έντερς. «Αγ. Ο Louis ήταν πάντα πολύ καλός μαζί μας και ελπίζουμε ότι η τάση θα συνεχιστεί αύριο – αλλά υπάρχουν πολλοί πραγματικά σκληροί ανταγωνιστές εκεί έξω. Ελπίζω να παρκάρω αυτό το αυτοκίνητο JHG/Melling Performance στον κύκλο του νικητή. Έχουμε κόψει τη δουλειά μας, αλλά ανυπομονώ.

«Δεν έχω σκεφτεί την ημέρα του αγώνα, αλλά ανεξάρτητα από το πότε θα έρθει θα είναι μεγάλη τιμή. Η Angelle ήταν ένας από τους ήρωές μου όταν μεγάλωνα, και τώρα είμαστε υπέροχοι φίλοι. Το να είσαι ο νικητής όλων των εποχών για γυναίκες σε οποιαδήποτε μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι πολύ σημαντικό και μια τιμή που δεν θα πάρω χαμπάρι.»

Doug-Kalitta-Top-Fuel-World-Wide-Technology-Raceway-NHRA-Midwest-Nationals

Ο ηγέτης των Points Matt Hartford ανέβηκε στη δεύτερη θέση με ένα δυνατό τρέξιμο 6.549 δευτ. στα 207.75 μίλια/ώρα και ο Τρόι Κάφλιν Τζούνιορ προκρίθηκε τρίτος με πάσα 6.558 δ. στα 208.97 μίλια/ώρα.

Ο Gaige Herrera ισοφάρισε τον Matt Hines για τους περισσότερους Νο. 1 προκριματικούς σε μία σεζόν στην ιστορία της Pro Stock Motorcycle, εξασφαλίζοντας την 11η πρώτη θέση σε 12 αγώνες PSM με το τρέξιμο της Παρασκευής στα 6.716 στα 201.79 mph στο Mission Foods/Vance & Hines Suzuki. Ο Χάινς έβαλε το σημάδι το 1998 και ο Ερέρα ταίριαξε με το σημάδι περισσότερα από 25 χρόνια αργότερα, καθώς συνέχισε την κυρίαρχη σεζόν του. Ο κορυφαίος πόντων έκανε δύο ακόμη ποιοτικές διαδρομές το Σάββατο, παίρνοντας αρκετή δυναμική την Κυριακή, καθώς στοχεύει να κερδίσει την πρώτη του νίκη στο Σεντ Λούις και την όγδοη νίκη του στη σεζόν.

«Αυτό είναι πολύ ωραίο. Απλώς πρέπει να το παραδώσω στον Andrew (Hines, επικεφαλής πληρώματος) και σε όλα τα παιδιά στο κατάστημα και τον Matt, συμπεριλαμβανομένου του», είπε ο Herrera. «Είναι αυτοί που το κάνουν δυνατό. Το να μπορείς να ισοφαρίσεις τον Ματ και να πάρεις τόσα νούμερο 1 προκριματικά σε μια σεζόν, είναι απίστευτο. Υπήρξαν πολλά αξιόλογα, τρελά, πράγματα που έχω καταφέρει μέχρι στιγμής φέτος, αλλά το να προσθέσω κάτι τέτοιο σε αυτό είναι πολύ ωραίο.

Doug-Kalitta-Top-Fuel-World-Wide-Technology-Raceway-NHRA-Midwest-Nationals

«Προσπαθήσαμε να κάνουμε διαφορετικά πράγματα στη μοτοσυκλέτα σήμερα, η πίστα είναι λίγο δύσκολη για εμάς, οπότε νιώθω ότι κάναμε καλές πάσες λαμβάνοντας υπόψη. Θα επιστρέψουμε και θα εξετάσουμε όλα τα δεδομένα μας και θα είμαστε έτοιμοι για αύριο. Συνολικά, ένιωσα πολύ καλά στη μοτοσυκλέτα και θα πρέπει να είναι καλά αύριο».

Ο υπερασπιζόμενος παγκόσμιος πρωταθλητής και υπερασπιζόμενος νικητής αγώνων Ματ Σμιθ κατέλαβε τη δεύτερη θέση με 6.766 δ. στα 201.76 μίλια/ώρα και ο Έντι Κράβιετς έφτασε στην τρίτη θέση χάρη στα 6.773 του στα 201,25 μίλια/ώρα.

