ENGINE POWER

Ράλλυ Ακρόπολις WRC SS6: Ολοκληρώθηκε η δεύτερη μέρα και οι Έλληνες αγωνίζονται προς την δόξα

Ράλλυ Ακρόπολις WRC SS6: Τα Ελληνικά πληρώματα συνεχίζουν τον σκληροτράχηλο αγώνα και την δεύτερη ημέρα με την κατάταξη να οδηγεί ο 19ος Αθανασούλας, 26ος Κεχαγιάς, 28ος Ρουστέμης, 32ος Καρέλλης, 35ος Σερδερίδης. Ο Τσουλόφτας δυστυχώς με μια ζημιά στο ψαλίδι έμεινε εκτός.
Ράλλυ Ακρόπολις WRC SS6: Ολοκληρώθηκε η δεύτερη μέρα και οι Έλληνες αγωνίζονται προς την δόξα

Ράλλυ Ακρόπολις WRC SS6: Ο NEUVILLE ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΝ OGIER ΣΤΟΝ ΣΚΛΗΡΟ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ. Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ

Ράλλυ Ακρόπολις WRC SS6: Ο Thierry Neuville τερμάτισε την Παρασκευή στο Ράλι Ακρόπολις Ελλάδας με φορτίο 2,8 δευτερολέπτων, έχοντας κερδίσει ένα από τα πέντε ετάπ της ημέρας.

Ήταν ταχύτερος στο Λουτράκι, το ανοιχτό της ημέρας, καθώς όσοι προηγούνταν στο τρέξιμο υπέφεραν από το φαινόμενο καθαρισμού δρόμου.

Ο Kalle Rovanperä μείωσε το προβάδισμά του σε δύο δευτερόλεπτα κερδίζοντας την Πίσσια, στη συνέχεια ο Neuville το επέκτεινε στο επαναλαμβανόμενο πέρασμα του Λουτρακίου πηγαίνοντας δεύτερος ταχύτερα στον Sébastien Ogier.

Στη σκηνή των 13,06 μιλίων στη Λιβαδειά, μια τεράστια διαδρομή με πλήρη δέσμευση από το Neuville σήμαινε ότι πρόσθεσε πέντε δευτερόλεπτα στο προβάδισμά του, βοηθούμενος από την είσοδο «όλα μέσα» με τέσσερα μαλακά ελαστικά στο Hyundai του.

Αλλά ηττήθηκε στη νίκη της σκηνής με ένα ακόμη μεγαλύτερο 5,9 δευτερόλεπτα από τον Ott Tänak. Ο οδηγός της M-Sport είχε δράμα αντλίας νερού νωρίτερα την ημέρα και πέτυχε αρκετά λεπτά κυρώσεων για καθυστερημένο έλεγχο του χρόνου, ενώ ο συμπαίκτης του Pierre-Louis Loubet ήταν εκτός ράλι στην αρχή της ημέρας με το ίδιο πρόβλημα. , και είχε μια πλεονεκτική θέση στο δρόμο καθώς ήταν μεταξύ των δρομέων του WRC2.

Ο Tänak χρησιμοποίησε τη θέση του δρόμου προς όφελός του και πάλι στα 17,6 μίλια της Ελάτειας, κερδίζοντας το στάδιο με 4,9 δευτ. έναντι του Ogier και 8,2 δευτ. έναντι του Elfyn Evans που και οι δύο ολοκλήρωσαν τη μέρα χάνοντας τα μισά από τα πίσω φτερά τους και χωρίς να ξέρουν γιατί.

Ο Neuville ένιωσε ότι είχε σπάσει κάτι στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του μέσα από τη σκηνή και ήταν 4,6 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Ogier, που σημαίνει ότι η διαφορά του μειώθηκε στα 2,8 δευτερόλεπτα.

Ο Έβανς πέρασε στην τέταρτη θέση γενικής μετά τον Λάπι, ο οποίος οδηγούσε με διαρροή ψυγείου για πολλά στάδια.

Στο WRC2, ο Yohan Rossel κληρονόμησε το προβάδισμα από τον Adrien Fourmaux, ο οποίος αναγκάστηκε να σταματήσει και να αλλάξει διάτρηση στο τελικό στάδιο της Παρασκευής.

Το προβάδισμα του Rossel είναι 6,8 δευτερόλεπτα έναντι του Gus Greensmith, με τον Marco Bulacia τρίτο και τον Sami Pajari τέταρτο.

