ENGINE POWER

Sebastien Ogier: Μάχη μες στην κόλαση ήταν η νίκη μου στην Κένυα

Ο Sebastien Ogier χαρακτήρισε τη νίκη του στο Safari Rally στην Κένυα ως «μια μάχη κόλαση» αφού επέζησα πιθανότατα από τα «μεγαλύτερα τρομακτικά πράγματα που έζησα σε μια διοργάνωση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι.
Sebastien Ogier: Μάχη μες στην κόλαση ήταν η νίκη μου στην Κένυα

Sebastien Ogier: «Σπάνια είχα να αγωνιστώ έτσι» για τη νίκη στο WRC στην Κένυα

Ο Sebastien Ogier χαρακτήρισε τη νίκη του στο Safari Rally στην Κένυα ως «μια μάχη κόλαση» αφού επέζησα πιθανότατα από τα «μεγαλύτερα τρομακτικά πράγματα που μου πέταξαν» σε μια διοργάνωση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι.

Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής σημείωσε αυτή την τρίτη νίκη σε μια μερική εκστρατεία στο WRC, αφού απέκρουσε τον συμπαίκτη της Toyota και ηγέτη του πρωταθλήματος Kalle Rovanpera με 6,7 δευτερόλεπτα σε μια εξαντλητική μάχη στην Κένυα.

Ενώ ο Sebastien Ogier οδήγησε τον αγώνα από το δεύτερο στάδιο, ο Γάλλος αντιμετώπισε μια σειρά προβλημάτων που απείλησαν να εκτροχιάσουν τις ελπίδες του για νίκη. Ο Ogier απόλαυσε μια σχεδόν τέλεια Παρασκευή, κερδίζοντας τέσσερα από τα έξι στάδια, αλλά η απώλεια της υβριδικής ισχύος του κόστισε χρόνο. Το Σάββατο, υπέστη τρία τρυπήματα, συμπεριλαμβανομένης μιας διπλής μπροστινής παρακέντησης που συνέβη όταν η δυνατή βροχή δημιούργησε χάος κατά τη διάρκεια του σταδίου 13.

Αυτό, σε συνδυασμό με μια φόρτιση Rovanpera, μείωσε το επιβλητικό προβάδισμα των 32,0s του Sebastien Ogier σε 16,7s με κατεύθυνση την Κυριακή.  Ο Rovanpera άσκησε ακόμη μεγαλύτερη πίεση για να μειώσει στο μισό το έλλειμμα ξανά στο πρώτο στάδιο της Κυριακής, πριν ο Ogier κόψει ένα δέντρο που αφαίρεσε ολόκληρη την αεροτομή και την πίσω πόρτα του GR Yaris του. Ο Sebastien Ogier μπόρεσε να ανταποκριθεί για να κερδίσει το επόμενο στάδιο, αλλά στο προτελευταίο στάδιο το αυτοκίνητό του άρχισε να υπερθερμαίνεται μετά την κατάποση της διάσημης άμμου fesh fesh της Κένυας. Στο τελικό στάδιο ένας βράχος έσπασε το παρμπρίζ του, αλλά δεν κατάφερε να του κλέψει μια σκληρή νίκη.

OGIIER-SAFARI-RALLY-2023-hell-race-niki-kolasi-machi-kenya-sebastian-toytota-yaris-gr-vlavi

«Δεν μπορώ να το κατατάξω σε σύγκριση με άλλους. Σίγουρα είχαμε κάποια δύσκολα Σαββατοκύριακα και συνεχίζουμε να κερδίζουμε, αλλά σίγουρα αυτό, το πλήθος των πραγμάτων που μου πέταξαν, ήταν ίσως το υψηλότερο από οποιοδήποτε γεγονός», είπε ο Sebastien Ogier . «Ειλικρινά, μέχρι την τελευταία γραμμή τερματισμού δεν ήμουν ακόμα σίγουρος ότι θα είναι αρκετό και ακόμη και η πέτρα στα τελευταία χιλιόμετρα σχεδόν μου χαλούσε το καλοριφέρ. Κατέληγε στο παρμπρίζ μου, αλλά ευτυχώς ήταν η δεξιά πλευρά, ώστε να μπορώ ακόμα να βλέπω. «Δεν ξέρω τι να νιώσω γιατί ήταν ένας κολασμένος αγώνας όλο το Σαββατοκύριακο. Σπάνια χρειάστηκε να παλέψω έτσι. Μερικές φορές πρέπει να παλέψεις σκληρά ενάντια στο χρόνο και ενάντια στους ανταγωνιστές σου, αλλά αυτή τη φορά ήταν πιο μαχητικός ενάντια σε όλα τα προβλήματα που είχα να αντιμετωπίσω.

«Ταυτόχρονα, ο Kalle είχε μεγάλη ταχύτητα και όχι πολύ πίσω και σκεφτόμουν πότε θα μπορέσω να οδηγήσω ομαλά χωρίς κάτι να με επιβραδύνει. Το τελευταίο ήταν ίσως το μεγαλύτερο με το θέμα της υπερθέρμανσης. Υπήρχε πολλή θερμοκρασία στον κινητήρα και κάποια ζημιά καθώς τελειώσαμε το powerstage με μειωμένη ισχύ.” Η νίκη του Sebastien Ogier οδήγησε σε ένα εντυπωσιακό Toyota 1-2-3-4 που ολοκληρώθηκε από τους Elfyn Evans και Takamoto Katsuta . Είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που η Toyota πετυχαίνει αυτό το κατόρθωμα στην Κένυα, που ακολουθεί τον ίδιο θρίαμβο που καταγράφηκε το 1993. Το αφεντικό της Toyota Jari-Matti Latvala ήταν έκπληκτο που επανέλαβε το περσινό αποτέλεσμα, αλλά απέδωσε την επιτυχία στα διδάγματα που αντλήθηκαν από την ισχυρή γενεαλογία της Toyota στη διοργάνωση τις δεκαετίες του 1980 και του 1990.

OGIIER-SAFARI-RALLY-2023-hell-race-niki-kolasi-machi-kenya-sebastian-toytota-yaris-gr-vlavi

«Όταν κερδίσαμε αυτό το 1-2-3-4 πέρυσι, νόμιζα ότι ήταν κάτι που χρειαζόταν δεκαετίες για να κερδίσει κανείς, αλλά συνέβη ένα χρόνο αργότερα», είπε ο Latvala. «Λοιπόν, αυτό που μπορώ να πω, έχουμε μια εξαιρετική ομάδα ανθρώπων, ένα αξιόπιστο και δυνατό αυτοκίνητο, και στη συνέχεια έχουμε τους οδηγούς που έχουν την υπομονή σε αυτό το γεγονός να οδηγήσουν έναν έξυπνο τρόπο, που είναι ένας συνδυασμός γρήγορης οδήγησης, αλλά Επίσης, η επιβράδυνση για τα δύσκολα σημεία και η κατανόηση της ιστορίας αυτού του γεγονότος, και έχοντας τη σωστή φιλοσοφία έχει επιτύχει αυτό το αποτέλεσμα. Πρέπει να πω ευχαριστώ σε όλους.

«Θα έλεγα ότι η μάθηση από το παρελθόν, η ιστορία του τι έχει η Toyota από τις δεκαετίες του ’80 και του ’90 αυτής της διοργάνωσης μας κάνει πιο δυνατούς σε αυτή τη διοργάνωση.»

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!