Οι αποκλεισμοί για τους NHRA Midwest Nationals ξεκινούν στις 11 π.μ. CT της Κυριακής στο World Wide Technology Raceway στο Σεντ Λούις.

Doug-Kalitta-Top-Fuel-World-Wide-Technology-Raceway-NHRA-Midwest-Nationals-vathmologia

Κυριακάτικες ειδήσεις και σημειώσεις από τους NHRA Midwest Nationals

Μετά από ένα πρωινό γεμάτο με δράση Sportsman από το μέσο έως το τέλος του γύρου, οι δύο πρώτοι κορυφαίοι ντράγκστερ Fuel που ανέβηκαν στην πίστα ανήκουν στη Leah Pruett, Νο. 4 στα σημεία, και στον Shawn Langdon, Νο. 2. Ο Langdon φεύγει πρώτος στο Η Kalitta Air dragster, αλλά ο Pruett κάνει τη διαφορά στο Code 3 Associates Top Fuel dragster και κερδίζει αυτό με μόλις 0,006 δευτερόλεπτα. Ένας υπέροχος αγώνας και σίγουρα δεν βλάπτει το κυνήγι του πρωταθλήματος του Pruett.

Τρία ζευγάρια αργότερα, ο Νο. 1 προκριματικός Doug Kalitta ταιριάζει με τον χρόνο αντίδρασης, τον χρόνο που πέρασε και την ταχύτητα του Pruett πανομοιότυπα (0,086, 3,737, 329,99) στην ήττα του Lex Joon που εκτοξεύτηκε. Τα νούμερα είναι τόσο κοντά που το tie-breaker εξαρτάται από το ποιος το έκανε πρώτος, οπότε η επιλογή λωρίδας θα πάει στον Pruett πάνω από την Kalitta στον επόμενο γύρο.

***

Ο Τόνι Σουμάχερ, δύο φορές νικητής στο Σεντ Λούις, οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και ο πιο νικηφόρος οδηγός Top Fuel στην ιστορία, δεν είχε έναν εύκολο αγώνα στον πρώτο γύρο. Η κυρίαρχη πρωταθλήτρια στο Fuel Brittany Force πολέμησε μέχρι τις κατατακτήριες και ενίσχυσε την εκκίνηση του αγώνα μόνο στην τελευταία συνεδρία, αλλά η Monster Energy dragster της είναι γνωστό ότι πετάει εντυπωσιακές πάσες με τον αξιότιμο αρχηγό του πληρώματος David Grubnic στο τιμόνι. Η Force έφυγε πρώτη στη συνάντησή τους καθώς επικεντρώθηκε στην άνοδο από το Νο. 6 της βαθμολογίας, αλλά η dragster του Schumacher SCAG ήταν πιο γρήγορη στη γραμμή του τερματισμού.

«Μην κοροϊδεύεις τον εαυτό σου και πηγαίνεις εκεί πάνω και πιστεύεις ότι θα είναι καθόλου εύκολο», είπε ο Σουμάχερ. “Ο Γκρούμπι είναι ένας πραγματικός έξυπνος τύπος και η Βρετάνη είναι ένας καλός οδηγός. Ξέρω ότι θα τελειώσει το πρωτάθλημά τους ή τουλάχιστον θα τους φέρει σε πληγή, αλλά η δουλειά μου είναι να κερδίζω για την SCAG Power Equipment και να μην ανησυχώ για αυτά τα πράγματα. .”

***

Το ντεμπούτο του νεαρού Cody Krohn στο Top Fuel ολοκληρώνεται εδώ στον πρώτο γύρο, καθώς ο Mike Salinas παίρνει τη νίκη στο dragster Valley Services του Rob Flynn.

«Είναι υπέροχο να βρίσκομαι τουλάχιστον εδώ έξω με όλα τα μεγάλα χαρίσματα», είπε ο Krohn. “Αυτό ήταν ένα όνειρό μας, να είμαστε εδώ έξω και να το κάνουμε με επιτυχία. Οι γονείς μου και εγώ δουλέψαμε τόσο σκληρά για αυτό, και για μένα, είναι απλά σουρεαλιστικό να βρίσκομαι εδώ έξω την Κυριακή με ένα αυτοκίνητο Top Fuel.”