Ράλλυ Ακρόπολις WRC 2023 SS5

Ράλλυ Ακρόπολις WRC 2023

Ημερομηνία: 8/9/2023
Μέρα: 2
Flash N°: 5

Ειδική Διαδρομή: Ε.Δ. 5 – Λιβαδειά
Μήκος: 21,03 χλμ.

Καιρικές συνθήκες: Συννεφιά, 26oC
Συνθήκες οδοστρώματος: Μικτές συνθήκες


#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN
«Φρικτή ειδική. Πολύ μπόσικο χώμα, περισσότερο απ’ ό,τι περίμενα. Σαν να πήρε η βροχή το χώμα και άφησε μόνο πέτρες. Ήταν σαν να οδηγείς σε πάγο. Θα είναι καλύτερα για τα αυτοκίνητα που ακολουθούν».

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Σκληρή ειδική και γλιστερή. Δεν ήξερες τι σε περιμένει».

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Μάλλον κάναμε σωστή επιλογή ελαστικών. Δύσκολη επιλογή. Ό,τι κερδίσουμε σήμερα σε χρόνο θα μας φανεί χρήσιμο αύριο. Δεν ήταν ιδιαίτερα ωραία ειδική, ήταν σκληρή και με πολλές ανωμαλίες».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Αντιμετωπίσαμε μάλλον το ίδιο πρόβλημα με αυτό του Loubet, και έπρεπε να το επισκευάσουμε. Η θέση μας είναι… ιδανική για να πιέσουμε».

#17 Sebástien OGIER / Vincent LANDAIS
«Τα μαλακά ελαστικά ήταν η ενδεδειγμένη λύση για την ειδική, αλλά έχουμε ακόμα δρόμο μπροστά μας και δεν έχουμε αρκετά ελαστικά. Είναι θέμα στρατηγικής. Προσπαθούμε σε κάθε ειδική να κάνουμε το καλύτερo».

Ράλλυ Ακρόπολις WRC 2023 SS5

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM
«Δεν είχα χρόνο να δω τα onboard της ειδικής και δεν είχα σημάδια στις σημειώσεις. Δεν τα πήγαμε καλά. Το ψυγείο μας έχει διαρροή».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
«Είναι προφανές πως δεν έχουμε πρόσφυση με τα σκληρά ελαστικά. Ελπίζουμε η επόμενη ειδική να είναι καλύτερη για εμάς».

#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA
«Δύσκολες συνθήκες, κάποια σημεία έχουν καθαρίσει, άλλα σημεία έχουν γίνει χειρότερα λόγω λάσπης. Είμαι ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο. Ωραία ειδική».

#9 Jourdan SERDERIDIS / Frederic MICLOTTE
«Μου άρεσε πολύ, η πιο όμορφη ειδική του ράλλυ. Διασκέδαση στο maximum».

ΣΧΟΛΙΟ
O Ott Tanak επέστρεψε με εντυπωσιακό τρόπο, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην ΕΔ5. Ο Τhierry Neuville, έχοντας κάνει τη σωστή επιλογή μαλακών ελαστικών, σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο. Ο Sebastien Ogier πλησίασε κάπως το ρυθμό του Βέλγου, από τον οποίο έχει πλέον 7,4 δλ. διαφορά σε επίπεδο γενικής κατάταξης. Ο Kalle Rovanpera επέλεξε τη σκληρή γόμα και έχασε αρκετό χρόνο. Βρίσκεται στην τρίτη θέση γενικής, με διαφορά 20,1 δλ. από τον Neuville.

ALLY-ACROPOLIS-WRC-OGIER-NEUVILLE-2023-SS6-michail-kontizas-sportime-akropoli-agonas-elateia-RACE

Ράλλυ Ακρόπολις SS6: Ο NEUVILLE ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΝ OGIER ΣΤΟΝ ΣΚΛΗΡΟ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

Ράλλυ Ακρόπολις WRC 2023

Ημερομηνία: 8/9/2023
Μέρα: 2
Flash N°: 6
Ειδική Διαδρομή: Ε.Δ. 6 – Ελάτεια
Μήκος: 28,32 χλμ.
Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια, 25oC
Συνθήκες οδοστρώματος: Μικτές


#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN
«Στέγνωσε γρήγορα, τα πρώτα 10 χλμ. ήταν ανηφόρα με μπόσικο χώμα. Δεν ήταν ιδανικά για εμάς. Δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω».