***

Ο Τζάστιν Άσλεϊ βγαίνει από τον πρώτο γύρο με τον συρτή του Phillips Connect και μπορεί να αναπνεύσει – προς το παρόν. Και οι τέσσερις οδηγοί στην κορυφή των πόντων έχουν προχωρήσει, αλλά είναι επίσης όλοι στην ίδια πλευρά της σκάλας. Αφού προηγήθηκε των πόντων σε όλη την κανονική περίοδο, η Ashley είχε μια ήττα στον δεύτερο και τον πρώτο γύρο.

«Απλώς το βάζουμε στο παρελθόν και τα παιδιά κάνουν εξαιρετική δουλειά για να το κάνουν ήδη», είπε η Ashley. «Είμαστε επικεντρωμένοι στο μέλλον και κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε, και θα είναι ένας μακρύς αγώνας, μια μεγάλη μάχη σε όλη τη διάρκεια της Αντίστροφης μέτρησης».

***

Κορυφαία ζεύγη καυσίμων για τον δεύτερο γύρο, πρώτη επιλογή λωρίδας: Leah Pruett εναντίον Doug Kalitta; Steve Torrence εναντίον Justin Ashley; Mike Salinas εναντίον Clay Millican; Άντρον Μπράουν εναντίον Τόνι Σουμάχερ

**

Αυτό είναι απροσδόκητο. Ο Τσαντ Γκριν έκανε μερικές υπέροχες διαδρομές εδώ αυτό το Σαββατοκύριακο και προκρίθηκε στη θέση Νο. 2, αλλά όταν χτυπά το γκάζι, ένα αλεξίπτωτο πέφτει από το πίσω μέρος του Ford του με το σήμα Levi, Ray & Shoup. Το σέρνει στην πίστα και ο Alex Laughlin, συντονισμένος από τον θρύλο του Funny Car Jim Dunn, παίρνει τη νίκη. Ο Laughlin είναι το Νο. 10 στους πόντους και χρειάζεται το φως της νίκης για να διατηρήσει τη θέση του, αλλά ο Green δεν θα ήθελε να χάσει την ορμή του. Μπήκε στη διοργάνωση Νο. 5 στους βαθμούς.

Μετά τη νίκη, ο Jim Dunn χαμογελάει αν και σαρδόνιο και λέει: “Απλώς μου αρέσει όταν τα χαλάνε· είναι ο μόνος τρόπος να τους νικήσω.”

***

Έμειναν ισόπαλοι στο Νο. 3 στους πόντους μπαίνοντας στη σημερινή δράση και με νίκες γύρου, τόσο ο Ron Capps όσο και ο Matt Hagan διατηρούν τα ονόματά τους στο παιχνίδι. Ο Hagan οδηγεί τον Αμερικανό Rebel Dodge Charger σε μια νίκη επί του Alexis DeJoria, ο οποίος ήταν στο Νο. 7 στους πόντους πριν ξεκινήσει η ημέρα, ενώ ο Capps νοκ-άουτ τον Tim Wilkerson – που ήταν στο Νο. 6 στους πόντους – μόλις 0,004 δευτερόλεπτα.

***

Ο Robert Hight πηγαίνει χαμηλά στον γύρο με ένα τολμηρό 3,94 στο AAA Cornwell Tools Chevrolet για να νικήσει τον Jack Wyatt και θα πάρει ένα εισιτήριο για τον Νο. 1 προκριματικό Bob Tasca III στον δεύτερο γύρο. Αυτό θα είναι βαρύ. Ο Tasca ήταν Νο. 2 στους πόντους που μπήκε στο event και ο Hight είναι ο κορυφαίος πόντων.

***Αστεία ζευγάρια αυτοκινήτου για τον δεύτερο γύρο, πρώτη επιλογή λωρίδας: Robert Hight εναντίον Bob Tasca III. Matt Hagan εναντίον John Force; Ron Capps εναντίον Alex Laughlin; JR Todd εναντίον Blake Alexander

***

Για δεύτερη συνεχόμενη κούρσα, ο Ντέρικ Κράμερ και ο Κάιλ Κορέτσκι προετοιμάζονται για μια συνάντηση στον πρώτο γύρο. Ο Kramer είχε μια μεγάλη πρόκληση προσπαθώντας ακόμη και να προκριθεί, αλλά τελικά μπήκε στο τελευταίο session, αλλά ο Koretsky είναι αυτός που αντιμετωπίζει προβλήματα εδώ. Το Lucas Oil Chevrolet του δεν θα πυροβολήσει και ο Kramer παίρνει ένα single. Ο Kramer ήταν Νο. 7 στα σημεία Pro Stock εισερχόμενος στο event και ο Koretsky ήταν όγδοος.

***Περίμενε. Τι? Η ομάδα Harlow Sammons Racing δεν είχε τη χρονιά που περίμεναν, αλλά η τύχη της παίρνει δραματική τροπή εδώ στον πρώτο γύρο στο Σεντ Λούις. Ο μπαμπάς Chris McGaha έρχεται πρώτος στη γραμμή εκκίνησης για μια συνάντηση με τον ηγέτη των πόντων, Matt Hartford, και ρίχνει έναν γελοίο χρόνο αντίδρασης 0,006 για να νικήσει τον νικητή του Indy και του Reading, Hartford, σε ένα holeshot. Ο Χάρτφορντ είναι 0,089 και κάνει την πιο γρήγορη πάσα του γεγονότος σε εκείνο το σημείο, 6,533, σε μια χαμένη προσπάθεια.

Δύο ζευγάρια αργότερα, ο γιος του McGaha, Mason, είναι 0,007 στο χτύπημα για να νικήσει τον Troy Coughlin Jr. σε ένα holeshot. Ο Coughlin ήταν 0,049 στη γραμμή εκκίνησης. Το μονοθέσιο του Mason είχε απόδοση με το αποτελεσματικό του ξεκίνημα: το 6.567 του ήταν μια βελτίωση σε σχέση με το καλύτερο του 6.602. Το σερί του μπαμπά ήταν επίσης βελτίωση, με 6.576 για να ξεπεράσει τον δικό του χρόνο κατατακτήριων 6.605.

«Αυτό ψάχναμε όλο το χρόνο», είπε ο Lester McGaha, ο οποίος εργάζεται στους κινητήρες και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα μαζί με τον γιο του, Chris, και τον εγγονό του, Mason. “Είχαμε έναν καλό αγώνα στην αρχή της χρονιάς, και από τότε απλά ψάχναμε για κάτι. Νομίζω ότι βαδίζουμε προς το σωστό δρόμο τώρα.”

Αυτή είναι η πρώτη φορά που και οι δύο McGhaha προκρίνονται από τον πρώτο γύρο αυτή τη σεζόν και ο Mason είχε τη δική του σκέψη για το θέμα.

«Έχουμε βρωμίσει πραγματικά το μέρος, αλλά τους δύο τελευταίους αγώνες κάναμε τρεμούλες μαζί και μοιάζαμε με τον παλιό μας εαυτό», είπε.

***

Η Έρικα Έντερς προχωρά στο προβάδισμα πόντων με το τρεμόπαιγμα της Χάρτφορντ και το δικό της 6.514 με 6.514 στο Johnson’s Horsepowered Garage Chevrolet για να κερδίσει τον αγώνα της με τον Eric Latino. Ο συμπαίκτης της στο JHG, Μπο Μπάτνερ, προκρίνεται επίσης με ένα από τα πιο γρήγορα περάσματα του γεγονότος, ένα 6.536, στον νικηφόρο γύρο του πάνω από τον Cristian Cuadra με τα κόκκινα φώτα.

Ο Μπάτνερ χρειάζεται κάθε πόντο καθώς προσπαθεί να μπει και στο top 10.

***

Ζεύγη Pro Stock για τον δεύτερο γύρο, πρώτη επιλογή λωρίδας: Erica Enders εναντίον Fernando Cuadra Jr. Greg Anderson εναντίον Deric Kramer; Aaron Stanfield εναντίον Chris McGaha; Bo Butner εναντίον Mason McGaha

***

Ένας καλός εναρκτήριος γύρος για τον Cory Reed, ο οποίος διεκδικεί την πρώτη του νίκη μετά την επιστροφή στην Pro Stock Motorcycle μετά από δύο χρόνια και 10 χειρουργικές επεμβάσεις μετά από ένα ναυάγιο δύο ποδηλάτων στο Charlotte με τον συμπαίκτη του Joey Gladstone. Οδηγεί τη μοτοσυκλέτα της Gladstone εδώ για την Reed Motorsports και την J&A Service.