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Δεν ξέρω τι έφταιξε. Προσπαθήσαμε, θα πρέπει να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό».

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Έχουμε κάποιο μηχανικό πρόβλημα πίσω. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι παραπάνω».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Οι συνθήκες βοηθούν. Το μέσον της ειδικής ήταν δύσκολο, με λάσπη, αλλά τα στεγνά σημεία μας βοήθησαν».

#17 Sebástien OGIER / Vincent LANDAIS
«Δεν ξέρω τι συνέβη με την αεροτομή. Η ειδική ήταν εντάξει, η διαφορά είναι μικρή, θα είναι έτσι όλο το Σαββατοκύριακο και αύριο θα είναι μεγάλη μέρα».

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM
«Πρέπει να επιστρέψει το αυτοκίνητο στο σέρβις. Δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο. Γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε, σήμερα δυσκολευτήκαμε αρκετά».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
«Οι συνθήκες είναι φρικτές. Έπρεπε να είμαι πολύ προσεκτικός σε κάποια σημεία. Δε θέλω να οδηγήσω ξανά σε αυτή την ειδική!»

#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA
«Χάσαμε ίσως 10 δλ. από σβήσιμο του κινητήρα σε μια στροφή, χάσαμε αρκετό χρόνο γενικά. Δεν ήταν μια καλή μέρα για εμάς. Θα δούμε αύριο».

#9 Jourdan SERDERIDIS / Frederic MICLOTTE
«Χάσαμε τα φρένα στο μέσον της ειδικής, και δεν ήταν καθόλου εύκολο».

ALLY-ACROPOLIS-WRC-OGIER-NEUVILLE-2023-SS6-michail-kontizas-sportime-akropoli-agonas-elateia-RACE

Ράλλυ Ακρόπολις WRC 2023 Ελάτεια SS6

Ράλλυ Ακρόπολις WRC SS6: Ο TÄNAK ΠΕΦΤΕΙ ΕΚΤΟΣ ΔΙΑΜΑΧΗΣ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΔΕΙΝΑ.   Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ M-SPORT ΕΧΑΣΕ 3 M40 ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟ CHECK-OUT ΣΤΗ ΖΩΝΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Ράλλυ Ακρόπολις SS6: Για δεύτερη φορά σε τρία στάδια, η μεγάλη ιστορία ήταν ότι τα Ford Puma Rally1 της M-Sport αντιμετώπιζαν προβλήματα πριν φτάσουν στην εκκίνηση της σκηνής.

Σε αυτήν την περίπτωση, ήταν ο Ott Tänak, ο οποίος πέρασε μεγάλο μέρος του χρόνου του στη ζώνη τοποθέτησης ελαστικών δουλεύοντας στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου του για ένα ύποπτο πρόβλημα με την αντλία νερού.

Δεν υπήρχε εύκολη λύση, με την ομάδα της M-Sport να μην μπορεί να βοηθήσει έμπρακτα επειδή δεν ήταν περίοδος σέρβις, και ο Tänak έφτασε στην έναρξη του SS4 με τεράστια καθυστέρηση 22 λεπτών και με ποινή χρόνου 3 m40s αυτόν.

Αλλά δεν κατάφερε καν να αντιμετωπίσει το Λουτράκι, καθώς ακυρώθηκε καθώς περνούσε το πρώτο μονοθέσιο του Rally2 λόγω ανησυχιών για την ασφάλεια των θεατών.

Το μόνο επαναλαμβανόμενο στάδιο της ημέρας, και το πιο ξηρό επίσης, οι συνθήκες ευνόησαν τους οδηγούς που μπήκαν αργότερα στη σειρά τρεξίματος και ο Sébastien Ogier εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την πέμπτη θέση στο δρόμο για να πάει ταχύτερα κατά 2,2 δευτερόλεπτα έναντι του Thierry Neuville.

ALLY-ACROPOLIS-WRC-OGIER-NEUVILLE-2023-SS6-michail-kontizas-sportime-akropoli-agonas-elateia-RACE

Ράλλυ Ακρόπολις WRC 2023 : Neuville

Αυτό τον έφερε στη δεύτερη θέση στο ράλι, με τον Neuville να συνεχίζει να προηγείται και με εκτεταμένο περιθώριο 2,4 δευτερολέπτων.