«Αισθάνομαι υπέροχα», είπε ο Ριντ, ο οποίος έδωσε ένα νεύμα στη συναθλήτριά του Άντζι Σμιθ στη συνέντευξή του στην κορυφαία του κατηγορία: «Είναι μια τρελή διαδικασία που περνάς για να αγωνιστείς με μοτοσυκλέτες και δυστυχώς, μερικές φορές πέφτεις και τραυματίζεσαι. Έχει να κάνει με το πώς επιστρέφεις και ελπίζω η Άντζι να γιατρεύεται».

***

Ο Chris Bostick κάνει την καλύτερη του πορεία του Σαββατοκύριακου για τους Champions Performance Cycles, αλλά το ίδιο κάνει και ο αντίπαλος Matt Smith, ο οποίος συνεχίζει με την Pro Stock μοτοσυκλέτα του που υποστηρίζεται από DENSO στην προσπάθειά του να κερδίσει το τρόπαιο για τη σύζυγό του Angie, η οποία ναυάγησε εδώ χθες και βρίσκεται στο το νοσοκομείο αναρρώνει.

Ο Σμιθ προστατεύει τη θέση του ως ο Νο. 2 στους πόντους, αλλά η νίκη του κορυφαίου πόντων Gaige Herrera επί του Joey Gladstone κρατά χώρο μεταξύ τους. Ο Έκτορ Αράνα Τζούνιορ, ο οποίος ήταν Νο. 3 στα σημεία που οδηγούν στο Σεντ Λούις, κερδίζει επίσης τον γύρο του επί του Στιβ Τζόνσον.

***

Ζεύγη μοτοσικλετών Pro Stock για τον δεύτερο γύρο, πρώτη επιλογή λωρίδας: Gaige Herrera vs. bye; Hector Arana Jr. εναντίον Chase Van Sant; Ματ Σμιθ εναντίον Κόρι Ριντ. Eddie Krawiec εναντίον Jianna Evaristo

***

Οι επιπτώσεις των πόντων εδώ είναι μεγάλες, και όταν ο Steve Torrence και ο κορυφαίος οδηγός καυσίμων του CAPCO Contractors περνούν τη ράγα Phillips Connect του Justin Ashley εδώ στον δεύτερο γύρο, ο άνθρωπος που βρίσκεται στο Νο. 2 στα σημεία έβαλε 20 περισσότερους πόντους μεταξύ του και του οδηγού που είναι τρίτο. Η Ashley ήταν η πρώτη που έφυγε από τη γραμμή εκκίνησης, όπως έχει γίνει πολλές φορές αυτή τη σεζόν, αλλά ο Torrence φτάνει εκεί πρώτος.

«Πρέπει να το εκμεταλλευτούμε», είπε ο Torrence, ο οποίος δεν μπορεί να συγκεντρώσει αρκετούς βαθμούς σε αυτό το γεγονός για να φτάσει στην πρώτη θέση. ανεξάρτητα από την έκβαση των σημερινών γεγονότων, ο Torrence θα πρέπει να περιμένει μέχρι το Dallas για να προσπαθήσει να ξεπεράσει τον Doug Kalitta στη βαθμολογία. “Αυτά τα αγόρια της CAPCO δούλεψαν σκληρά, απλά η τύχη δεν μας άφησε. Αλλά πρέπει να χορέψεις με το κορίτσι που έφερες στο χορό, και αυτό κάνουμε.”

***

Ο εισερχόμενος αρχηγός πόντων και Νο. 1 προκριματικός είναι εκτός στον δεύτερο γύρο, καθώς ο Doug Kalitta θολώνει τα λάστιχα στο ντράγκστερ του Mac Tools. Αυτό στέλνει τη Leah Pruett και τους Code 3 Associates Top Fueler στον δεύτερο γύρο και με αρκετούς βαθμούς για να περάσουν από τον Justin Ashley στην τρίτη θέση.

***

Ο Άντρον Μπράουν δέχεται ένα χτύπημα καθώς τον σταματά ο Τόνι Σουμάχερ. Ο Μπράουν, ωστόσο, είναι ασφαλής στη θέση Νο. 5 – ανεξάρτητα από την έκβαση του αγώνα. Ο Σουμάχερ ανεβαίνει στο Νο. 9 και ο Κλέι Μίλικαν, με ήττα του Μάικ Σαλίνας, περνά στο Νο. 10.

***

Κορυφαία ζεύγη καυσίμων για τους ημιτελικούς. Πρώτα η επιλογή λωρίδας: Steve Torrence εναντίον Leah Pruett. Τόνι Σουμάχερ εναντίον Κλέι Μίλικαν

***

Ο δεύτερος γύρος του Funny Car ξεκινά με ένα συναρπαστικό φεστιβάλ ποδοσφαίρου καθώς τόσο ο Blake Alexander όσο και ο JR Todd μάχονται με το spinning και το κάπνισμα των ελαστικών. Ο Alexander άνοιξε και έκλεισε το γκάζι στο Pronto Auto Parts Ford του έξι φορές για να τερματίσει μπροστά. Με τις πρόωρες αποχωρήσεις των Tim Wilkerson και Chad Green, ο Todd έχει ήδη ανέβει από την όγδοη στο Νο. 6 της βαθμολογίας.

***

Άλλος ένας γύρος με μεγάλες συνέπειες καθώς ο ηγέτης των πόντων Robert Hight και ο Bob Tasca III τετράγωναν. Το ψυχικό φως 0.018 του Tasca στο Motorcraft Quick Lane Ford δίνει τον τόνο υπέρ του και βγάζει μια νίκη – και ένα προβάδισμα πόντων που θα μεταφερθεί στα χέρια του ανεξάρτητα από τον τρόπο που πέσουν τα φύλλα στους ημιτελικούς.

***

Ο Matt Hagan και ο Ron Capps ήταν ισόπαλοι στην τρίτη θέση στο αγώνισμα, και κερδίζουν και οι δύο τους αντίστοιχους γύρους εδώ για να συνεχίσουν έναν αγώνα αυχένα προς την κορυφή.

***

Αστεία ζεύγη αυτοκινήτων για τους ημιτελικούς, πρώτη επιλογή λωρίδας: Bob Tasca III εναντίον Matt Hagan. Ρον Κάπς εναντίον Μπλέικ Αλεξάντερ

***

Η λάμψη του McGaha μπορεί να αναβοσβήνει στην πατρίδα τους, το Τέξας, αλλά λήγει στο Σεντ Λούις εδώ στον δεύτερο γύρο. Πατέρας και γιος δρομείς Chris και Mason McGaha εξαργυρώνουν και οι αντίστοιχοι αντίπαλοι Aaron Stanfield και Bo Butner προκρίνονται για να αγωνιστούν μεταξύ τους στους ημιτελικούς.

***

Ο Greg Anderson κάνει το πιο γρήγορο πέρασμά του το Σαββατοκύριακο στο HendrickCars.com Chevrolet στην ήττα του συμπαίκτη του Deric Kramer και θα αγωνιστεί με την Erica Enders στον δεύτερο γύρο. Ο Έντερς έκανε το δεύτερο πιο γρήγορο πέρασμα του γύρου για να αποκλείσει τον συμπαίκτη Fernando Cuadra Jr. θα χάσει την επιλογή λωρίδας στον Άντερσον σε μια μάχη πέντε φορές πρωταθλητή εναντίον πέντε ημιτελικών πρωταθλητών.

***

Η Έρικα Έντερς φεύγει με το προβάδισμα των πόντων ό,τι κι αν γίνει. Εάν ο Άντερσον φτάσει στον τελικό γύρο, θα κινηθεί γύρω από τον Ντάλας Γκλεν, ο οποίος είναι τρίτος στους βαθμούς. Ο Aaron Stanfield έχει μετακινηθεί γύρω από τον Troy Coughlin Jr. στην πέμπτη θέση και μπορεί να φτάσει μέχρι την τρίτη θέση, ανάλογα με το αποτέλεσμα του Anderson. Ο Bo Butner θα φύγει μέσα στο top 10 ό,τι και να γίνει.

***

Ζευγάρια Pro Stock για τους ημιτελικούς, πρώτη επιλογή λωρίδας: Greg Anderson vs. Erica Enders; Bo Butner εναντίον Aaron Stanfield

***

Ο κορυφαίος πόντων κάνει ένα bye run και κάνει ένα τεράστιο σερί – 6.706 (το 6.701 του στον πρώτο γύρο επανέφερε το ρεκόρ διαδρομής) στο 202.45.