Σε αυλάκια της σκηνής, ο Neuville «φοβόταν να κυλήσει το αυτοκίνητο, οπότε χάσαμε λίγο εδώ κι εκεί».

Η συμπαίκτης του στην Hyundai, Esapekka Lappi, πήγε στην τρίτη γρηγορότερη θέση για να ανέβει δύο θέσεις στην τέταρτη γενική, ανάμεσα στο δίδυμο της Toyota Kalle Rovanperä και τον Elfyn Evans. Αν και αξιοσημείωτα ταιριάζεται στην ώρα του με το τελευταίο.

Το ζευγάρι της Toyota που διεκδικεί τον τίτλο ήταν το πρώτο στη σκηνή και αμφότεροι σχολίασαν ότι ήταν «πραγματικά στεγνό» και περίμεναν να γίνει πιο γρήγορο με περισσότερα αυτοκίνητα πάνω του.

Εν τω μεταξύ, ο Λάπι είχε μια διαρροή ψυγείου από τη μύτη προσγείωσης-πρώτα σε ένα χτύπημα στο προηγούμενο στάδιο, και είναι ένα ζήτημα που ελπίζει να έχει διορθώσει πριν από το επόμενο στάδιο.

Ο Dani Sordo της Hyundai που επέστρεφε ξεπέρασε τον ηγέτη του πρωταθλήματος Rovanperä και κέρδισε μια θέση λόγω των προβλημάτων του Tänak, αλλά μετάνιωσε που διάλεξε τέσσερα μαλακά και ένα σκληρό ελαστικό για το βρόχο – παρά τις συνθήκες των επόμενων δύο σταδίων που πιθανότατα ευνοούσαν την επιλογή του.

 

ALLY-ACROPOLIS-WRC-OGIER-NEUVILLE-2023-SS6-michail-kontizas-sportime-akropoli-agonas-elateia-RACE ALLY-ACROPOLIS-WRC-OGIER-NEUVILLE-2023-SS6-michail-kontizas-sportime-akropoli-agonas-elateia-RACE ALLY-ACROPOLIS-WRC-OGIER-NEUVILLE-2023-SS6-michail-kontizas-sportime-akropoli-agonas-elateia-RACE ALLY-ACROPOLIS-WRC-OGIER-NEUVILLE-2023-SS6-michail-kontizas-sportime-akropoli-agonas-elateia-RACE

Ράλλυ Ακρόπολις WRC 2023

Hμερομηνία: 8/9/2023
Ημέρα: 2
Flash N°: 7
Σέρβις: A (Λαμία)


#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN
«Όταν αλλάζουν οι συνθήκες στις ειδικές, έχεις σαφώς μεγαλύτερο άγχος. Δεν μπορεί να γνωρίζεις πόσο σκληρές είναι σε κάποια σημεία. Αύριο δεν ξέρω ποια θα είναι η κατάσταση στις ειδικές, αλλά ελπίζω να είναι καλύτερα για εμάς με τη σειρά εκκίνησης που θα έχουμε. Σε κάθε περίπτωση, δεν έχουμε χάσει πολύ χρόνο, και είναι σημαντικό να οδηγήσουμε καλά αύριο».

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Σίγουρα, οι συνθήκες ήταν καλύτερες από ό,τι περιμέναμε, ειδικά στην τελευταία ειδική (Ελάτεια). Το απόγευμα είχαν στεγνώσει αρκετά. Θα έλεγα ότι στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας ήμασταν πιο προσεκτικοί από όσο θα έπρεπε. Αύριο πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε, διότι ο αγώνας έχει ακόμα πολλά χιλιόμετρα και έχουμε να οδηγήσουμε σε πολύ δύσκολες συνθήκες».

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Στο τέλος αντιμετωπίσαμε ένα πρόβλημα με το σύστημα μετάδοσης και ουσιαστικά δεν μπορούσα να οδηγήσω με τέρμα το γκάζι. Χάσαμε αρκετό χρόνο και δυσκολεύτηκα. Δε σας κρύβω πως δεν ήμουν σίγουρος αν θα φτάσουμε στον τερματισμό. Αύριο η μεγαλύτερη δυσκολία αφορά την επιλογή των ελαστικών. Αύριο το πρωί δεν έχουμε αρκετό χρόνο να αντιδράσουμε, και θα πρέπει να αποφασίσουμε από σήμερα τι ελαστικά θα πάρουμε. Σίγουρα, δε θεωρώ ότι αυτό είναι σωστό για τους αγώνες Ράλλυ».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Δε βρισκόμαστε και στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, αλλά στο τέλος δεν ήταν τόσο άσχημα. Όμως, πρέπει να εντοπίσουμε και να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα, αλλιώς δε θα είμαστε σε θέση να συνεχίσουμε».