Ο Chase Van Sant είναι καλύτερος και στα δύο άκρα της πίστας στον αγώνα του και αυτό κλείνει την πρόθεση του Hector Arana Jr. να κερδίσει περισσότερους πόντους αυτό το Σαββατοκύριακο. Εάν ο Eddie Krawiec καταφέρει να κερδίσει αυτό το πράγμα, μπορεί να φτάσει στον Arana στην τρίτη θέση – αλλά θα πρέπει να ξεπεράσει τον Matt Smith στους ημιτελικούς και φαίνεται ότι είναι ένας άνθρωπος σε αποστολή. Ο Smith οδήγησε το ποδήλατο DENSO στο 6.759, αλλά με ταχύτητα γης που κουνήθηκε 203.40. Αυτό είναι ένα νέο ρεκόρ ταχύτητας.

***

Το κόκκινο φως της Jianna Evaristo και τα προβλήματα πρόσφυσης του Cory Reed στέλνουν τους Eddie Krawiec και Matt Smith στον επόμενο γύρο.

***

Ζεύγη μοτοσικλετών Pro Stock για τους ημιτελικούς, πρώτη επιλογή λωρίδας: Gaige Herrera εναντίον Chase Van Sant; Matt Smith εναντίον Eddie Krawiec

***

Ο Tony Schumacher το ανατινάζει πολύ πλησιάζοντας στη γραμμή τερματισμού και ο Clay Millican πηγαίνει στον τελευταίο γύρο με το Parts Plus Rick Ware Racing Top Fuel dragster. Θα είναι ο τρίτος τελικός γύρος της χρονιάς για τον Millican, ο οποίος κέρδισε τους δύο πρώτους στους οποίους αγωνίστηκε, και μετά από δύο διαδοχικές ήττες στον πρώτο γύρο ξεκινά η Αντίστροφη μέτρηση. Ο Μίλικαν ανέβηκε στο Νο. 8 της βαθμολογίας, όπου θα παραμείνει ανεξάρτητα από την έκβαση του τελικού γύρου.

***

Η Leah Pruett φτιάχνει έδαφος και επανορθώνεται γρήγορα. Ο οδηγός του Tony Stewart Racing που πετάει με το 777 καθώς ο αριθμός της ρίχνει κάτω όλα τα εφτάρια που μπορεί να βρει. Ο χρόνος αντίδρασής της 0,073 συνδυάζεται με 3,772 στα 331,77 mph για να πάρει το προβάδισμα και να κερδίσει τον Steve Torrence και τα 0,070 και 3,82 του. Η Pruett πηγαίνει στον τελικό για τέταρτη φορά αυτή τη σεζόν και επιδιώκει τη δεύτερη νίκη της για τη χρονιά. Με την εμφάνιση του τελευταίου γύρου εδώ στο Σεντ Λούις, θα φύγει από εδώ Νο. 2 στους κορυφαίους βαθμούς καυσίμου.

***

Κορυφαίος τελικός γύρος καυσίμων, πρώτη επιλογή λωρίδας: Leah Pruett εναντίον Tony Schumacher

***

Ο Bob Tasca III θα φύγει με το προβάδισμα πόντων, αλλά είτε ο Ron Capps είτε ο Matt Hagan φεύγουν με το τρόπαιο – και αποκλειστικά στην κατοχή της τρίτης θέσης στην κατάταξη του Funny Car. Ο Tasca καπνίζει τα λάστιχα και ο Hagan μπροστά στον τελικό του TK της σεζόν και τον TK της καριέρας του, και στην άλλη πλευρά της πίστας, ο Blake Alexander καπνίζει επίσης τα ελαστικά και στέλνει τον Capps μπροστά. Θα έχει επιλογή λωρίδας έναντι του Hagan μέχρι το 0,002 για έναν ταιριαστό τελικό που θα είναι ο έβδομος της σεζόν για τον εισερχόμενο πρωταθλητή Capps και το NAPA Toyota του. Ο Capps αναζητά την τέταρτη νίκη του για τη χρονιά. Είναι επίσης ο έβδομος τελικός του Hagan, αλλά αναζητά τη νίκη Νο. 5 στο Tony Stewart Racing Dodge του.

***

Τελικός γύρος Funny Car, πρώτη επιλογή λωρίδας: Ron Capps εναντίον Matt Hagan

***

Ο Bo Butner έχει σημειώσει πολλές προόδους αρκετά γρήγορα, αλλά η μέρα του τελειώνει εδώ, καθώς ο Aaron Stanfield είναι εκτός γραμμής εκκίνησης πρώτος με το Janac Brothers Chevrolet του και το μετατρέπει σε νίκη στην κορυφή. Ο Stanfield προχωρά σε αυτό που είναι, εκπληκτικά, ο πρώτος του τελικός Pro Stock της χρονιάς. Επιδιώκει μια όγδοη νίκη σταδιοδρομίας στην κατηγορία των εργοστασιακών ράβδων φυσικής αναρρόφησης.

***

Το σερί νικών του Σεντ Λούις τελειώνει για τη νέα ηγέτιδα πόντων Erica Enders που βαφτίστηκε πρόσφατα καθώς χτυπά δυνατά τα ελαστικά. Ο Γκρεγκ Άντερσον είναι εκτός γραμμής εκκίνησης με αντίδραση 0,002 και 6,541 για να προχωρήσει στον δεύτερο συνεχόμενο τελικό του στην Αντίστροφη μέτρηση και στον 175ο τελικό της καριέρας του.

***

Ζεύγη τελικού γύρου Pro Stock, πρώτη επιλογή λωρίδας: Greg Anderson εναντίον Aaron Stanfield

***

Ο Eddie Krawiec χρησιμοποιεί χρόνο αντίδρασης 0,015 και πηγαίνει στο 6,747 στο 201,94 για να σταματήσει τον Smith και πηγαίνει το Vance & Hines Mission Suzuki στον 93ο τελικό της καριέρας του. Ο Krawiec θα αγωνιστεί ο συμπαίκτης και ηγέτης των πόντων Gaige Herrera, ο οποίος χρησιμοποίησε 6.716, 202.12 για να βάλει τον Chase Van Sant στο τρέιλερ.

***

Ζεύγη Pro Stock στον τελικό γύρο, πρώτη επιλογή λωρίδας: Gaige Herrera εναντίον Eddie Krawiec

***

Ο Bo Butner έχει σημειώσει πολλές προόδους αρκετά γρήγορα, αλλά η μέρα του τελειώνει εδώ, καθώς ο Aaron Stanfield είναι εκτός γραμμής εκκίνησης πρώτος με το Janac Brothers Chevrolet του και το μετατρέπει σε νίκη στην κορυφή. Ο Stanfield προχωρά σε αυτό που είναι, εκπληκτικά, ο πρώτος του τελικός Pro Stock της χρονιάς. Επιδιώκει μια όγδοη νίκη σταδιοδρομίας στην κατηγορία των εργοστασιακών ράβδων φυσικής αναρρόφησης.

***

Το σερί νικών του Σεντ Λούις τελειώνει για τη νέα ηγέτιδα πόντων Erica Enders που βαφτίστηκε πρόσφατα καθώς χτυπά δυνατά τα ελαστικά. Ο Γκρεγκ Άντερσον είναι εκτός γραμμής εκκίνησης με αντίδραση 0,002 και 6,541 για να προχωρήσει στον δεύτερο συνεχόμενο τελικό του στην Αντίστροφη μέτρηση και στον 175ο τελικό της καριέρας του.

***

Ζεύγη τελικού γύρου Pro Stock, πρώτη επιλογή λωρίδας: Greg Anderson εναντίον Aaron Stanfield

***

Ο Eddie Krawiec χρησιμοποιεί χρόνο αντίδρασης 0,015 και πηγαίνει στο 6,747 στο 201,94 για να σταματήσει τον Smith και πηγαίνει το Vance & Hines Mission Suzuki στον 93ο τελικό της καριέρας του. Ο Krawiec θα αγωνιστεί ο συμπαίκτης και ηγέτης των πόντων Gaige Herrera, ο οποίος χρησιμοποίησε 6.716, 202.12 για να βάλει τον Chase Van Sant στο τρέιλερ.

***

Ζεύγη Pro Stock στον τελικό γύρο, πρώτη επιλογή λωρίδας: Gaige Herrera εναντίον Eddie Krawiec

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «O Kalitta καταιγίδα σε άλλο ένα Νο. 1 στο NHRA Midwest Nationals», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!