#17 Sebástien OGIER / Vincent LANDAIS
«Ήταν μια καλή μέρα για εμάς. Αύριο είναι μια μεγάλη μέρα, με μεγάλες ειδικές και με τις περισσότερες από αυτές να είναι σε καλύτερη κατάσταση από ό,τι στις Αναγνωρίσεις. Όλα πάνε καλά μέχρι τώρα, αλλά τίποτα δεν έχει τελειώσει. Δεν ήταν εύκολες οι συνθήκες, αλλά ευτυχώς είχαμε αρκετό ήλιο και οι ειδικές στέγνωσαν γρήγορα. Σίγουρα υπήρξαν κάποιες εκπλήξεις, αλλά δεν ήταν και τόσο άσχημα. Ο στόχος μας πάντα είναι να παλεύουμε για τη νίκη, αλλά αυτήν τη στιγμή είναι πολύ νωρίς για να σκέφτομαι κάτι τέτοιο. Θα οδηγήσω όσο πιο γρήγορα μπορώ για να κερδίσω».

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM
«Όταν φτάσαμε στην εκκίνηση της E.Δ. 4 – Λουτράκι 2, είδαμε πως η πίεση του νερού ήταν χαμηλά. Καταφέραμε να διορθώσουμε το πρόβλημα με το ψυγείο, αλλά όχι να το επισκευάσουμε. Από τη στιγμή που η διαρροή δε σταμάτησε, συμπληρώναμε νερό μετά από κάθε 20 χλμ. Δυσκολεύτηκα με τις σημερινές συνθήκες. Προσπαθούσαμε να βελτιώσουμε την πρόσφυση του αυτοκινήτου, αλλά πάντα έπρεπε να συμβιβαστούμε με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και το πώς αντιδρά στις αλλαγές».

Ράλλυ Ακρόπολις WRC 2023 Service park Λαμίας

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
«Οι ειδικές είχαν αλλάξει από τις Αναγνωρίσεις, και σε αρκετά σημεία είχαμε εκπλήξεις! Δεν μπορέσαμε να κάνουμε δοκιμές πριν από τον αγώνα, και σίγουρα αυτό δεν ήταν καλό για την αυτοπεποίθησή μου. Δεν έχω ιδέα πώς θα είναι οι αυριανές ειδικές, αλλά ελπίζω οι συνθήκες να είναι καλύτερες».

#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA
«Ήταν πολύ δύσκολο να γνωρίζουμε σε ποια σημεία είχε λάσπη στις ειδικές, αφού ο δρόμος είχε αλλάξει πολύ σε σχέση με τις Αναγνωρίσεις. Επιπλέον, μου έσβησε ο κινητήρας στην Ε.Δ.6 (Ελάτεια) και χάσαμε επιπλέον 10 δλ. Θα έλεγα ότι ο ρυθμός δεν ήταν πολύ μακριά από των υπολοίπων, με δεδομένο ότι ο δρόμος δε χρειαζόταν τόσο πολύ καθάρισμα».

#9 Jourdan SERDERIDIS / Frederic MICLOTTE
«Οι Αναγνωρίσεις ήταν πολύ δύσκολες, αλλά οι συνθήκες τώρα είναι καλύτερες. Σε κάθε ειδική είναι και καλύτερα. Τώρα πρέπει να πάρεις ρίσκα σε κάποια σημεία όπου έχει στεγνώσει. Πιστεύω ότι ήμουν πολύ φυλαγμένος σε κάποιες ειδικές, αλλά όταν προσπάθησα να πιέσω αντιμετώπισα πρόβλημα με τα φρένα και έχασα χρόνο. Επιπλέον, από χθες έχουμε κάποια προβλήματα με τον κινητήρα, τα οποία και ελπίζω να επιδιορθώσουμε σήμερα».

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ράλλυ Ακρόπολις WRC SS6: Ολοκληρώθηκε η δεύτερη μέρα και οι Έλληνες αγωνίζονται προς την δόξα», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!